Przetargi.pl
REWITALIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NA TERENIE BYŁYCH KOSZAR W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NA TERENIE BYŁYCH KOSZAR W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja infrastruktury technicznej na terenie byłych koszar, m.in.: -branża drogowa (ułożenie nawierzchni z kostki polbruk gr. 8 cm - 1530,00 m2, ułożenie nawierzchni z kostki polbruk gr. 6 cm - 413,35 m2); -branża sanitarna (montaż rurociągów z rur polietylenowych - 411 m) -branża elektryczna (montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 32 szt., montaż opraw oświetleniowych - 32 szt.), zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3 do siwz), przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych, sanitarnych i elektrycznych oraz wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, w tym: -organizację i zabezpieczenie placu budowy; -przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729); -obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; -inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; -uporządkowanie i uprzątnięcie placu budowy oraz sąsiednich posesji po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 19.000,- zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-06-18 do godz. 10:00, w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): -w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta: 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2009-06-18 o godz. 10:00. -w innych formach dopuszczonych uPzp (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć u Z-cy Skarbnika p. Wandy Zakrzewskiej (pokój nr 13). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: -musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania nawierzchni drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości min. 800.000,- zł; -musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży drogowej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy; -musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży sanitarnej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; -musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży elektrycznej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót. c)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: -musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300.000,- zł; -musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę równą cenie ofertowej. d)Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. II.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie nw. dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 pkt 1 siwz, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp (zał. nr 2 do siwz). b)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 uPzp (zał. nr 2 A do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7 do siwz). f)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w lit. e, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. g)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. h)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. a, b pkt 3 lit. b, c, d, g muszą być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w § 6 siwz pkt. 3 lit. e, f, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 siwz pkt 1 lit. c, d, e, f, g, h, i; pkt 3 lit. a muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach