Przetargi.pl
Rewitalizacja Michałowa – Etap II – Zagospodarowanie i poprawa funkcjonalno-przestrzenna placu przy muszli i brzegu rzeki Mierzawy

Gmina Michałów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-411 Michałów, Michałów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3565243 , fax. 41 3565244
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałów
    Michałów 115
    28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3565243, fax. 41 3565244
    REGON: 29101031700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: michalow@op.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Michałowa – Etap II – Zagospodarowanie i poprawa funkcjonalno-przestrzenna placu przy muszli i brzegu rzeki Mierzawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem i poprawą funkcjonalno-przestrzenną placu przy muszli i brzegu rzeki Mierzawy. Zakres robót obejmuje: • montaż siłowni wraz z utwardzeniem, • położenie nawierzchni wokół budek handlowych, • montaż budek handlowych wraz z utwardzeniem, • modernizacja muszli koncertowej, • zagospodarowanie terenu, • uporządkowanie brzegu rzeki Mierzawy. Zadanie inwestycyjne określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa, przedmiar robót (który należy traktować jako materiał pomocniczy) – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstawę do realizacji robót będących załącznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych podwarunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacjiprojektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy orazpodania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne zpodaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 2. Minimalny wymagany termin gwarancjina cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Przedłużenie okresu gwarancji jest kryterium oceny ofert. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie ze wzorem umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych wewzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych. 37.41.00.00-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 7.1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.1.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osóbwykonującychroboty budowlane w trakcie realizacji zamówienia w tym w szczególności pracowników fizycznych, kierowców oraz operatorów sprzętu. 9.2.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującychwskazane w punkcie 9.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny. b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu. c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.3. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcyo zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000 zł za każdy przypadek. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 9.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. b) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku Nr 2 - wzór umowy. 11. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokonana oceny ofert, anastępnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określają: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu i sposobu ich wykorzystania przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. - czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach