Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 119818- ul. Rataja w Lądku - Zdroju w km 0+000-0+330 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r)

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 119818- ul. Rataja w Lądku - Zdroju w km 0+000-0+330 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Droga gminna nr 119818 - ul. Rataja zlokalizowana jest w centrum miasta. Zapewnia obsługę komunikacyjną domów wielorodzinnych. Droga jednojezdniowa dwukierunkowa o zmiennej szerokości jezdni od 5,50m do 6,2m. Nawierzchnia bitumiczna, spękana obustronnie ograniczona krawężnikami w dużej mierze uszkodzonymi mechanicznie. W obrębie drogi zlokalizowana kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociąg, ciepłociąg oraz sieć energetyczna i teletechniczna. Niweleta drogi o dużych nachyleniach podłużnych skutkuje występowaniem potoków wodnych w trakcie opadów deszczu. Brak wpustów deszczowych uniemożliwia prawidłowe odwodnienie drogi i skutkuje potokami wodnymi podczas opadów atmosferycznych. Przebudowa drogi gminnej nr 119818 - ul. Rataja polegała będzie na ujednoliceniu szerokości drogi do 5mb. Częściowej korekcie przebiegu ze względu na konieczność uporządkowania ewidencyjnego. Wymianie krawężników, wykonaniu 4 wpustów deszczowych, wykonaniu nowej nawierzchni ścieralnej bitumicznej oraz zatoki mijankowej z kostki betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach