Przetargi.pl
Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach w ramach projektu dofinansowywanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Działanie 6.1. Kultura nr umowy RPMA.06.01.00-14-035/08-00

Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 142
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2777827 , fax. 24 2777827
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach
    ul. Warszawska 142 142
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 2777827, fax. 24 2777827
    REGON: 14032913100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsanniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach w ramach projektu dofinansowywanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Działanie 6.1. Kultura nr umowy RPMA.06.01.00-14-035/08-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pałac stanowi obiekt architektoniczny, wykonany w formie bryły dwukondygnacyjnej, częściowo podpiwniczonej, pokrytej dachem dwuspadowym o niewielkim spadku. Bryła obiektu składa się dziewięcioosiowego korpusu głównego obejmującego część centralną i południowo-wschodnią. Od strony północno-zachodniej do bryły głównej przylega pięcioosiowe piętrowe skrzydło zakończone w części narożnej, czteroboczną wieżą typu belwederskiego. W kierunku północnym rozciąga się piętrowe dziewięcioosiowe skrzydło. Centralna część budowli od strony południowo-wschodniej zakończona jest częścią parterową. Elewacja frontowa poprzedzona jest tarasem na czterech filarach. Obiekt posiada dachy czterospadowe, kryte blachą. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Obiekt pałacowy w Sannikach posiada powierzchnię zabudowy, wynoszącą 991,80 m2. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 1 125,55 m2 i mieści się na dwóch kondygnacjach. Całkowita kubatura obiektu wynosi 8 217 m3. W zakres prac w ramach budynku pałacu wchodzą: a) Roboty rozbiórkowe, wymiana stropów, konstrukcji, remont dachu, schodów, ścian, zamurowania b) Roboty ziemne c) Roboty fundamentowe d) Ścianki działowe e) Stolarka okienna i drzwiowa f) Kanał c.o. (budowa z betonu lub z cegły potrzebna do poprowadzenia głównych rur centralnego ogrzewania do pionów albo skrzynek rozdzielczych) g) Podłoża i posadzki h) Tynki i oblicowania ścian wewnętrznych i) Ślusarka (balustrady na podjeździe dla niepełnosprawnych) j) Schody i pochylnia k) Dźwig osobowy (winda dla niepełnosprawnych) l) Elewacje m) Instalacje sanitarne wewnętrzne n) Instalacje c.o. o) Technologia kotłowni (zakup nowych urządzeń do nowej energooszczędnej kotłowni c.o. i c.w. (piece, zbiorniki na olej, nowe orurowanie) p) Instalacje elektryczne wewnętrzne q) Elektryka kotłowni r) Deszczówka (odprowadzenie zalegającej wody deszczowej na podwórzu poprzez odpowiedni system kanalizacji) s) Odbudowa oranżerii t) Monitoring - projekt i wykonawstwo (zgodnie z wytycznymi do projektu systemów sygnalizacji pożaru, telewizji przemysłowej i sygnalizacji włamania). Przy wykonywaniu robót budowlanych należy wykonać następujące badania konserwatorskie oraz uwzględnić wytyczne dotyczące robót konserwatorskich i odtworzeniowych: I. Pałac - badania architektoniczne i prace konserwatorskie polichromii w pomieszczeniach 1.1., 1.2., 1.3., 1.6., 1.7., 1.21., T.1.2. i T.1.3. (według oznaczeń pomieszczeń zawartych w Raporcie badań konserwatorskich ścian i sufitów we wnętrzu Pałacu w Sannikach), - położenie tynków renowacyjnych na całej wysokości elewacji pałacu - zgodnie z zaleceniami zawartymi w Ekspertyzie technicznej Pałacu w Sannikach w zakresie określenia przyczyn zawilgocenia i zasolenia ścian tj. system Kerakoll lub równoważny m.in. posiadający certyfikat WTA), - odtworzenie kominka w hallu (pom. 1.1.) na podstawie materiałów historycznych (dokumentacja fotograficzna), - odtworzenie boazerii na klatce schodowej na wprost głównego wejścia), - zdemontowanie boazerii i osłon na grzejniki w sali koncertowej (pom. 1.3.) - nowe rozwiązanie zostanie zaprojektowane w projekcie wykonawczym aranżacji wnętrz, - odtworzenie posadzek drewnianych na parterze i piętrze (poza przewidzianymi do renowacji posadzkami taflowymi w pom. 1.1., 1.2., 1.3. i 1.4.), - odtworzenie drzwi zewnętrznych z zachowaniem istniejących okuć (jeżeli brak, uzupełnić z mosiądzu) oraz stolarki drzwiowej, zgodnie z zapisami w projekcie budowlanym branży architektonicznej, - zdemontowanie i zachowanie marmurowej tablicy w sali lustrzanej (pom. 1.2.), - renowacja luster w pom. 1.2., - zdemontowanie sztukaterii - decyzja odnośnie renowacji i ponownego wbudowania lub odtworzenia podejmie na etapie realizacji przedstawiciel Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - odtworzenie stolarki okiennej, nowo projektowane okna powinny być kopią okien historycznych, drewniane - zaleca się wykonanie w nich lufcików, malowane w kolorze uzgodnionym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, okiennice wewnętrzne drewniane, płycinowo - ramowe, malowane - kształt płycin taki jak w zamknięciu wewnętrznym drzwi w pawilonie (przy drugiej klatce schodowej), renowacja okuć okiennych z mosiądzu, - odtworzenie parapetów wewnętrznych wg profilu w pom. 2.22), - wyłożenie płytkami granitowymi taras na piętrze (na wysokości głównego wejścia), odtworzenie tralek (jako betonowe), - renowacja żeliwnych płyt balkonowych, - podwyższenie do wymaganej przepisami wysokości żeliwnych barierek (z wykorzystaniem istniejących elementów), wzór - do uzgodnienia z przedstawicielem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pochwyt z rurki mosiężnej, - wykonanie schodów zewnętrznych wraz z murkami z granitu, kolor granitu zostanie dostosowany do kolorystyki elewacji, uzupełnienie schodów prowadzących do saloniku (pom. 1.4.) o granitowe murki, odtworzenie kształtu wszystkich stopni wg wzoru w istniejących schodach przed wejściem na wieżę, antypoślizgowe powierzchnie stopni, - odtworzenie tynków elewacji wraz z dekoracjami architektonicznymi, - konserwacja i ponowne wbudowanie tablicy pamiątkowej na elewacji, - kolorystyka poszczególnych elementów obiektu zostanie ustalona na etapie realizacji robót w uzgodnieniu z przedstawicielem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - wszystkie materiały wykończeniowe będą podlegały zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz przedstawiciela Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. II. Oranżeria - tynki i okładziny: piwnica - tynki cementowo-wapienne (w pomieszczeniach sanitarnych glazura na pełną wysokość; parter: tynki cementowo-wapienne lub gipsowe; w pomieszczeniach mokrych glazura na pełną wysokość, - posadzki: piwnica - lastriko lub gres antypoślizgowy; parter: posadzki z gresów we wszystkich pomieszczeniach (lub z innych materiałów odpornych na ścieranie i o właściwościach antypoślizgowych), - elewacje: ściany tynkowane tynkiem cienkowarstwowym o strukturze drobnoziarnistej, malowanie farbami silikonowymi elewacyjnymi, - kominy: otynkowane tynkiem cienkowarstwowym, - dach-taras: pokryty płytkami ceramicznymi, - schody: obłożyć płytkami granitowymi typu Strzegom (kolor do uzgodnienia), z rowkami antypoślizgowymi na krawędzi stopni, - stolarka okienna i drzwiowa: zewnętrzna drewniana, wewnętrzna - obłożona okleiną naturalną. W ramach projektu zostanie odrestaurowany park, gdzie zostaną wykonane prace w następującym zakresie: a) Oświetlenie części parkowej, części pałacowej, oświetlenie i nagłośnienie muszli koncertowej b) Drogi i boiska - krąg przed muszlą koncertową, aleje parkowe przy muszli koncertowej, aleje parkowe pałacowe Wymagania odnośnie boiska: Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowo - gumowa typu CONIPUR 2S w kolorze ceglastym na podbudowie przepuszczalnej dla wody z betonu jamistego. 8 mm - mieszanina granulatu EPDM o fr. 1-4 mm połączonego lepiszczem poliuretanowym 8 mm - mieszanina granulatu SBR o fr. 1-4 mm połączonego lepiszczem poliuretanowym 10 cm - beton jamisty LB-15-WO-F25 10 cm - podsypka piaskowa geowłóknina o gramaturze 160 g/m2 krawężnik betonowy 8x30 na ławie betonowej z betonu B-10 (15 x 15 cm) 5 cm - żwir Linie boisk - farba poliuretanowa biała Dwa boiska do tenisa, dwa boiska do kometki. Powierzchni boisk o nawierzchni EPDM - 36 x 38 metrów Ogrodzenie 110 m o wysokości 4 m Ogrodzenie 38 m o wysokości 2 m, montowane na projektowanym ogrodzeniu murowanym. Wejścia na teren boisk - sztuki lokalizowane przy słupach nośnych ogrodzenia. Urządzenia - 4 słupki do mocowania siatki do tenisa przedłużone - do mocowania siatki do siatkówki Dwa wolnostojące kosze do gry w koszykówkę. c) Zieleń - w części przy muszli koncertowej, część parkowa przypałacowa (zakup nowych nasadzeń, sadzonek) Wymagania dot. nowych nasadzeń: 1. Sadzenie drzew: - drzewa liściaste o obwodzie 16 cm - drzewa iglaste o wysokości 3 m 2. Sadzenie krzewów i pnączy: - krzewy liściaste podstawowe i pnącza w pojemniki C3 - krzewy wysokie w pojemniki C5 - krzewy niskie (do 1 m) w pojemniki C3 3. Sadzenie bylin i roślin okrywowych na rabatach: - pojemniki P11. Wykonawca jest zobowiązany do pielęgnacji całości zieleni na terenie Parku, zarówno nowo nasadzonej, jak i istniejącej. d) Mała architektura - ławki, kosze itp. Na elementy małej architektury składają się: a. ławki parkowe mocowane na stałe (100 szt.) - żeliwno-drewniane stylowe, np. B15 długości 180 cm, przystosowane do montażu na stałe, b. ławki parkowe ustawione przed muszlą koncertową (80 szt.) - ławki jw. lecz bez oparć bocznych i bez mocowania na stałe, c. śmietniczki parkowe (60 szt.) - np. WATFORD stalowo-drewniane z popielniczką; stylizacja jak w przypadku ławek, d. tabliczki - tablice informacyjne do umiejscowienie na terenie parku (30 szt.) - zewnętrzne, wolnostojące, zadaszone, również stylizowane jak w przypadku ławek, o wymiarach nie mniejszych niż 80-200 cm. Ponadto w ramach zadania należy wykonać projekt oraz zrealizować monitoring zespołu pałacowo-parkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123535
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy w oryginale zdeponować w budynku Urzędu Gminy w Sannikach ul. Warszawska 149, wejście z tyłu Urzędu Gminy - I piętro. 6. Gwarancja(-e) ma(-ją) być co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną(-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach ul. Warszawska 142 09-540 Sanniki Nr konta: NR 85 9042 1026 0718 0376 2000 0070 Bank Spółdzielczy Mazowsze w Płocku o/Sanniki z dopiskiem: Wadium - Rewitalizacja Pałacu 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budinvent.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach