Przetargi.pl
Rewaloryzacja części zabytkowego parku wraz z budową alejek elementów małej architektury i ogrodzenia w Rogowie Opolskim.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-081 Opole, ul. Piastowska 18-20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4544738 , fax. 077 4545416
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
    ul. Piastowska 18-20 18-20
    45-081 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4544738, fax. 077 4545416
    REGON: 53163229800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja części zabytkowego parku wraz z budową alejek elementów małej architektury i ogrodzenia w Rogowie Opolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cięcia pielęgnacyjne w konarach drzew,usuwanie drzew,nasadzanie zamienne i uzupełniające,prace pielęgnacyjne,odtwarzanie trawników,budowa nowego odcinka alejki,remont istniejącej alejki,rozebranie starego ogrodzenia z siatki stalowej,postawienie nowego ogrodzenia z siatki wraz z furtkami,dostawa i montaż ławek i koszy na śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5. umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000 PLN. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5.2 Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą że: - zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane na kwotę minimum 150.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Zamawiający wymaga polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca na dzień przystąpienia do zawarcia umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000 PLN. Wg art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt . 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda by Wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przepro?wadzenia postępowania: 6.1. ofertę wraz z oświadczeniami + kosztorys ofertowy ( załącznik nr 1 ) Należy złożyć kompletną, pisemną ofertę wg załączonego druku oferty wraz z kosztorysami. Wykonawca podaje w ofercie cenę netto, brutto oraz stawkę VAT . 6.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. *Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 6.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wym. w art. 22 i 24 w związku z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - (załącznik nr 2). 6.4. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości: minimum 50.000 zł. brutto oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie przedkładając referencje lub protokoły odbioru robót ( bezusterkowy). ( załącznik nr 3) 6.5 . zaświadczenie , że wykonawca nie zalega w opłatach składek ZUS i podatku w US. (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. wymagane uprawnienia budowlane branżowe. Wykonawca załączy wymagane uprawnienia , kserokopie za zgodność z oryginałem. Uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem z przynależnej Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca musi imiennie wskazać Kierownika (Kierowników) budowy, posiadającego uprawnienia do pracy w obiektach zabytkowych i niezbędne uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994roku Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2003 roku nr 207 poz.2016 z późn. Zmianami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym zamówienie. (załącznik nr 4) 6.7.Do realizacji zamówienia wymagane jest : a) Zaświadczenie o kwalifikacjach wydane przez Konserwatora Zabytków lub kwalifikacje potwierdzone praktyką ,o czym mowa w § 8 ust. 3i4 i 13 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.z 2004r. Nr 150,poz.1579). b) Pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej mogą kierować osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12- miesięczna praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków. c) Prace o charakterze technicznym w zakresie o którym mowa w ust. 3 mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły ,co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków. 6.8. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy ( załącznik nr 5). 6.9. Karta gwarancyjna - wypełniona (załącznik nr 6 ) 6.10. Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego ( jeżeli dotyczy) ( Załącznik nr 7 ). 6.11. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia obowiązujący co najmniej do dnia spisania protokołu odbioru robót, (bądź zobowiązanie o przedłużeniu polisy w trakcie trwania robót ) świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub w innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia; *( Aktualną polisę wykonawca może przedstawić przy podpisywaniu umowy) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach