Przetargi.pl
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt nr 7 – Przebicie wewnątrz-kwartałowe łączące ul. Ogrodową z Ogrodami Karskiego w podziale na części: (...)”

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
    Piotrkowska 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 364429563
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt nr 7 – Przebicie wewnątrz-kwartałowe łączące ul. Ogrodową z Ogrodami Karskiego w podziale na części: (...)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ul. Ogrodową 28d i Ogrody Karskiego.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi przy ul. Ogrodowej 28 w kierunku nieruchomości przy ul. Ogrodowej 28dZakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m. in.1. Demontaż elementów istniejącego zagospodarowania terenu,2. Demontaż elementów architektury i małej architektury o wartości historycznej (do zachowania lub przekazania do MKZ),3. Budowa ulicy dojazdowej,4. Wykonanie nawierzchni utwardzonych:- ciąg pieszy i utwardzeń gruntu,- chodników,5. Wykonanie oraz montaż elementów małej architektury i mebli miejskich,6. Budowa nowego oświetlenia wraz z oświetleniem iluminacyjnym,7. Budowa odwodnienia terenu działki, regulacja istniejącego uzbrojenia wod.-kan. do proj. niwelety,8. Budowa instalacji wodociągowej dla systemów nawadniania zieleni,9. Wykonanie zieleńców, nowych nasadzeń zieleni niskiej, średniowysokiej oraz ich pielęgnacja w okresie minimum 36 miesięcy od zakończenia robót,10.Budowa systemu nawadniania na potrzeby projektowanej zieleni.W szczególności do obowiązków Wykonawcy należało będzie:a) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej,b) dostawa niezbędnego kompletnego wyposażenia, rzeczy, sprzętu i urządzeń wraz z ich montażem, zainstalowaniem iuruchomieniem,c) montaż wyposażenia i rzeczy,d) uzyskanie wszelkich ostatecznych zezwoleń, decyzji, uzgodnień oraz opinii wymaganych przez prawo niezbędnych dopełnego wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienie kosztów ich uzyskania,e) przedstawienie Zamawiającemu wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do rozliczenia inwestycji zgodnie zklasyfikacją środków trwałych – z jednoczesnym sklasyfikowaniem tych środków w formie odrębnego zestawienia,f) zapewnienie Zamawiającemu wglądu do dokumentów, w tym wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcyzwiązanych z realizowaną Inwestycją,g) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu do użytkowania,h) realizowanie profesjonalnej pielęgnacji materiału roślinnego przez okres 36 miesięcy od daty odbioru robót.Teren Inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego zgodnie z uchwałą nr LXVI/1687/18Rady Miejskiej Łodzi z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic: Ogrodowej, Zachodniej, Legionów i Cmentarnej.Na terenie objętym przedmiotowym zamierzeniem budowlanym nie występują zabytki chronione, brak jest istniejących pomników przyrody.Teren Inwestycji przylega do obiektów objętych ochroną konserwatorską: budynku przy ul. Ogrodowej 28a – szkoły powszechnej, ujętej w gminnej ewidencji zabytków (Zarządzenie nr 6843/VIII/21 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 26 marca 2021 r.) oraz domu robotniczego zakładów I. K. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 29, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych pod nr. Rej. A/45 (poprzednio A/338/1-6) decyzja z dnia 28.09.1993 r.Zagospodarowanie skweru przy famule Ogrodowa 28.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie utwardzenia wraz z przebudową ibudową sieci na terenie skweru przylegającego do posesji przy ul. Ogrodowej 28.Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m. in.1. Demontaż elementów istniejącego zagospodarowania terenu,2. Demontaż elementów architektury i małej architektury o wartości historycznej (do zachowania lub przekazania do MKZ),3. Wykonanie nawierzchni utwardzonych:- ciąg pieszy i utwardzeń gruntu,- chodników,4. Wykonanie oraz montaż elementów małej architektury i mebli miejskich,5. Budowa nowego oświetlenia wraz z oświetleniem iluminacyjnym,6. Budowa odwodnienia terenu działki, regulacja istniejącego uzbrojenia wod.-kan. do proj. niwelety,7. Budowa instalacji wodociągowej dla systemów nawadniania zieleni,8. Wykonanie zieleńców, nowych nasadzeń zieleni niskiej, średniowysokiej oraz ich pielęgnacjaw okresie minimum 36 miesięcy od zakończenia robót,9. Budowa systemu nawadniania na potrzeby projektowanej zieleni.W szczególności do obowiązków Wykonawcy należało będzie:a) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej,b) dostawa niezbędnego kompletnego wyposażenia, rzeczy, sprzętu i urządzeń wraz z ich montażem, zainstalowaniem iuruchomieniem,c) montaż wyposażenia i rzeczy,d) uzyskanie wszelkich ostatecznych zezwoleń, decyzji, uzgodnień oraz opinii wymaganych przez prawo niezbędnych dopełnego wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienie kosztów ich uzyskania,e) przedstawienie Zamawiającemu wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do rozliczenia inwestycji zgodnie zklasyfikacją środków trwałych – z jednoczesnym sklasyfikowaniem tych środków w formie odrębnego zestawienia,f) zapewnienie Zamawiającemu wglądu do dokumentów, w tym wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcyzwiązanych z realizowaną Inwestycją,g) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu do użytkowania,h) realizowanie profesjonalnej pielęgnacji materiału roślinnego przez okres 36 miesięcy od daty odbioru robót,Teren Inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego zgodnie z uchwałą nr LXVI/1687/18Rady Miejskiej Łodzi z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego dla części obszaru miasta Łodzi położonej w rejonie ulic: Ogrodowej, Zachodniej, Legionów i Cmentarnej.Na terenie objętym przedmiotowym zamierzeniem budowlanym nie występują zabytki chronione, brak jest istniejącychpomników przyrody.Teren Inwestycji przylega do obiektów objętych ochroną konserwatorską: budynku przy ul. Ogrodowej 28a – szkołypowszechnej, ujętej w gminnej ewidencji zabytków (Zarządzenie nr 6843/VIII/21 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 26 marca2021 r.) oraz domu robotniczego zakładów I. K. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 29, wpisanego do rejestru zabytkównieruchomych pod nr. Rej. A/45 (poprzednio A/338/1-6) decyzja z dnia 28.09.1993 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:dla części 1: 31 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści jeden tysięcy 00/100).dla części.2: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości.c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego postepowanie w Banku PEKAO S.A,nr konta: 76 1240 1037 1111 0011 0925 1836.d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musiobejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwszepisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć jako załącznik do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziałuVIII SWZ oferty wykonawcy.f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela.W treści poręczenia lub gwarancji winna znaleźć się nazwa postępowania tj. „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi -Projekt nr 7 – Przebicie wewnątrz-kwartałowe łączące ul. Ogrodową z Ogrodami Karskiego w podziale na części:1-Budowaciągu pieszo-jezdnego łączącego ul. Ogrodową 28d i Ogrody Karskiego; 2-Zagospodarowanie skweru przy famuleOgrodowa 28, dot.części ...... oraz numer referencyjny postępowania ZIM-DZ.2621.9.2023.g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).h) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwaniedo upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.i) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym dane umożliwiające Zamawiającemu zwrot wadium:• nr rachunku bankowego (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) lub• adres email gwaranta/poręczyciela (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia).W przypadku braku wskazania powyższych informacji zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek z którego dokonano wpłaty wadium, a w przypadku gwarancji lub poręczenia na adres email uzyskany ze strony internetowej gwaranta lub poręczycielaj) Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: [numeracja zgodna z SWZ] 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub posiadazdolność kredytową na kwotę:a) 100 000,00 PLN - dla cz.1b) 50 000,00 PLN - dla cz.2Uwaga:W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający uzna warunek zaspełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje ww. środkami finansowymi lub zdolnością kredytową stanowiącymi/ąsumę wartości wymaganych dla poszczególnych części zamówienia.3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:3.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie – dla części 1 i 2 - tj.:w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonali 2 (dwie) roboty budowlane (każda w ramach odrębnej umowy) o łącznej wartości każdej z robótnie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto, z których każda obejmowała swoim zakresem budowę i/ lub przebudowę układugeometryczno/przestrzennego ulic i/lub placu na terenie miejskim, w tym m. in. budowę i/lub przebudowęchodnika/chodników/alejki/alejek wraz z oświetleniem terenu oraz obiektami małej architektury.Uwaga:W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi robotamibudowlanymi dla każdej z części.3.4.2. dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia – dla części 1 i 2 - tj.:jedną osobą, na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymibez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcjikierownika budowy i w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcje kierownika budowy nad dwomarobotami budowlanymi obejmującymi swoim zakresem roboty drogowe wraz z infrastrukturą podziemną obejmującejbudowę i/lub przebudowę układu geometrycznego/przestrzennego ulic i/lub placu na terenie miejskim, w tym m.in. budowęi/lub przebudowę chodnika*/chodników*/alejki*/alejek* wraz z oświetleniem terenu oraz obiektami małej architektury ołącznej wartości każdej z wykazanych robót, nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (brutto),Uwaga:W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, zamawiający dopuszcza wykazanie się tą samą osobą dla każdejz części.3.4.3. Przez pojęcie/pojęcia:3.4.3.1. „budowa”, „przebudowa”, „obiekty małej architektury” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt 6,7a i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;3.4.3.2. „teren miejski” rozumie się teren znajdujący się w granicach administracyjnych miasta;3.4.3.3. „infrastruktura podziemna” rozumie się: wszelkie podziemne urządzenia, obiekty, sieci przyłącza, wodociąg,kanalizację, gazociąg, ciepłociąg, rurociąg, linia i trakcja elektroenergetyczna, linia kablowa podziemna, kanalizacja kablowa umieszczona bezpośrednio w ziemi lub kanałach technologicznych.3.4.3.4 „układ geometryczno/przestrzenny ulic i/lub placu” rozumie się: układ ulicy i/lub placu dostosowany doukształtowania (odwzorowanie) osi ulicy i/lub placu na płaszczyźnie poziomej i pionowej w odniesieniu to terenówprzyległych ukształtowania i wzajemnego położenie obiektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym przepisamizwiązanymi z zagospodarowaniem przestrzennym.(...) Ciąg dalszy w SWZ, rozdział III pkt. 3.4 .4. i następne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach