Przetargi.pl
Renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 625 601
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 182 625 601
    REGON: 12245667100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pieninypn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysem w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę; Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o: opracowaną dokumentację projektową, uzyskane pozwolenie na budowę oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. W ramach II etapu Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do: - pełnienia nadzoru autorskiego i wykonywania czynności określonych w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) - przygotowania materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót - w terminie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega, iż przystąpienie do realizacji Etapu II możliwe będzie po akceptacji i przyjęciu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, przygotowanej w wyniku realizacji Etapu I przedmiotu zamówienia, która będzie zgodna z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Opis przedmiotu zamówienia: Dla remontu budynku przechowalni sadzonek zakłada się wymianę konstrukcji nośnej ścian w postaci słupów, wymianę konstrukcji nośnej stropu nad parterem w postaci belek stropowych, wymianę konstrukcji nośnej dachu w podstacji krokwi, płatwi i jętek, wymianę pokrycia dachowego z blachy dachówkowej na blachę stalową ocynkowaną płaską na rąbek, wymiany rynien dachowych oraz obróbek blacharskich połaci dachowej, wymiany izolacji cieplnej ścian i stropu z wełny mineralnej gr. 15,0cm, wymiany poszycia ścian wewnętrznych z boazerii drewnianej lakierowanej, remontu trzonu kominowego z okładzina kamienną nad połacią dachową, wymiany wykończenia posadzek z płytek ceramicznych, wymiany stolarki okiennej na okna drewniane zespolone, wymiany drzwi wewnętrznych na drzwi drewniane płytowe, montażu schodów wewnętrznych do przestrzeni strychowej, wymiany przewodów instalacji elektrycznej, tablic rozdzielczych, gniazd wtyczkowych, wyłączników, opraw oświetleniowych. Przeprowadzony remont instalacji elektrycznej ma na celu zapewnienie wymaganych parametrów użytkowych instalacji jak i bezpieczeństwa użytkowania poprzez uzyskanie pozytywnych pomiarów skuteczności samoczynnego wyłączenia zasilania, pozytywnych badań wyłączników różnicowoprądowych, pozytywnych pomiarów rezystencji izolacji instalacji TNS. Głównym celem przedmiotowego remontu budynku szkółki leśnej jest likwidacja w budynku wad konstrukcyjnych powodujących powstawanie nadmiernych ugięć elementów nośnych dachu takich jak krokwie, nadmiernych ugięć elementów nośnych stropu nad parterem takich jak belki stropowe, likwidacja deformacji poszycia ścian oraz likwidacja pękniętych płytek ceramicznych na posadzkach na skutek ugięć wywoływanych słupy nośne ścian i stropów. Dodatkowym celem funkcjonalno-użytkowym jest zaprojektowanie remontu budynku szkółki w sposób zapewniający przyszłościową adaptację powierzchni strychowych do celów użytkowych pod kątem przeprowadzenia analizy wytrzymałościowej z uwzględnieniem obciążeń użytkowych stropu, dodatkowymi warstwami izolacji cieplnej, wyposażenia stałego i ruchomego pomieszczeń użytkowych. W zakresie wymiany pokrycia dachowego z blachy dachówkowej na blachę płaską na rąbek podwójny Zamawiający wymaga min 30 letniej gwarancji na zastosowana blachę. - dla remontu ogrodzenia szkółki leśnej zakłada się wymianę siatki stalowej ogrodzeniowej o wysokości 1,50m, wymiany dodatkowego zabezpieczenia ogrodzenia z drutu kolczastego, wykonaniu usunięcia starych powłok malarskich słupków ogrodzeniowych, zastrzałów i wsporników, wymiany bramy wjazdowej na teren szkółki. Ogrodzenie szkółki leśnej należy wykonać z siatki stalowej o wysokości 1,50m powlekanej PVC odpornym na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV w kolorze brunatnym – palisander o oczku 60x60mm gr. drutu ocynkowanego 2,5mm i grubości drutu powlekanego 3,6mm. Zamawiający wymaga 15 letniej gwarancji na zastosowaną siatkę ogrodzeniową. - dla remontu drogi wewnętrznej w szkółce leśnej zakłada się wyrównanie istniejącej podbudowy i nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym piaskowcowym lub wapiennym, ograniczeniu nawierzchni drogi krawężnikami kamiennymi piaskowcowymi lub wapiennymi ograniczającymi nawierzchnię żwirową drogi, - dla remontu budynku gospodarczego w szkółce leśnej zakłada się wymianę pokrycia dachowego z papy na pokrycie z blachy stalowej dachówkowej powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, Należy szczególnie podkreślić, iż prace wykonywane będą w obszarze chronionym, cennym przyrodniczo. Należy przewidzieć zabezpieczenie terenu pozwalające na zebranie i usunięcie efektów remontu. Transport materiałów i osób przez teren PPN należy prowadzić w sposób nie powodujący zniszczeń przyrody oraz dróg komunikacyjnych. W przypadku ewentualnych zniszczeń niemożliwych do uniknięcia po zakończeniu zadania teren w obrębie prac oraz drogę doprowadzającą do tego miejsca należy przywrócić do stanu pierwotnego. Zakres prac zawiera program funkcjonalno – użytkowy autorstwa mgr inż. Marka Nowaka – załącznik nr 4 do siwz i przedmiar robót – załącznik nr 3 do siwz. Prace należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową przygotowaną na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego, przedmiarem robót, zaleceniami Inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z dokumentacją jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji. Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, przewiduje się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 14.06.2019 r o godz. 11.00 oraz na 17.06.2019 r. o godz. 11.00. W tych terminach można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu. Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 3. Wadium wnoszone w innej niż gotówkowa formie należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z udziału w postępowaniu, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez Wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami przy zaistnieniu przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu biorą udział Wykonawcy, którzy spełnią wymogi formalne i złożą kompletną ofertę przetargową. W zakresie kompetencji: Wykonawca musi spełnić wszystkie poniższe warunki: 1. Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na robotach w zakresie remontów obiektów drewnianych zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 200.000,00 zł brutto, polegając na własnych zasobach pracowników. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże: że dysponuje co najmniej 2 osobami gotowymi do podjęcia zamówienia, przedstawiając stosowne oświadczenie i wymienione w zał. nr 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 SIWZ: wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 2 SIWZ: zaparafowany wzór umowy Załącznik nr 5 SIWZ: Wykaz robót i osób wyznaczonych do realizacji zamówienia; Dokumenty potwierdzające kompetencje wymienione w pkt. X SIWZ (protokół odbioru lub poświadczenie należytego wykonania)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach