Przetargi.pl
Renowacja kanalizacji deszczowej ?600 w ulicy Warszawskiej i Szpitalnej w Gorzowie Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja kanalizacji deszczowej ?600 w ulicy Warszawskiej i Szpitalnej w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Renowacja kolektorów kanalizacji deszczowej ? 600 w ulicy Warszawskiej i Szpitalnej wg technologii ciasnopasowanej z zastosowaniem powłoki żywicznej utwardzanej na miejscu oraz usunięcie zawału na sieci kanalizacji deszczowej w okolicach wysepki tramwajowej w ul. Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa pn.: Renowacja kolektora kanalizacji deszczowej ? 600 w ulicy Warszawskiej i Szpitalnej w Gorzowie Wlkp. oraz Ekspertyza techniczna dwóch kolektorów kanału kanalizacji deszczowej ? 600 w Gorzowie Wlkp. w ul. Warszawskiej od ronda Santockiego oraz w ul. Szpitalnej - od ul. Warszawskiej do separatora ropopochodnych o łącznej długości 319,00 mb. Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi: 529 370,38 złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i spełniający poniższe warunki udziału: a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na renowacji kanału o długości co najmniej 100 mb każda, wykonane metodą bezwykopową wg technologii ciasnoprasowanej z zastosowaniem powłoki żywicznej, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (np. Referencje), b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: kierownik budowy, który posiada stosowne kwalifikacje tj. uprawnienia budowlane w branży sanitarnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz kierownik robót, który posiada stosowne kwalifikacje tj. uprawnienia budowlane w branży drogowej do kierowania robotami budowlanymi. c. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 3.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 4.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 5.Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe: kopią wymaganych uprawnień, zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wypisem z Centralnego Rejestru osób uprawnionych potwierdzonym przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 4 osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VIIb SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w Rozdziale VII c SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach