Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie sprzetu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku.

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14/120
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282997, 4285231 w. 43 , fax. 087 4285241
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14/120 14/120
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, fax. 087 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie sprzetu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku 2. Proponowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i zgodny z zasadniczymi wymaganiami specyfikacji technicznej 3. Zakres robót : a) Projekty i pozwolenia wymagane do wykonania montażu i instalacji urządzeń. b) Dostawa sprzętu do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. c) Montaż dostarczonych szaf aparaturowych i instalacja dostarczonych urządzeń. d) Montaż i uruchomienie dostarczonych kamer w następujących lokalizacjach: - Dworzec kolejowy ul. Kolejowa - na budynku dworca, - Skrzyżowanie ul. Warszawska i ul. Dąbrowskiego - na istniejącym słupie energetycznym, - Skrzyżowanie ul. Staszica i ul. Jagiełły - na istniejącym słupie energetycznym, - Skrzyżowanie ul. Smętka i ul. Jagiełły - na istniejącym słupie energetycznym, - Wzgórze św. Brunona - na istniejącym słupie energetycznym, - Skrzyżowanie ul. 1 Dyw. im.: T. Kościuszki i ul. Nowowiejska - wymagana budowa nowego słupa, - Skrzyżowanie ul. Wodociągowa i ul. 1 Dyw. im.: T. Kościuszki - wymagana budowa nowego słupa, - Ul. Królowej Jadwigi 6 - na istniejącym słupie energetycznym, - Ul. Warszawska - pasaż, w pobliżu pierwszej fontanny od strony ul. Dąbrowskiego - wymagana budowa nowego słupa. Każdy z wykonawców powinien przeprowadzić wizje lokalną miejsca instalacji kamer celem sprawdzenia warunków wykonywania prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. e) Przeniesienie istniejących urządzeń do nowych szaf aparaturowych f) Wykonanie połączenia końcówki istniejącego kabla transmisyjnego z odbiornikami przeniesionymi do nowych szaf g) Wykonanie okablowania urządzeń w szafach h) Uruchomienie systemu monitorowania po przeniesieniu, strojenie torów transmisyjnych. i) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników systemu min. 8 godz. 4. Okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące. Bezwzględnie wymagany termin wykonania zadania to 30.10.2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349710004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. : - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, Art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 PLN. Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, art. 22 ust. 1 pkt. 2 Wymagane dokumenty : - wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) - Załącznik nr 4 do SIWZ. art. 22 ust. 1 pkt. 3 Wymagane dokumenty : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. art. 22 ust. 1 pkt. 4 Wymagane dokumenty : - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach