Przetargi.pl
Rewitalizacja budynków mieszkalnych przy Pl. Zamkowym nr 1, 2, 3 i 4 w Pieszycach - zaprojektuj i wybuduj

Gmina Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8365487, 8365488 , fax. 74 8367230
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieszyce
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8365487, 8365488, fax. 74 8367230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynków mieszkalnych przy Pl. Zamkowym nr 1, 2, 3 i 4 w Pieszycach - zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja budynków mieszkalnych przy Pl. Zamkowym nr 1, 2, 3 i 4 w Pieszycach - zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont dachów budynków przy Pl. Zamkowym nr 1, 2,3 i 4 w Pieszycach , wymianę okien w częściach wspólnych, wymianę drzwi wejściowych do budynków i inne zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 (Podane w Programie Funkcjonalno Użytkowym przybliżone i planowane ilości robót do wykonania są orientacyjne i wymagają szczegółowej weryfikacji w projekcie budowlanym ). 1.2 Uzyskanie decyzji Konserwatora Zabytków na prowadzenie w/w robót 1.3 Uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Inwestora 1.4 Wykonanie remontu dachów budynków przy Pl. Zamkowym 1,2,3 i 4 w Pieszycach , wymianę okien w częściach wspólnych budynków i wymianę drzwi wejściowych do budynków oraz innych robót wynikających z zatwierdzonego pozwoleniem na budowę projektu budowlanego. Przewidywane roboty budowlane, które należy uwzględnić w projekcie budowlanym: -rozbiórki: dachówki, ołacenia, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, okienek dachowych, okien w częściach wspólnych budynków, drzwi wejściowych do budynków. - więźba dachowa: - wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - impregnacja więźby przed korozja biologiczną i przeciwogniowo - uzupełnienie izolacji styku więźby z murami - pokrycie dachowe : - zabezpieczenie folią po demontażu dachówki - ułożenie folii paroprzepuszczalnej i kontrłat - ułożenie nowych łat, dachówki karpiówki w koronkę podwójnie, obróbek z blachy Zn-Ti, płotków śniegowych, taśmy pod gąsiory - wykonanie i montaż rynien i rur spustowych z blachy Zn-Ti - montaż ław kominiarskich - montaż ceramicznych kominków odpowietrzających instalację kanalizacji sanitarnej - kominy : - rozbiórka uszkodzonych fragmentów , przemurowanie części kominów (nad połacią z cegły klinkierowej) - ewentualne podwyższenie kominów do wysokości zgodnej z przepisami - naprawa uszkodzonych gzymsów - uzupełnienie nakryw kominków - przemurowanie uszkodzonych i wymurowanie nowych zbiorczych kanałów wentylacyjnych bez wykonywania dodatkowych przejść przez połać dachową - okna i drzwi : - wymiana okien w częściach wspólnych budynków (drewniane lub PCV z szybą zespoloną o podziale identycznym jak dotychczasowe Uszyby - 1,0 [W/m2K] Uokna - 1,5 [W/m2K] - wymiana drzwi wejściowych do budynków (drewniane, wzmocnione U- 1,5 [W/m2K] - wymiana wyłazów dachowych i okien połaciowych - rusztowania ( zewnętrzne) : - montaż i demontaż rusztowań - montaż zsypów - daszki zabezpieczające nad wejściami do budynków - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki: nastąpi na koszt wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia omówiony jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -nazwę przetargu . 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 75 1090 2301 0000 1665 8580 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci bez odsetek, ponieważ zgodnie z umową rachunku bankowego jaką zawarł Zamawiający jest to konto nieoprocentowane, prowadzone bez kosztów i prowizji. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu , jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego - w kasie Urzędu Miasta. 8. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy , a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info/?id=1948
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach