Przetargi.pl
Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie do potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, pl. Zamkowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 92351156000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie do potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 010117C Legbąd-Łosiny na odcinku od km 0+000 do km 1+017 o dł. 1,17 km (dz. nr ewid. 768) wraz z włączeniem się w drogę wojewódzką nr 237 w km 8+006 (dz. nr ewid. 411). Niniejsze zadanie jest dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części dworca kolejowego w ramach zadania p.n. „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowania do potrzeb lokalnego centrum rozwoju – etap II”, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, teletechniczną i elektryczną na działce nr ewid. 1541/37 w Tucholi – obręb ewid. Miasto Tuchola, gm. Tuchola, oraz wyposażenie obiektu. Zadanie polega na wykonaniu robót ziemnych po uprzednim wykarczowaniu korzeni oraz wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, ułożeniu warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, przebudowie istniejących zjazdów, wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamanego oraz niezbędnej infrastruktury, m.in. znaków pionowych. Ponadto w ramach inwestycji należy dokonać przebudowy istniejących elementów infrastruktury teletechnicznej kolidującej z przebudowywaną drogą, czyli istniejącej napowietrznej linii kablowej telekomunikacyjnej. kod podstawowy CPV: CPV 45000000-7 roboty budowlane, kody uzupełniające CPV: CPV 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków, CPV 45100000-8 roboty budowlane przygotowanie terenu pod budowę, CPV 45222300-2 roboty budowlane w zakresie instalacji, CPV 45112600-1 usunięcie drzew i krzewów, CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe, CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach. 3.1. Architektura i zagospodarowanie: Przeznaczenie pomieszczeń piwnicy – bez zmian. W lewym skrzydle na potrzeby funkcjonowania Lokalnego Centrum Rozwoju zaprojektowano nową klatkę schodową oraz windę osobową. Pomieszczenie socjalne skomunikowane zostanie z istniejącym pomieszczeniem usługowym. Na piętrach budynku niniejszy projekt przewiduje powstanie 6 biur wraz z poczekalniami, toaletami, pomieszczeniami socjalnym i ciągami komunikacyjnymi. W skrzydle prawym pomiędzy piętrem a poddaszem powstanie nowa klatka schodowa. Na poddaszu budynku zaprojektowano salę wykładową, 2 małe biura oraz pomieszczenie biurowe typu open space, pomieszczenie socjalne, gospodarcze, toalety damską, męską oraz dla osób niepełnosprawnych, schowki oraz korytarz. Poziom parteru z wyjątkiem niezbędnej w celu komunikacji z kondygnacjami wyższymi w lewym skrzydle klatki schodowej i windy oraz w prawym skrzydle klatki schodowej nie podlega niniejszej inwestycji. W projekcie przewiduje się rozwiązania ułatwiające korzystanie z budynku osobom niepełnosprawnym. W ramach zagospodarowania terenu projektuje się podjazd dla osób niepełnosprawnych wyposażony w niezbędne poręcze wykonane ze stali nierdzewnej. Pionowa komunikacja pomiędzy parterem i piętrem w lewym skrzydle a poddaszem odbywać się będzie za pomocą windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Na poddaszu zaprojektowano schowek na schodołaz, który będzie umożliwiał transport osoby niepełnosprawnej na poziom piętra w prawym skrzydle budynku. Należy wyposażyć obiekt w w/w schodołaz oraz przeszkolić osobę odpowiedzialną za jego obsługę. Na poddaszu zaprojektowano toaletę dla osób niepełnosprawnych. Szerokości ciągów komunikacyjnych przystosowano do swobodnego manewrowania wózkiem inwalidzkim. Ze względu na wpisanie budynku do Gminnej Ewidencji Zabytków oraz występowanie obiektu na terenie strefy ochrony konserwatorskiej „B” ważne jest, aby pewne elementy zachować w stanie istniejącym. W ramach projektu przewidziano zachowanie klatki schodowej w prawym skrzydle budynku i dostosowanie jej do wymagań ppoż. (patrz ekspertyza ppoż.). Projektuje się wymianę stopnic i zaimpregnowanie wszystkich drewnianych elementów klatki środkiem ogniochronnym, np. UNIEPAL-DREW. Osłonić biegi od spodu płytą K-G, wg ekspertyzy. Zaprojektowano się renowację elewacji budynku w celu przywrócenia jej pierwotnego wyglądu oraz zapobiegnięciu dalszej degradacji. Zaleca się piaskowanie, impregnację, usunięcie ubytków w wątku spoinowanie, etc., wg specjalistycznego systemu renowacji obiektów zabytkowych. Zaleca się wyczyszczenie dachówki z nalotów i osadów oraz wymianę orynnowania. Projekt architektoniczny znajduje się w I tomie projektu budowlanego. 3.2. Konstrukcja: Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych winien jest zapoznać się z treścią kompletnej dokumentacji. Wszystkie projekty branżowe należy rozpatrywać łącznie. UWAGA! Wszystkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” tom pierwszy. Budownictwo Ogólne oraz warunki BHP jakie obowiązują w budownictwie. Szczegółowy opis zakresu prac konstrukcyjnych znajduje się w projekcie budowlanym – tom drugi. 3.3. Branża sanitarna: Wewnętrzne instalacje wod.-kan., gazowej, c.o. oraz wentylacji dla budynku dworca w Tucholi szczegółowo opisano w trzecim tomie projektu budowlanego. 3.4. Branża elektryczna: W ramach branży elektrycznej przewiduje się:  przebudowę rozdzielnicy głównej oraz układu wewnętrznych linii zasilających,  wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazdek wtyczkowych,  wykonanie instalacji siłowej do urządzeń wentylacji mechanicznej,  wykonanie instalacji telefonicznej i przesyłu danych,  wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru oraz oddymiania klatki schodowej,  wykonanie instalacji systemu dozoru wizyjnego CCTV,  wykonanie instalacji domofonowej. Wskaźniki elektroenergetyczne:  łączna moc zainstalowana budynku: 134 kW  moc szczytowa budynku: pomieszczenia należące do Gminy Tuchola - łącznie: Ps = 40 kW - bez zmian pomieszczenia placówki usługowej: Ps = 5,0 kW - bez zmian pomieszczenia Przeds. Komunalnego w Tucholi: Ps =12 kW – bez zmian pomieszczenia spółki ARIWA: Ps = 16 kW - bez zmian pomieszczenia spółki Polskie Linie Kolejowe: Ps = 25 kW – bez zmian  napięcie zasilania: 230/400V  układ sieci wewnętrznej: TN-S  ochrona od porażeń przed dotykiem pośrednim: samoczynne odłączenie napięcia w układzie TN-S oraz uzupełniająco wyłączniki różnicowoprądowe. Moc szczytowa (umowna) całego budynku wynosi 98 kW. Branżę elektryczną i teletechniczną opisano szczegółowo w tomie czwartym projektu budowlanego. 3.5. Nagłośnienie – zgodnie z załączoną specyfikacją. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w pomieszczeniu o kubaturze 270 m3 spełniona została norma czasu pogłosu. Norma PN 02151-4 (2015r) mówi, że w pomieszczeniach o kubaturze 270 m3 powinien być zapewniony RT60: 125 Hz – 0,8 s. 250 Hz – 0,8 s. 500 Hz – 0,8 s. 1 kHz – 0,8 s. 2 kHz – 0,8 s. 4 kHz – 0,8 s. 8 kHz – 0,8 s. Opis normy w załączniku. Ponadto Wykonawca wykona sufit i ściany z materiałów dźwiękochłonnych, a po uzgodnieniu z Zamawiającym zastosuje posadzkę sali konferencyjnej z materiału ogniotrwałego przyjaznego akustycznie. 3.6. Wyposażenie budynku dworca kolejowego na potrzeby Lokalnego Centrum Rozwoju, zgodnie z załącznikiem pn. Przedmiar – Wyposażenie. 3.7. Zakup i montaż czterech ławek na terenie przy dworcu. Ławki identyczne ze stojącymi przed budynkiem dworca kolejowego (przykładowe zdjęcie w załączeniu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty: 1) Decyzja nr TUCH.181.2019 Starosty Tucholskiego z dnia 03 lutego 2020 r., znak BD.6740.TUCH.181.2019.DD – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę obejmującą przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku dworca kolejowego, usytuowanego na terenie działki nr ewid. 1541/37, położonej przy ulicy Kolejowej w Tucholi wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektryczną, teletechniczną oraz budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych – w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie do potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap II” 2) Projekt budowlany przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku dworca kolejowego w ramach zadania pn. „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie do potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – Etap II”: - Projekt budowlany – Tom 1, - Projekt budowlany – Tom 2, - Projekt budowlany – instalacje sanitarne – Tom 3, - Projekt budowlany – instalacjaelektryczna i teletechniczna – Tom 4. 3) Ekspertyza techniczna bezpieczeństwa pożarowego rewitalizacji i przebudowy budynku dworca kolejowego w Tucholi przy ul. Kolejowej wraz z: - postanowieniem Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej znak WZ.5595.397.2019 z dnia 4 października 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w obiekcie dworca kolejowego w Tucholi przy ul. Kolejowej, w sposób inny niż określono to w przepisach techniczno-budowlanych, pod warunkiem realizacji wskazanych w „Ekspertyzie technicznej…” zabezpieczeń wynikających wprost z przepisów przeciwpożarowych i rozwiązań zamiennych (…), - postanowieniem Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej znak WZ.5595.398.2019 z dnia 4 października 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na brak pokrycia przez hydranty wewnętrzne 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni chronionej istniejącego budynku dworca kolejowego zlokalizowanego w Tucholi przy ulicy Kolejowej, pod warunkiem wyposażenia obiektu w zwiększoną ilość podręcznego sprzętu gaśniczego w postaci gaśnic zgodnie ze wskazaniem ekspertyzy. 4) Projekt wykonawczy zawierający specyfikacje techniczne dla wykonania przebudowy dworca kolejowego w Tucholi 5) Wyposażenie – Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie do potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju 6) Nagłośnienie – Specyfikacja 7) Klimatyzacja 3.8. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w dokumentach pomocniczych stanowiących następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna projekt, Załącznik nr 1a – klimatyzacja projekt, Załącznik nr 1b – nagłośnienie dokumentacja, Załącznik nr 2 - pozwolenie na budowę, Załącznik nr 2a – fragment spec ust. cov., Załącznik nr 3 - przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. 3.9. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Dlatego Zamawiający zaleca Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji obiektu po uprzednim zgłoszeniu tego faktu do zarządcy obiektu, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany również do podłączenia okablowania poprowadzonego do pomieszczenia poczekalni realizowanej w I etapie, m.in. p-poż. 3.10. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. 3.11. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.  wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.  zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.  wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.  wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:  najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;  wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;  przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. 3.12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego z instytucją wdrażającą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym. Przed rozpoczęciem robót wyłoniony Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. 3.13. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. 3.14. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy). Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.13.2020.AS – Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie do potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz.299 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 19. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); b) dowód potwierdzający wniesienie wadium; c) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. d) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolność techniczna lub zawodowa) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów (załącznik 9 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach