Gmina Miejska Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, 7 Dywizji 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubań
7 Dywizji 14
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
REGON: 230821380 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej budynku MOPS-u w Lubaniu w ramach realizacji zadania pn.: „Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I. 2. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje renowację stolarki okiennej i drzwiowej w następującym zakresie: - Demontaż zdegradowanej technicznie stolarki okiennej,- Montaż nowej stolarki okiennej w układzie jak istniejący,- Renowacja drewnianej stolarki drzwiowej,- Wymiana metalowych zewnętrznych drzwi do archiwum,- Renowacja wewnętrznej metalowej stolarki drzwiowej w piwnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 7 do SWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych),4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto,c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:- kierownikiem budowy – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz. 840 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku po byłym dworcu PKP w Kondratowicach
Dodano: 2024-07-17 - „Budowa Centrów Kultury Wiejskiej w Bożkowicach i Nowej Świdnicy”
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-06-18 - Budowa świetlicy wiejskiej - środowiskowej w miejscowości Stary Julianów
Dodano: 2024-06-07 - Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
Dodano: 2024-05-29 - Remont budynku przy ul. Worcella 12 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-23 - Remont budynku położonego przy ul. Saperów 27a we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11