Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznych w pawilonie wystawowym w Szczawnicy i Sromowcach Wyżnych – Kątach Pienińskiego Parku Narodowego

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 625 601
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 182 625 601
    REGON: 12245667100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznych w pawilonie wystawowym w Szczawnicy i Sromowcach Wyżnych – Kątach Pienińskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie instalacji elektrycznych dla 2 obiektów Pienińskiego Parku Narodowego: 1. Pawilon wystawowy, zlokalizowany w Sromowcach Wyżnych – Kątach. W zakresie jest wymiana istniejących opraw oświetleniowych, wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz budowa stacji UPS zasilającej część instalacji w budynku. W budynku należy prowadzić prace wyłącznie w godzinach 17 – 08, budynek jest w ciągłej eksploatacji w godzinach 09-17 i nie ma możliwości wyłączenia go z użytkowania na czas remontu. Oprawy oświetleniowe muszą być obowiązkowo zestandaryzowane z obiektem pawilonu w Szczawnicy, tzn. oprawy zastosowane w pawilonie w Szczawnicy mają być tożsame z zainstalowanymi w pawilonie w Sromowcach, szczegółowy spis materiałów zawiera przedmiar robót. Opisany punkt SIWZ stanowi ETAP I zamówienia. 2. Pawilon Wystawowy, zlokalizowany w Szczawnicy przy ul. Zyblikiewicza 1. W budynku mieści się wystawa edukacyjna, toalety publiczne i kilka pomieszczeń pomocniczych. Wszystkie istniejące w budynku instalacje elektryczne należy wyłączyć z eksploatacji i w całości zdemontować, a następnie wykonać nową, niezależną instalację elektryczną. Wszelkie bruzdowania należy wypełnić zaprawą tynkarską i pomalować na kolor biały. W pomieszczeniach ekspozycyjnych należy zapewnić dostawę i montaż 5 szt grzejników elektrycznych konwektorowych o mocy jednostkowej 2 kW. Opisany punkt SIWZ stanowi ETAP II zamówienia. Zamówienie zakłada wykonanie i przygotowanie do przepięcia nowej instalacji przy jednoczesnym utrzymywaniu w eksploatacji instalacji dotychczasowej tak aby wszelkie przerwy w dostawie energii ograniczyć do minimum. W trakcie realizacji należy minimalizować bruzdowanie ścienne do minimum. Można wykorzystywać istniejące przepusty instalacyjne i peszle. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót i dokumentacje projektowe, będące załącznikami niniejszej specyfikacji. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów. Parametry materiałów powinny być równoważne z tymi wskazanymi w dokumentacji. Pokrycie przegród należy przywrócić do stanu pierwotnego. Zaleca się wizję lokalną na obiekcie przed złożeniem oferty przetargowej. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z dokumentacją jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji. Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, przewiduje się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 14.06.2019 r o godz. 13.00 oraz na 17.06.2019 r. o godz. 13.00. W tych terminach można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu. Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 3. Wadium wnoszone w innej niż gotówkowa formie należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z udziału w postępowaniu, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez Wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami przy zaistnieniu przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu biorą udział Wykonawcy, którzy spełnią wymogi formalne i złożą kompletną ofertę przetargową. W zakresie kompetencji: Wykonawca musi spełnić wszystkie poniższe warunki: 1. Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 50.000,00 zł brutto, przedstawiając stosowne oświadczenie. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika budowy: posiadającą uprawnienia SEP E i D , a w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienie polegające na przebudowie instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 50.000,00 zł brutto, przedstawiając stosowne oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 SIWZ: wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 2 SIWZ: zaparafowany wzór umowy Załącznik nr 5 SIWZ: Wykaz robót i osób wyznaczonych do realizacji zamówienia; Dokumenty potwierdzające kompetencje wymienione w pkt. X SIWZ (protokół odbioru lub poświadczenie należytego wykonania)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach