Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej PROMYK SP ZOZ w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-301 Zielona Góra, ul. Głowackiego 8a
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4536290 , fax. 068 4536290
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej PROMYK SP ZOZ w Zielonej Górze
ul. Głowackiego 8a 8a
65-301 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4536290, fax. 068 4536290
REGON: 97128591800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.promyk.zgora.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie, skład, drukowanie i kolportaż materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektu PL0378 Program Profilaktyki, Diagnostyki i Terapii Wad Postawy - Prosto do Zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie, skład, drukowanie i kolportaż materiałów promocyjnych w zestawach - 11.760 zestawów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch (2) dostaw materiałów informacyjnych i promocyjnych o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto każda; Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadanie ubezpieczenia OC prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż równowartość 50.000,00 zł.; Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z treścią art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te (tj. dostawy wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie; Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.promyk.zgora.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014-2020 na potrzeby Wydziału Rybactwa Departamentu Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2016 roku
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (3)
Dodano: 2016-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - Biuro Sejmiku
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Ochrony Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno - informacyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Woj. Lubuskiego
Dodano: 2016-04-07 - Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym, wydruku i dystrybucji tygodnika Łącznik Zielonogórski.
Dodano: 2015-11-30 - Wykonanie materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich woj. Lubuskiego
Dodano: 2015-09-14 - Wykonywanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (5)
Dodano: 2015-03-31 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2014 roku
Dodano: 2014-12-11