Przetargi.pl
Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Przebudowa ul. Kołłątaja

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Przebudowa ul. Kołłątaja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.ROBOTY DROGOWE: a)przebudowa ul. Kołłątaja na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Kościuszki (dz. nr 42 obręb 5), długość 133,8 m;Nawierzchnia jezdni asfaltobetonowa. Chodnik po stronie wschodniej szerokości 2,0 m, po stronie zachodniej szerokości 3,0 m przyległy do jezdni;b) przebudowa ul. Kołłątaja na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Kasprowicza (dz. nr 47/1, 82 obręb 5), długość 137,5 m.Nawierzchnia jezdni asfaltobetonowa szerokości 6,50 m. Chodnik po stronie wschodniej i zachodniej szerokości 2,0 m, w oddaleniu 5,0 m od krawężnika jezdni. Przy ulicy od strony zachodniej znajdować się będą zatoki postojowe do postoju prostopadłego samochodów osobowych; c) przebudowa ul. Kołłątaja na odcinku od ul. Kasprowicza do pętli (dz. nr 90, 106/12 obręb 5), długość 501,25 m; d) nawierzchnia jezdni asfaltobetonowa szerokości 6,0 m. Po stronie wschodniej jezdni zaprojektowano zatoki postojowe do parkowania prostopadłego samochodów osobowych. Chodniki obustronne szerokości 2,0 m na długości 150 m od skrzyżowania z ul. Kasprowicza. W dalszej części ulicy chodnik po stronie wschodniej szerokości 1,5 m. 2. ODWODNIENIE: Odcinek I (od ul. Kościuszki do ul. Sikorskiego): cztery wpusty uliczne, budowa dwóch studni kanalizacji deszczowej oraz 39 mb kolektora kan. deszczowej, remont istniejącej kanalizacji deszczowej o dł. 79 mb, likwidacja uszkodzonych i nieprzydatnych kanałów betonowych d 200 o dł. 115 mb, rozebranie 2 studni betonowych d 1000.Odcinek II (od ul. Kościuszki do ul. Kasprowicza): cztery wpusty uliczne, budowa trzech studni kanalizacji deszczowej oraz 84 mb kolektora kan. deszczowej, likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej d 250 o dł. 72,5 mb.Odcinek III (od ul. Kasprowicza do pętli): 14 wpustów ulicznych, kolektor kanalizacji deszczowej z rur ? 250 PVC dł. 341,5 m, włączenie kolektora do istniejącej studni rewizyjnej wybudowanej na kolektorze kanalizacji deszczowej, 9 szt. studni rewizyjnych z osadnikiem o wys. min. 0,5 m, likwidacja istniejącej kanalizacji betonowej d 300 o dł. 272 mb, rozebranie 6 szt. studni rewizyjnych d 1000. Istniejące dwa wpusty przy wejściu do MEC włączone zostaną do nowego kolektora (d 160). 3. OŚWIETLENIE: a) sieć oświetleniowa kablowa typu YAKY 4x35mm? - 1091 m; b) słupy oświetleniowe o wys. 7m w ilości 13 szt.; c) słupy oświetleniowe o wys. 9m z wysięgnikiem 1,5 m, w ilości 19 szt.; d) oprawy uliczne aluminiowe sodowe o mocy 100 W (1 szt.) i 70W (31 szt.); e) szafka oświetleniowa w obudowie izolacyjnej. 4. ZIELEŃ: Karczowanie drzew oraz usunięcie wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w pasie drogowym ulicy Kołłątaja, rekultywacja terenu poprzez uzupełnienie powierzchni humusem gr. 10 cm, wykonanie trawnika i dokonanie nowych nasadzeń w ilości 64 szt. 5. PROMOCJA - TABLICE INFORMACYJNE I PAMIĄTKOWE (dot. dofinansowania z UE):Wykonanie czterech tablic (dwie tablice informacyjne + dwie tablice pamiątkowe). Wzór tablicy - wg załączonego do SIWZ projektu tablicy. Wielkość tablic informacyjnych 140x180cm.Wielkość tablic pamiątkowych 140x180cm. Tablice muszą zostać wykonane z materiału pozwalającego zachować trwałość przez co najmniej 5 lat licząc od dnia zakończenia inwestycji (płyta z laminatu, nadruk - sitodruk). Sposób montażu - tablica wolnostojąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 50.000,00 (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach