Przetargi.pl
„Rewaloryzacja murów obronnych wraz z terenem przyległym w Lwówku Śląskim - Część V „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek A” Część VI „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek B” Część VII „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek C”

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewaloryzacja murów obronnych wraz z terenem przyległym w Lwówku Śląskim - Część V „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek A” Część VI „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek B” Część VII „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek C”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja murów obronnych wraz z terenem przyległym w Lwówku Śląskim” z podziałem na części:  Część V „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek A”  Część VI „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek B”  Część VII „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek C” Całe zadanie inwestycyjne pn. „Rewaloryzacja murów obronnych wraz z terenem przyległym w Lwówku Śląskim” jest realizowane w częściach tj.: - Część I „Remont i rewaloryzacja murów obronnych i Baszty Bolesławieckiej oraz Baszty Lubańskiej” - Część II „Budowa oświetlenia i iluminacji murów” - Część III „Rewaloryzacja fontanny z Czaplą” - Część IV „Konserwacja Pomnika Ofiar I Wojny Światowej” - Część V „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek A” - Część VI „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek B” - Część VII „Przebudowa alejek wzdłuż murów obronnych odcinek C” Przy czym zamówienie obejmuje realizację Części V lub Części VI lub Części VII. Zamawiający informuje, iż w zakresie • Części I „Remont i rewaloryzacja murów obronnych i Baszty Bolesławieckiej oraz Baszty Lubańskiej” zamówienie zostało udzielone Wykonawcy w dniu 25.10.2017 roku; • Części II „Budowa oświetlenia i iluminacji murów” zamówienie zostało udzielone Wykonawcy w dniu 24.10.2017 roku; • Część III „Rewaloryzacja fontanny z Czaplą” zamówienie zostało udzielone Wykonawcy w dniu 28.06.2018 roku; • Część IV „Konserwacja Pomnika Ofiar I Wojny Światowej” zamówienie zostało udzielone Wykonawcy w dniu 17.04.2018 roku. Aktualnie realizowane są roboty w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla każdej części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ; 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 11.7. SIWZ; 4. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Oświadczenie dot. RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach