Przetargi.pl
Rewitalizacja Góry Zamkowej w Grudziądzu w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2009 - 2015

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4510233 , fax. 56 4510233
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4510233, fax. 56 4510233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Góry Zamkowej w Grudziądzu w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2009 - 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja Góry Zamkowej w Grudziądzu w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2009-2015 (FE/3/2013/FE). Zadanie inwestycyjne przeznaczone jest do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez INWESTPROJEKT-SŁUPSK Sp. z o.o., ul. Kaszubska 45, 76-200 Słupsk oraz projektem zagospodarowania zielenią opracowanym przez RETROPARK PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU MAGDALENA STOLARSKA, ul. Świerkowa 16, 87-630 Skępe. Zakres przedmiotu umowy obejmuje następujące roboty: 1) rekonstrukcję sylwety wieży Klimek z wewnętrzną instalacją elektryczną; 2) ukształtowanie terenu; 3) zabezpieczenie wykopów archeologicznych; 4) budowę zadaszeń reliktów zamku; 5) budowę układu komunikacyjnego, w tym nawierzchni wyróżniających przebieg murów; 6) budowę kanalizacji deszczowej; 7) budowę instalacji oświetlenia terenu i iluminacji; 8) wykonanie małej architektury; 9) wyposażenie terenu w ławki i kosze na śmieci; 10) zagospodarowanie zielenią terenów nieutwardzonych (łącznie z trejażami). Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 2) W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sporządzenie i bieżąca aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji; 2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót; 3) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy; 4) ogrodzenie, zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 5) wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych (materiały i odpady powstałe w wyniku prac rozbiórkowych stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z przepisami); 6) wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci; 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 8) udokumentowanie robót dokumentacją fotograficzną stanu przed przystąpieniem do realizacji robót, w trakcie i po wykonaniu robót (w dwóch egzemplarzach); 9) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji przedmiotu umowy i po jego zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 10) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy; 11) prowadzenie zabiegów pielęgnacji i uzupełniania roślin w czasie trwania umowy i w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach postępowania. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów osób, które pełnić będą samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zamówienia, niezbędnych dla załatwienia formalności związanych z rozpoczęciem robót budowlanych, w tym dla uzyskania decyzji Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 105 lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie oznakowanej Wadium. Wadium winno być wystawione na Zamawiającego: gmina-miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, 86-300 Grudziądz. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach