Gmina Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, Szkolna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
- Data zamieszczenia: 2019-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyń nad Wisłą
Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
REGON: 00052743490991 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja Zabytkowego Dworu Szkoły Podstawowej w Krojczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres inwestycji obejmuje Renowację zabytkowego dworu Szkoły Podstawowej w Krojczynie w zakresie kolorystyki i naprawy elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, oraz adaptacji pomieszczeń na potrzeby przedszkola budynku zabytkowego – dworu – zlokalizowanego w Krojczynie 17, działka 183/4, Obręb Krojczyn 0012, gmina Dobrzyń nad Wisłą 040804_5, powiat Lipnowski. Celem projektowanych prac jest podwyższenie standardu technicznego, oraz podwyższenie walorów estetycznych budynków. Granicą terenu opracowania jest działka nr 183/4 obręb Krojczyn 0012, gmina Dobrzyń nad Wisłą 040804_5 - zagospodarowanie terenu pozostaje bez zmian - istniejące. Zakres robót remontowych ujętych w opracowaniu obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych, - wykonanie nowych ścianek działowych, - wykonanie nowych otworów drzwiowych i poszerzenie istniejących, - osadzenie nowych nadproży, - wykonanie tynków na nowych ścianach i uzupełnienie istniejących tynków, - wykonanie sufitów podwieszonych, - wykonanie szpachlowania i malowanie ścian i sufitów, - wykonanie nowej instalacji c.o. i wod-kan, - wymiana i montaż armatury wod-kan, - wymiana grzejników, - wymiana instalacji elektrycznej, lamp i osprzętu, - remont elewacji bez docieplenia wraz z kolorystyką, - reprofikacja i uzupełnienie sztukaterii ozdobnej i ciągnionej, - wykonanie naprawy i uzupełnień tynków wraz z kolorystyką, - wykonanie tynku renowacyjnego, - obłożenie podestu i schodów wejściowych płytkami, - wykonanie posadzki balkonu wraz z cokolikiem z płytek ceramicznych wraz z izolacją, - naprawa, uzupełnienie i odrestaurowanie balustrad, - wymiana balustrady do piwnicy, - wymiana parapetów zewnętrznych blacharskich z blachy powlekanej, - wymiana stolarki okiennej parteru wraz z parapetami wewnętrznymi, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej parteru oraz drzwi do piwnicy, - likwidacja instalacji nadtynkowych, - adaptacja dwóch sal lekcyjnych na potrzeby przedszkola, - zmiana aranżacji sanitariatów, - wykonanie nowych posadzek w salach, szatni i komunikacji - dostawa i montaż „schodołazu„ celem zapewnienia dostępności dla osób niepełno-sprawnych, - poprawienie odprowadzenia wody z górnego dachu na niższy na elewacji tylnej, - wykonanie nawierzchni utwardzonej, - korekta koron drzew i krzewów szczególnie od strony południowej i wschodniej. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Zał. Nr 7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Muzeum Etnograficzne w Toruniu - remonty
Dodano: 2023-08-02 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-07-12 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-06-15 - Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
Dodano: 2023-04-18 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2021-01-20 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2020-12-08 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi, Pracowni Cytostatyków, Kancelarii Ogólnej oraz Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-11-02 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Kancelarii Ogólnej i Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-10-05