Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2020-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 33092080200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja konstrukcji niecek basenowych z wymianą okładzin i dostawą wyposażenia w obiekcie Pływalni Miejskiej przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalinie w podziale na 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną dokumentacją w ramach zadania pn.: „Renowacja konstrukcji niecek basenowych z wymianą okładzin i dostawą wyposażenia w obiekcie Pływalni Miejskiej przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalinie w podziale na 2 zadania” Zadanie nr 1 – renowacja konstrukcji niecki basenu rekreacyjnego z wymianą okładzin i dostawą wyposażenia. Zakres prac: • zaprojektowanie sposobu naprawy niecki i uzyskanie w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, • wykonanie prac budowlanych, uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania, jeśli będzie wymagana oraz przekazanie do użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, • pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres prowadzenia robót budowlano – montażowych do odbioru i przekazania do użytkowania przez autorów dokumentacji. Zadanie nr 2 – renowacja konstrukcji niecki basenu sportowego z wymianą okładzin i dostawą wyposażenia. Zakres prac: • zaprojektowanie sposobu naprawy niecki i uzyskanie w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, • wykonanie prac budowlanych, uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania, jeśli będzie wymagana, oraz przekazanie do użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, • ocena możliwości zmiany wymiarów niecki sportowej w celu uzyskania homologacji przez Polski Związek Pływacki, • pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres prowadzenia robót budowlano – montażowych do odbioru i przekazania do użytkowania przez autorów dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. WYKONAWCA przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Dla zadania nr 1 – basen rekreacyjny – 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). b) Dla zadania nr 2 – basen sportowy – 49.000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski S.A. o nr 38 1020 2791 0000 7502 0226 1998 z dopiskiem „Wadium renowacja niecek basenowych – zadanie nr 1 basen rekreacyjny” i/lub „Wadium renowacja niecek basenowych – zadanie nr 2 basen sportowy” 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku ZAMAWIAJĄCEGO, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 5. Jeżeli WYKONAWCA wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy wnieść wraz z ofertą w oryginale. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ZAMAWIAJĄCEGO informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni WYKONAWCY, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę, upoważnioną do reprezentowania WYKONAWCY w obrocie prawnym na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, a wszystkie jej strony parafowane. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika WYKONAWCA zobowiązany jest do załączenia pełnomocnictwa w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-04-05 - Remont pomieszczenia nr 22 i klatki schodowej nr 3 w budynku nr 3 oraz montaż systemu wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2024-01-25 - „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
Dodano: 2024-01-22 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-12-28 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie robót remontowych polegających na zastępczym usunięciu skutków awarii w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52
Dodano: 2023-11-09 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-18 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-05 - „Prace konserwatorsko-budowlane i zabezpieczające XIV-wiecznego muru kurtynowego Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie”
Dodano: 2023-10-05 - Remont budynków zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w Bielkowie
Dodano: 2023-09-12