Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4248838 , fax. 32 4249326
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Pod Lasem 64
44-210 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 4248838, fax. 32 4249326
REGON: 27150551400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zielen.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja wyspy ronda im. Powstańców Śląskich w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest renowacja wyspy ronda im. Powstańców Śląskich na skrzyżowaniu ulic: ul. Powstańców Śl., ul. Żorskiej, ul. B. Chrobrego, ul. Sybiraków w Rybniku. Ogólny zakres robót: - zdjęcie istniejącej darni, - załadunek, wywóz i utylizacja urobku, - demontaż istniejącej instalacji nawadniającej, - dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, - montaż nowej instalacji nawadniającej zapewniającej równomierne nawodnienie na całej powierzchni wyspy ronda z uwzględnieniem spadków w obszarze ronda, - rozścielenie wierzchniej warstwy ziemi urodzajnej, - ułożenie trawnika z rolki na powierzchni ronda w taki sposób, aby niewidoczne były fundamenty kul, - uporządkowanie terenu po zakończonych pracach. W instalacji nawadniającej należy zastosować zraszacze z zaworem stopowym oraz regulacją przepływu lub w przypadku linii kroplującej zastosowanie linii z kompresacją ciśnienia. Szczegółowy zakres prac precyzuje przedmiar robót. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy. UWAGA: W ramach zadania do Wykonawcy należy zatwierdzenie projektu organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego wraz z oznakowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
Dodano: 2024-02-22 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenie miasta Tychy w 2023 roku - zadania nr 1 - 3
Dodano: 2023-08-24 - Interwencyjne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach(1)
Dodano: 2023-07-24 - „Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta Tychy”
Dodano: 2020-09-30 - Koszenie trawy, wycinka samosiewek z wysp centralnych rond, węzłów drogowych, rejonu zieleni izolacyjnej, poboczy dróg, rowów i skarp na terenie drogi Pszczyna – Racibórz
Dodano: 2020-09-15 - Wykonanie usługi koszenia na terenie Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. w Chorzowie (strefa I i II).
Dodano: 2020-06-26 - Wykonanie usługi koszenia na terenie Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. w Chorzowie
Dodano: 2020-06-04 - Usługa koszenia gatunków ekspansywnych i inwazyjnych
Dodano: 2020-06-01 - „Wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”
Dodano: 2020-04-29 - ”Utrzymanie zieleni przydrożnej innej niż urządzonej rosnącej na terenach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w szczególności w pasach drogowych w 2020 roku”.
Dodano: 2020-04-17