Przetargi.pl
Rewaloryzacja elewacji Starostwa Powiatowego w Rybniku- część północna- II etap oraz cześć wschodnia

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
    REGON: 27628517000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja elewacji Starostwa Powiatowego w Rybniku- część północna- II etap oraz cześć wschodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie rewaloryzacji elewacji Starostwa Powiatowego w Rybniku- część północna- II etap oraz cześć wschodnia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację, 2)zaoferują roboty budowlane, usługi i dostawy spełniające wymagania określone przez zamawiającego, 3)zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, 4)udzielą 8-mio letniej gwarancji na wykonane prace, 5)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 6)samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia, z wyłączeniem budowy i demontażu rusztowań, przy których to pracach możliwe jest korzystanie z podwykonawców, 7)wykonają zadanie za podaną przez siebie cenę ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP (zał. Nr 3). W przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunku wymienionego w art. 22 ust 1 pkt 2 będzie korzystał z pomocy innych podmiotów do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie danego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego ( zał. Nr 4). 4. Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Informacja o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa ( zał. nr 5 ). Należy w niej zawrzeć wykaz robót budowlanych ( minimum 1 zadanie) o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Uznanie wykonanych robót budowlanych warunkowane jest poparciem ich załączonymi dokumentami dotyczącymi tych zadań, zawierającymi wartość zamówienia, terminy wykonania, miejsce wykonania oraz potwierdzenie że roboty zostały wykonane należycie. Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze uważa się roboty budowlane podobne do zamówienia ujętego w SIWZ, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym polegającym na renowacji wątku ceglanego o powierzchni co najmniej 600 m? ( dotyczy to jednego obiektu ). 6 Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7 Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót wykonany w formie uproszczonej. 6. Informacja na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót ( zał. Nr 6 ). Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy musi także wykazać się odbyciem dwuletniej praktyki przy funkcji kierownika budowy przy pracach na zabytkach nieruchomych. Potwierdzeniem powyższych kwalifikacji będą dołączone do oferty kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych, odbycie dwuletniej praktyki przy funkcji kierownika budowy przy pracach na zabytkach nieruchomych oraz zaświadczenie o Przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych. 7. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 8. Parafowany wzór umowy ( zał. Nr 7 ). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszelkich oświadczeń, których wzory stanowią załączniki do specyfikacji, oraz o których mowa w specyfikacji. Jeżeli z jakichś względów dane oświadczenie nie ma zastosowania do danego wykonawcy ma on nadal obowiązek złożenia tego oświadczenia z dopiskiem nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach