Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2020-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Reprezentowanie Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w sporach dotyczących podatku od nieruchomości dołowych rozumianych jako urządzenia i budowle znajdujące się w wyrobiskach górniczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a. reprezentowanie Zamawiającego (dalej również zwanego „Spółką”) poprzez udział w postępowaniach podatkowych, sądowych, sądowo – administracyjnych, egzekucyjnych i przy innych czynnościach wymagających osobistej obecności Zamawiającego w odniesieniu do między innymi: - zasadności obciążenia Spółki i jej poprzedników prawnych, w tym również tych, których następcą prawnym ewentualnie Spółka może stać się w przyszłości, podatkiem od nieruchomości dołowych, - rozliczeń z tytułu podatku od nieruchomości dołowych, - poboru i egzekucji tytułu podatku od nieruchomości dołowych, - stwierdzenia nadpłaty oraz zwrotu nadpłat w podatku od nieruchomości dołowych, a także oprocentowania tych nadpłat, - bezczynności organów podatkowych polegającej na niewydaniu rozstrzygnięć dotyczących nadpłat w podatku od nieruchomości dołowych oraz ich oprocentowania, a także na niedokonaniu zwrot nadpłat oraz ich oprocentowania, - odszkodowań za szkodę powstałą w wyniku niewykonania wyroku stwierdzającego bezczynność w zakresie, o którym mowa powyżej, - zwrotu nadpłat w podatku od nieruchomości dołowych oraz ich oprocentowania, które zostały lub zostaną wypłacone na rzecz Spółki, w tym również o ich zwrot z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia, - złożenia do depozytu sądowego kwot nadpłat w podatku od nieruchomości dołowych oraz ich oprocentowania, - ustalenia następstwa prawnego Spółki w zakresie prawa do zwrotu nadpłaty w podatku od nieruchomości dołowych oraz ich oprocentowania lub ustalenia nieistnienia tego następstwa; b. opracowywanie i wnoszenie odwołań, zażaleń, skarg, skarg kasacyjnych i innych pism w prowadzonych postępowaniach podatkowych, sądowo – administracyjnych i egzekucyjnych; c. opracowywanie i wnoszenie wszelkich pism procesowych (w tym pozwów, odpowiedzi na pozew, apelacji, odpowiedzi na apelacje, zażaleń oraz skarg kasacyjnych) w prowadzonych postępowaniach sądowych przed sądami powszechnymi, d. konsultacje z Zamawiającym w jego siedzibie, sporządzanie opinii i analiz prawnych, e. uczestnictwo w negocjacjach, naradach, spotkaniach dotyczących prowadzonych lub przyszłych spraw, f. doradztwo podatkowe i prawne w zakresie wsparcia Zamawiającego w rozmowach i analizach dotyczących prac nad ogólnymi rozwiązaniami prawnymi dla opodatkowania podatkiem od nieruchomości dołowych, g bieżące monitorowanie oraz dokonywanie nie rzadziej niż co pół roku analizy istotnych postępowań sądowych, w których stroną jest Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. dla potrzeb Rady Nadzorczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79110000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące wadium - załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące minimalnego wynagrodzenia - załącznik nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące minimalnego wynagrodzenia - załącznik nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. zamówienia – załącznik nr 3 – wzór dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2023-2025
Dodano: 2023-02-06 - Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2023-2025
Dodano: 2022-10-05 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi prawnej w zakresie Umowy zawartej przez Zamawiającego z Agencją Badań Medycznych w Warszawie o dofinansowanie Projektu nr 2021/ABM/COVID19/GCM
Dodano: 2021-08-05 - OBSŁUGA PRAWNA SPSKM
Dodano: 2020-01-31 - Obsługa prawna Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu oraz spółek zależnych CUS CSRG CEN-RAT Sp. z o.o. w Bytomiu i CEN-MED Sp. z o.o. w Bytomiu.
Dodano: 2016-10-28