Przetargi.pl
Renowacja zabytkowej synagogi w Krynkach

Urząd Miejski w Krynkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-120 Krynki, ul. Garbarska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7228550, 7228070 , fax. 857 228 550
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krynkach
    ul. Garbarska 16
    16-120 Krynki, woj. podlaskie
    tel. 85 7228550, 7228070, fax. 857 228 550
    REGON: 53960900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-krynki.pbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zabytkowej synagogi w Krynkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Renowacja zabytkowej synagogi polegać będzie na: - remoncie więźby dachowej; - wymianie pokrycia dachu;- wymianie obróbek blacharskich i orynnowania; - zabezpieczeniu więźby dachowej; - wymianie ocieplenia; -remoncie elewacji; -remoncie cokołu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót określają: - przedmiar robót (z uwagi na ryczałtowe rozliczenie, jako dokument pomocniczy) – załącznik nr 9 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2)pisemne zobowiązanie podmiotów zał. nr 5 do SIWZ albo inny dokument, wykazujący udostępnienie wykonawcy potencjału tego podmiotu w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów. 3)pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach