Powiat Kłodzki ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, Okrzei
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748657523 , fax. 748673232
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki
Okrzei 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 748657523, fax. 748673232
REGON: 890717898 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.klodzko.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku administracji publicznej Starostwa Powiatowego w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2K – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót budowlanych w budynku administracji publicznej w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2K obejmuje: 1) wymianie okien skrzynkowych na okna z PCV z obróbką, 2) obsadzenie podokienników wewnętrznych z marmuru syntetycznego, 3) wymiana drzwi zewnętrznych i renowacja, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421130-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz 1579 z późn zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną