Przetargi.pl
Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap - Rewitalizacja gmachu

Bytomskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, pl. Karin Stanek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 389-31-09/10, , fax. 32 387-06-68
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Centrum Kultury
    pl. Karin Stanek 1
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 389-31-09/10, , fax. 32 387-06-68
    REGON: 27253516000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bck.bytom.bip-gov.info.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap - Rewitalizacja gmachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pod nazwą „Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap”, którego elementami są następujące zadania: 1) zadanie 1 – sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 – garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 – salka na II piętrze 4) zadanie 4 – zaplecze sceniczne 5) zadanie 6 – zabezpieczenie pożarowe 6) zadanie 7 – baszta 7) zadanie 8 – dach 8) zadanie 9 – termoizolacja poniżej poziomu gruntu 9) zadanie 10 – elewacje 10) zadanie 12 – schody ewakuacyjne 11) zadanie 13 – windy oraz remont pomieszczeń 12) modernizacja mechaniki sceny 13) nagłośnienie Sali ToTu 14) oświetlenie sceniczne 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na dwie części: a) część 1 zwana „Roboty budowlane” obejmuje zakres projektów zagospodarowania terenu, architektonicznego, konstrukcji, instalacji sanitarnych z następujących zadań: 1) zadanie 1 – sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 – garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 – salka na II piętrze 4) zadanie 4 – zaplecze sceniczne 5) zadanie 6 – zabezpieczenie pożarowe 6) zadanie 7 – baszta 7) zadanie 8 – dach 8) zadanie 9 – termoizolacja poniżej poziomu gruntu 9) zadanie 10 – elewacje 10) zadanie 12 – schody ewakuacyjne 11) zadanie 13 – windy oraz remont pomieszczeń Zamówienie obejmuje roboty budowlane i adaptacyjne: 1) Roboty budowlane zewnętrzne: a) remont elewacji budynku: oczyszczenie, naprawa, malowanie, montaż żaluzji i logotypów, b) remont dwóch ciągów schodów zewnętrznych jako schodów ewakuacyjnych oraz wykonanie nowego ciągu, c) roboty termomodernizacyjne: ca) izolację ścian poniżej terenu i piwnic, w tym wykonanie: - izolacji pionowej przeciwilgociowej; - poziomej przepony hydrofobowej ścian piwnic preparatem hydrofobizującym; - niezbędnego remontu i wykończenia posadzki, ścian, sufitów i schodów piwnic. cb) remont stropodachu baszty i dachu. 2) Roboty budowlane wewnętrzne: a) wykonanie podnośnika nożycowego pionowego jako transportu do magazynów piwnicznych, b) prace remontowe wewnątrz budynku (wykonanie ścian działowych, wymian podłóg, sufitów, stolarki): - połączenie pomieszczeń biurowych II piętra i garderób na zasceniu; - remont sali baletowej, przygotowanie do przekształcenia jej w sale audiowizualną (w tym: roboty remontowe, stopa fundamentowa, dostawa i montaż ekranu, nagłośnienia, konfiguracja projektora, półka na projektor; wykonanie konstrukcja stalowa pod widownię, balustrady,), dostosowaniem do wymogów p.poż. z uwzględnieniem klatki ewakuacyjnej i wymianą stropu - odtworzenie pomieszczeń pod stropem sali baletowej z ich wykończeniem; - przebudowa wewnętrznej klatki schodowej przy scenie do wysokości II piętra wraz z przebudową antresoli, w tym: remont schodów; - przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym montaż windy oraz dźwigu osobowego i wind przyschodowych; 3) Roboty instalacyjne: a) dostosowanie do wymogów bezpieczeństwa p.poż., w tym: zabezpieczenia ścian środkami ognioochronnymi, niezbędne przebudowy ścian do odporności ogniowej EI60, wyposażenie drzwi wyjść ewakuacyjnych w dźwignie antypaniczne, baszty oraz klatki bocznej w samoczynne urządzenia oddymiające oraz stropodachu głównej klatki schodowej w 3 klapy dymowe, zamknięcie pomieszczeń dostępnych z korytarza na I piętrze, parterze holu głównej klatki schodowej oraz z klatek schodowych KS1, KS2 w drzwi EI30; b) remont instalacji ciepłowniczej, wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji.; b) część 2 zwana „Roboty elektryczne” obejmuje zakres projektów instalacji elektrycznej silnoprądowej oraz niskoprądowej a także remont i modernizację sali widowiskowej dotyczące następujących zadań: 1) zadanie 1 – sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 – garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 – salka na II piętrze 4) zadanie 10 – elewacje 5) zadanie 12b – schody ewakuacyjne 6) zadanie 13 – windy oraz remont pomieszczeń oraz remont i modernizację sali widowiskowej: 7) modernizacja mechaniki sceny 8) nagłośnienie Sali ToTu 9) oświetlenie sceniczne Zamówienie obejmuje roboty: - roboty instalacyjne: a) remont instalacji elektrycznych silnoprądowych i niskoprądowych, przeciwpożarowej; b) dostosowanie do wymogów bezpieczeństwa p.poż., w tym: modernizacja systemu p.poż., wykonanie instalacji p.poż. z hydrantami, c) montaż opraw oświetleniowych i gniazd, okablowanie - remont sali baletowej, przygotowanie do przekształcenia jej w sale audiowizualną (w tym: dostawa i montaż ekranu, nagłośnienia, konfiguracja projektora, półka na projektor; - modernizację sali widowiskowej obejmujące: modernizację mechaniki sceny (m.in. modernizacja ręcznych mostów oświetleniowych oraz sztankietów dekoracyjnych, montaż wciągarki łańcuchowej wraz podkonstrukcją, sterownikami, zespołem napędowym oraz instalacją zasilającą, instalacje sygnałowe i elektryczne na mostach), nagłośnienie (m.in. nagłośnienie FOH, instalowanie głośników zewnętrznych 2 kierunkowych i jednokierunkowych na konstrukcji stalowej, instalacja głośników odsłuchowych, konsoli mikserskich oraz wzmacniaczy, montaż szaf dystrybucyjnych, montaż systemów bezprzewodowych, mikrofony, nadajniki, szafy dystrybucyjne 19”, system akumulatorów, wykonanie przyłączy sygnałowych – okablowanie sygnałowe), instalacja oświetlenia scenicznego (m.in. wykonanie instalacji elektrycznej, okablowanie strukturalne, system sterowania DMX , DIMMERY) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej: 1) Projekcie Budowlanym, 2) Przedmiarach, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych. dla części 1 postępowania „Roboty budowlane” 4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 45 00 00 00 – 7 Roboty budowlane 45 10 00 00 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 20 00 00 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 40 00 00 – 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 33 00 00 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 5. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót; b) zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 1.000,00 zł do 3.000,00 zł 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane wymienione w przedmiarze, takie jak np. roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, betoniarskie, rozbiórkowe i wykończeniowe, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4a do siwz. dla części 2 postępowania – „Rewitalizacja gmachu” 8. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 45 31 00 00 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 31 56 00 – 4 Instalacje niskiego napięcia 45 31 55 00 – 3 Instalacje średniego napięcia 45 31 11 00 – 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45 31 60 00 – 5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 32 34 23 00 – 5 Mikrofony i zestawy głośnikowe 31 50 00 00 – 1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 51 11 00 00 – 6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 9. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót; b) zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 1.000,00 zł do 3.000,00 zł 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane wymienione w przedmiarze, takie jak np. roboty elektryczne, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 11. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4b do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: dla części 1 postępowania: 50.000,00 zł. dla części 2 postępowania: 50.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski II o/Bytom nr 36 1050 1230 1000 0002 0000 2962, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap - Rewitalizacja gmachu - wadium. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Bytomskim Centrum Kultury w sekretariacie, pok. 001; 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Bytomskie Centrum Kultury reprezentowane przez dyrektora z siedzibą w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty - załącznik nr 1 do siwz; oraz jeżeli dotyczy: 2) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokument/-y, o którym/-ych mowa w cz. V pkt 5 ppkt. 1 siwz; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. X pkt 5 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach