Przetargi.pl
Renowacja elewacji murów ceglanych wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przedszkola nr 2 w Radlinie przy ul. Mieleckiego 13 w Radlinie.

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4590200 , fax. 032 4590205
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 032 4590200, fax. 032 4590205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja elewacji murów ceglanych wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przedszkola nr 2 w Radlinie przy ul. Mieleckiego 13 w Radlinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem objęty jest następujący zakres robót: 1. Renowacja elewacji roboty przygotowawcze - wygrodzenie i oznakowanie terenu robót, wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściem, postawienie rusztowań zewnętrznych, zabezpieczenie budynku przed zalewaniem wodami opadowymi w trakcie prowadzenia robót, naprawa pęknięć i uzupełnienie ubytków w powierzchni cegły, oczyszczenie i uzupełnienie spoinowania. renowacja - chemiczne czyszczenie oraz zabezpieczenie (hydrofobizacja ) powierzchni elewacji, malowanie farbą olejną elementów metalowych, wywóz i utylizacja gruzu, 2. Wymiana stolarki: - wykonanie wymiany okien drewnianych na okna z PCV wraz robotami towarzyszącymi zgodnie z stanem istniejącym i z załączonym zestawieniem stolarki okiennej (stolarka okienna z PCV w kolorze białym, profile okienne przynajmniej 3-komorowe, przy zastosowaniu wkładów szybowych o wskaźniku U =1,1, (szyba bezpieczna przynajmniej B 02 obustronnie) według podziału określonego w zestawieniu stolarki, uchylno-rozwieralnej, z systemem mikrowentylacji i zamontowanymi nawiewnikami okiennymi); razem okien - 51 szt. (w tym okna łukowe szt. 18, okna proste szt. 33), wymiana podokienników wewnętrznych na PCV o szer.30cm - szt. 40, - skucie płytek ceramicznych w wnękach okiennych, uzupełnienie tynków na ościeżach i wnękach okiennych, uzupełnienie malowania na ościeżach okiennych, wykonanie zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym o szer. 30 cm, - oczyszczenie terenu z pozostałości gruzu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454521001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 000,00zł. (tzn. kwota wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem określonym w pkt X.1 SIWZ). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu - należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, UWAGA! ZMIANA NR RACHUNKU BANKOWEGO - nowy rachunek: Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju nr 69 8470 0001 2001 0042 2365 0002 (poprzez pojęcie przelew Zamawiający rozumie udzieloną bankowi przez wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku zamawiającego) b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42 , poz. 275) - należy złożyć w Referacie Księgowości Budżetowej ( pok. 203 ) Urzędu Miasta Radlin ( w godz. 7.30 - 15.30 przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. IX.1 SIWZ ) - z terminem ważności co najmniej 30 dni od terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem czyszczenie elewacji o powierzchni min. 600m2 oraz dwie roboty na wymianę okien o wartości nie mniejszej niż 60 000,00zł, potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (wzór zał. nr 3), jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); c. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2); d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj. dysponują osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - potwierdzone wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór zał. nr 4) uprawnienia budowlane wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do IIB oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem ich opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy lub dokumentu oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: a) Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. nr 1); b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 upzp (wzór- zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum; c) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem czyszczenie elewacji o powierzchni min. 600m2 oraz dwie roboty na wymianę okien o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł wraz z dokumentami że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wzór - zał. nr 3); d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; f Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum; g) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum; h) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 200 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia, jeżeli ten fakt nie wynika z polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie; i) Kopia dowodu wniesienia wadium. j) Wyceniony przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną