Przetargi.pl
Renowacja i przebudowa miejsca pamięci bitwy pod Stoczkiem Łukowskim

Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7970182 , fax. (025) 797 00 47
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
    Pl. T. Kościuszki 1 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 025 7970182, fax. (025) 797 00 47
    REGON: 71050941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja i przebudowa miejsca pamięci bitwy pod Stoczkiem Łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi : - rozebranie schodów z płytek betonowych i wykonanie nowych z granitu, - osadzenie masztów flagowych w ilości 15 szt, - osadzenie tablic informacyjnych - 3 szt, - osadzenie ławek żelbetowych w ilości 14 szt, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót opisującymi przedmiot niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z Art. 22. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postepowaniu : a)Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b)Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 400 000,00 zł. c)Wykonawca złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, o ile dokumenty wymienione w punkcie V.1.a nie są wystarczające do realizacji zamówienia; c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, e) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1.e, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, f) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, g) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1.g wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; h) Dla osoby skierowanej do kierowania robotami budowlanymi, wykazu aktualnych uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. i) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000 PLN, k) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach