Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie – wymiana stolarki okiennej.

Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56420 Bierutów, ul. Moniuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
    ul. Moniuszki 12
    56420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
    REGON: 52862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie – wymiana stolarki okiennej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie – wymiana stolarki okiennej”. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wymianę stolarki okiennej – z uwagi na fakt, iż budynek pochodzi z połowy XIX w. należy wymienić stolarkę okienną na analogiczną do oryginału pod względem formy, plastycznej artykulacji i podziałów, a także otwierania podwójnie rozwieralnego z uwzględnieniem ozdobnego charakteru stolarki – profili i detali, zgodnie z projektem, 2)demontaż istniejących krat w budynku i montaż nowych zgodnie z projektem (piwnice) – montaż nowych krat powinien się odbyć przed montażem stolarki okiennej na kotwy montażowe. 3.Montaż stolarki: 1)przygotowanie otworu okiennego wraz z demontażem istniejącej stolarki, 2)sprawdzenie we wnękach elementów wystających, hamujących montaż nowej stolarki, 3)nałożenie kołnierza izolacyjnego z folii na bruzdy z przymocowaniem ich na czas osadzenia stolarki, 4)przygotowaną stolarkę z kołnierzem z folii paro przepuszczalnej, montowanej wprost na ramie okna w części przylegającej do muru i zamontowanie kotew montażowych, 5)osadzenie stolarki na pianie montażowej, 6)przytwierdzenie kotew na kołki rozporowe do wnęk stolarki, 7)prace wykończeniowe zgodnie z projektem. 4.Zamawiający wymaga, aby okna spełniały normy techniczne na rok ich montażu. 5.Wykończenie wnęk okiennych od wewnątrz: Po montażu okien należy usunąć nadwyżkę piany montażowej i przy pomocy narzędzi ręcznych nałożyć zaprawę gipsową wewnętrzną x2, następnie wyrównać ją i nałożyć ostateczną warstwę z gładzi szpachlowej przecieranej na sucho siatką ścierną. 6.Wykończenie zewnętrzne okien: Po montażu okien należy usunąć nadwyżkę piany montażowej, następnie uzupełnić ewentualne ubytki przy węgarku materiałami izolacyjnymi i przy pomocy narzędzi ręcznych lukę uzupełniamy zaprawami mrozo i wodo odpornymi zgodnie z zaproponowaną wyprawą elewacyjną. 7.Ściany wewnętrzne wnęk okiennych przy oknach pomalować x1 płynem gruntującym, a następnie x2 farbą akrylową w kolorze białym. 8.Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 9.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica. 10.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 11.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421130-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – IR.2710.4.2018.JP”. 5.Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach