Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294, 4556080 , fax. 077 4006294, 4556080
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Mikołajczyka 5 5
45-271 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, fax. 077 4006294, 4556080
REGON: 00000173200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, zgodnie z wykazem rzeczowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Dotyczy części II: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy mebli biurowych i szkolnych, każda o wartości brutto powyżej 20.000 PLN (za dostawę o wartości powyżej 20.000 PLN uważa się również wykonanie dostaw cyklicznych o wartości powyżej 20.000 PLN dla jednego podmiotu, realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie z zasadami określonymi w uwadze zawartej w pkt 16.2 SIWZ). 3 Dotyczy części II: Wykaz minimum 2 dostaw mebli biurowych i szkolnych, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o wartości brutto powyżej 20.000 PLN przygotowany wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4 Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że dostawy, wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia na potrzeby pomieszczeń biurowych Agencji Nieruchomości Rolnych OT Opole Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Mikołowie pow. mikołowski woj. śląskie, ul. Karola Miarki 18. ZP - 127/D/2016/TN
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych do budynku archiwum OT ANR w Opolu przy ul. 1 Maja 6 i pomieszczeń biurowych w SZGZ w Oleśnie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.85.2015.D
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-06-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/72/2015)
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa mebli, wyposażenia i sprzętu sportowego wraz z montażem dla Stadionu Miejskiego w Niemodlinie
Dodano: 2014-09-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/56/2014)
Dodano: 2014-07-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/51/2014)
Dodano: 2014-06-26 - 10/PN/2014 Dostawa i montaż MEBLI
Dodano: 2014-04-11 - Dostawa mebli do wyposażenia pracowni szkół zawodowych w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli dla Prokuratury Okręgowej w Opolu.
Dodano: 2013-11-08