Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum Przemkowa poprzez remont chodników- etap obejmujący ul. Reja, Sikorskiego oraz część ul. Kościuszki

Urząd Miejski w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59170 Przemków, plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Przemkowie
    plac Wolności 25
    59170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przemkow.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum Przemkowa poprzez remont chodników- etap obejmujący ul. Reja, Sikorskiego oraz część ul. Kościuszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rewitalizacja centrum Przemkowa poprzez remont chodników- etap obejmujący ul. Reja, Sikorskiego oraz część ul. Kościuszki. Teren budowy obejmują chodniki w przeważającej części przy jezdni. W otoczeniu terenu budowy zlokalizowane są posesje prywatne. Z uwagi na powyższe organizacja robót powinna być tak opracowana, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób nie powodujący utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu pieszego i drogowego. Projekt organizacji ruchu opracuje Wykonawca na własny koszt i przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. Nie dopuszcza się zamknięcia dwóch ciągów pieszych (po obu stronach ulicy), także wjazdy na posesje prywatne nie mogą być wyłączone na czas dłuższy niż 6 godzin. Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim. Roboty brukarskie: Zakres prac obejmuje: • ul. Sikorskiego obustronnie - przełożenie płyt granitowych wielkowymiarowych, - przełożenie krawężnika granitowego a w miejscach wjazdów na teren posesji obniżenie , - rozbiórka pozostałych elementów chodnika (płytki chodnikowe, granit, uzupełnienia z betonu, uzupełnienia z asfaltu, - wymiana podbudowy, - wykonanie nawierzchni chodników w miejscach wjazdów na posesję z kostki granitowej 14x14cm, - uzupełnienie chodników po przełożeniu płyt granitowych wielkowymiarowych kostką granitową 6x4cm, - rozebranie powierzchni z kamienia narzutowego nieregularnego, oczyszczenie pozyskanego materiału z uzupełnień asfaltowych i ponowne ułożenie z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - na wysokości OSP aby uzyskać opór dla kostki granitowej drobnowymiarowej chodnika należy TRYLINKĘ betonową odciąć tarczą widiową • ul. Kościuszki i Reja - rozbiórka krawężników drogowych betonowych i nawierzchni chodnika z płytek betonowych chodnikowych 35x35x5, (krawężniki granitowe przewieźć w miejsce składowania, do 1km) - wymiana podbudowy - osadzenie krawężników drogowych betonowych a w miejscach wjazdów na teren posesji obniżenie, - wykonanie nawierzchni chodników z płytek betonowych HOLLAND gr.6cm (nie dotyczy wjazdów na posesje) - wykonanie nawierzchni chodników w miejscach wjazdów na posesje z płytek betonowych HOLLAND gr.8cm, kolor czerwony, - należy uwzględnić uzupełnienie nawierzchni warstwą ścieralną asfaltu gr. 5cm na podbudowie z tłucznia skalnego, - uszkodzenia w nawierzchni z TRYLINKI należy uzupełnić TRYLINKĄ (materiał inwestora). Prace towarzyszące głównym robotom budowlanym jakie wystąpią przy realizacji robót to: • roboty pomiarowe związane z wytyczeniem trasy chodnika, spadków chodnika, urządzeń obcych (studzienki , zawory itp.) występujących w chodniku, • regulacja pionowa studzienek telefonicznych, włazów kanałowych kanalizacji ściekowej i zaworów wodociągowych, • uzupełnienie uszkodzonej w trakcie prac nawierzchni asfaltowej przy krawężnikach na szerokości do 15 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2. Wadium – zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy Pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Przemków prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Przemkowie – nr rachunku 47 86530004 0000 0000 0101 0004 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony w zamkniętej, opisanej kopercie do oferty, kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.5 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: - wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, - łączną cenę ofertową brutto, - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, - oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) oświadczenia stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp)-jeżeli dotyczy. d) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli; f) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu g) kosztorys ofertowy przygotowany metodą szczegółową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach