Przetargi.pl
Renowacja wyspy ronda im. Powstańców Śląskich w Rybniku

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4248838 , fax. 32 4249326
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Pod Lasem 64
    44-210 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4248838, fax. 32 4249326
    REGON: 27150551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zielen.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja wyspy ronda im. Powstańców Śląskich w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja wyspy ronda im. Powstańców Śląskich na skrzyżowaniu ulic: ul. Powstańców Śl., ul. Żorskiej, ul. B. Chrobrego, ul. Sybiraków w Rybniku. Ogólny zakres robót: - zdjęcie istniejącej darni, - załadunek, wywóz i utylizacja urobku, - demontaż istniejącej instalacji nawadniającej, - dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, - montaż nowej instalacji nawadniającej zapewniającej równomierne nawodnienie na całej powierzchni wyspy ronda z uwzględnieniem spadków w obszarze ronda, - rozścielenie wierzchniej warstwy ziemi urodzajnej, - ułożenie trawnika z rolki na powierzchni ronda w taki sposób, aby niewidoczne były fundamenty kul, - uporządkowanie terenu po zakończonych pracach. W instalacji nawadniającej należy zastosować zraszacze z zaworem stopowym oraz regulacją przepływu lub w przypadku linii kroplującej zastosowanie linii z kompresacją ciśnienia. Szczegółowy zakres prac precyzuje przedmiar robót. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy. UWAGA: W ramach zadania do Wykonawcy należy zatwierdzenie projektu organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego wraz z oznakowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach