Przetargi.pl
Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”

GMINA STASZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 864 8305
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STASZÓW
    ul. Opatowska 31
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 864 8305
    REGON: 830409749
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących stworzenie centrum turystyczno-rekreacyjnego poprzez renowację Golejowa, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno – użytkowym (stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt 4 poniżej.2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno – użytkowego, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, z wyłączeniem oznaczonego na koncepcji PFU zagospodarowania zakresu „Etap 2”, oraz:a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowaniaoraz zakres prac wskazany w pkt 5 poniżej.3. Etap I przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) obejmuje w szczególności: 1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:a) dokumentację projektową (projekt budowlany obejmujący wszystkie branże) - w ilości 5 egz. w wersji papierowej,b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej, c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej,4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,5) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy. 4. Etap II przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2) obejmuje w szczególności:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,2) Budowę obiektów kubaturowych wraz z niezbędnymi instalacjami i przyłączami obsługujących kąpielisko, pole namiotowe oraz Ośrodek „Wilga”, tj.:- budynek sauny z szatniami, natryskami i WC, - budynek typu szkieletowego (kontenerowego) z pomieszczeniem dla ratowników połączony z częścią pod wypożyczalnię sprzętów wodnych,- budowa magazynu,- budowa altany,- budowa domku rekreacyjnego wykończonego pod klucz 4 osobowego z przeznaczeniem na recepcję – 1 szt.,- budowa domków rekreacyjnych wykończonych pod klucz 6 osobowych – 6 szt.3) Przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku świetlicy,4) Zagospodarowanie istniejącego Ośrodka „Wilga” w zakresie: - wymiany ogrodzenia, - budowy ciągów komunikacyjnych i miejsc postojowych,- przebudowy i rozbudowy infrastruktury technicznej podziemnej - budowa przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego, elektrycznego z możliwością wykonania rozbudowy na późniejszych etapach5) Przebudowę istniejącej promenady (deptak) na odcinku od mostu do kąpieliska wraz z przebudową oświetlenia – z dostosowaniem konstrukcji do kategorii dróg KR1.6) Budowę nowych ciągów komunikacyjnych – dojazd do Ośrodka Wilga oraz pola namiotowego.7) Budowę ścieżki edukacyjnej 8) Budowę pomostu wędkarskiego.9) Remont istniejącego mostu – w zakresie wymiany istniejących barier energochłonnych.10) Przygotowanie infrastruktury technicznej podziemnej pod remont i przebudowę istniejącego pola namiotowego - budowa przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego, elektrycznego umożliwiających wykonanie na późniejszych etapach zrzutu nieczystości dla samochodów kempingowych, 3 punktów poboru energii elektrycznej oraz wody.11) Budowa mini placu zabaw.12) Budowa oraz przebudowa sieci zewnętrznych, przyłączy i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, teletechnicznych i monitoringu wizyjnego.13) Zakup i montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne i manipulacyjne, lampy (oświetlenie promenady, Ośrodka „Wilga”, pola namiotowego), stołów piknikowych z ławami, zgodnie z opracowanym przez zamawiającego PFU.14) inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 1.Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.Uwaga:Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobuoceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.Zamawiający nie wymaga:- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.Uwaga:Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania zamówienia: 420 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I etapu w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy.Szczegółowe informacje określa SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 48 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści osiem tysięcy 00/100), w formach i w terminie określonych w SWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.d) Zdolności technicznej lub zawodowej.--Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach której wykonano m.in. zagospodarowania terenów obejmującego co najmniej domki letniskowe lub obiekt kubaturowy, oświetlenie terenu, ciągi komunikacyjne o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł,-Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej zagospodarowanie terenów, w tym m.in. domki letniskowe lub obiekt kubaturowy, oświetlenie terenu, ciągi komunikacyjne o wartości brutto tej usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł.Zamawiający dopuszcza, aby ww. warunki były spełnione poprzez wykonanie jednego zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie m.in. zagospodarowania terenów obejmującego m.in. domki letniskowe lub obiekt kubaturowy, oświetlenie terenu, ciągi komunikacyjne o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 3 100 000,00 zł brutto.Uwaga:W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/ informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SWZ, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.--Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, m.in.:-osobą – projektant branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadający aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,- osobą – projektant branży drogowej, posiadający aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej,- osobą – projektant branży sanitarnej, posiadający aktualne uprawnienia do projektowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- osobą –projektant branży elektrycznej, posiadający aktualne uprawnienia do projektowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych;- osobą – kierownik budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,- osobą – kierownik robót branżowych – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej,- osobą – kierownik robót branżowych – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- osobą – kierownik robót branżowych – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.W zakresie określonych uprawnień budowlanych dopuszcza się odpowiadające im:- ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- kwalifikacje zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu EFTA - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Szczegółowe informacje określa SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną