Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Józefa Oblubieńca NMP w Nasławicach ogłasza przetarg
- Adres: 55-050 Sobótka, Nasławice, ul. Komuny Paryskiej 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3913554, kom. 0 500034122
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Józefa Oblubieńca NMP w Nasławicach
Nasławice, ul. Komuny Paryskiej 2 2
55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
tel. 071 3913554, kom. 0 500034122
REGON: 04007916300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafianaslawice.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewaloryzacja Kościoła w Księginicach Małych - etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie: Rewaloryzacja Kościoła w Księginicach Małych - etap I w zakresie: Etap I operacji - od dnia podpisania umowy do czerwca 2010 r. a) zabezpieczenie placu budowy: - opracowanie projektu rusztowań, - zabezpieczenie dojścia do budynku, - umieszczenie tablic informacyjnych i ostrzegawczych na budowie i utrzymywanie ich w należytym stanie do zakończenia i odbioru ostatecznego robót, - przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. b) roboty budowlane tj. - wymiana poszycia dachowego - zmiana kompletna dachówki nad korpusem kościoła i zakrystii, - wymiana rekonstrukcji więźby dachowej, dach łat i mur łat nad korpusem kościoła i zakrystii, - wymiana stropu i sklepienia związanego z więźbą dachową nad korpusem kościoła i zakrystii. Etap II operacji - czerwiec 2010 r.- styczeń 2011 r. - wymiana systemu rynien i rur spustowych - wykonanie elewacji zewnętrznej, - odwodnienie wokół kościoła i odprowadzenie wód opadowych, - odrestaurowanie stolarki drzwiowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,- PLN (słownie piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w formie przelewu pieniężnego. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej dnia 05.01.2010 roku do godz 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 34 9574 1015 2003 0207 3817 0001 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisać: -wadium przetargowe - sprawa: ZP.2-00/2009-). Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1.upłynął termin związania ofertą; 2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2.który został wykluczony z postępowania; 3.którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 3)zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia dotyczące remontu i konserwacji obiektów zabytkowych z pełną wymiana i konserwacji poszycia dachowego więźby i elewacji zewnętrznej średniej wielkości obiektów budowlanych, 4)złożą ofertę kompletną w rozumieniu SIWZ, 5)wpłacą wadium w kwocie określonej w SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wskazane poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz oferty- załącznik nr 4 do SIWZ, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących remontu i konserwacji obiektów zabytkowych z pełną wymiana i konserwacji poszycia dachowego więźby i elewacji zewnętrznej średniej wielkości obiektów budowlanych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (na załączniku nr 3 do SIWZ), 6)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie -Wykaz wykonanych prac podobnych-. Dokumentami potwierdzającymi są referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty, z których wynika, że usługa wykonana została należycie, 7)Dowód wpłacenia /wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ewentualne poświadczenia muszą być opatrzone imienną pieczątką z podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem -za zgodność z oryginałem-. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafianaslawice.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA CENTRUM SYMULATORÓW AGPT DLA OSL W GARNIZONIE ŚWIĘTOSZÓW Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE LUB SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21138
Dodano: 2016-07-27 - Zadanie w formule projektuj i buduj p.n.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w m. Henryków - etapami, odcinek od km 51+645 do km 52+460. CPV 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja wnętrza podwórzowego przy ul. Piechoty, Artyleryjskiej i Saperskiej (LBO)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa mostu w km 92+753 drogi wojewódzkiej nr 328 w miejscowości Stara Kraśnica. CPV 45200000-9, CPV 71320000-7
Dodano: 2016-07-25 - Remont śluzy małej Wróblin w km 157,5 rz. Odry. Etap II - remont ścian i peronów GG i GD wraz z wyposażeniem technologicznym
Dodano: 2016-07-21 - PRZEBUDOWA UL. KAMILI SKOLIMOWSKIEJ W LUBINIE (NA ODCINKU UL. MALINOWSKIEGO DO UL. MAŁOMICKIEJ)
Dodano: 2016-07-18 - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi polegającymi na kompleksowym wykonaniu zastępczej studni głębinowej nr 1A na dz. nr 309/3, obręb Nadolice Wielkie, gmina Czernica
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa ul. Prackiej od ul. Stabłowickiej na odcinku o długości ok. 106 m wraz z budową kanalizacji deszczowej, miejskich technologicznych kanałów kablowych i przebudową sieci elektroenergetycznej, oświetlenia drogowego oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-07-08 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 2061D NA ODCINKU OD ŚWIĘTEGO DO PRZEDMOŚCIA
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa mostu w km 92+753 drogi wojewódzkiej nr 328 w miejscowości Stara Kraśnica.
Dodano: 2016-06-28