Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
REGON: 00000149400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz projektorów multimedialnych dla potrzeb Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, zgodnie z załącznikami do specyfikacji: - A-1, A-2 - akcesoria i części komputerowe, - D-1, D-2, D-3, D-4, D-5, D-6, D-7, D-8, D-9 - drukarki, - N-1, N-2, N-3, N-4 - notebooki, - M-1, M-2 - monitory LCD, - O-1, O-2 - oprogramowanie, - P-1, P-2, P-3, P-4 - projektory multimedialne, - Z-1, Z-2, Z-3, Z-4, Z-5, Z-6, Z-7, Z-8, Z-9, Z-10 - zestawy komputerowe. Załączniki zawierają opis minimalnych parametrów technicznych, jakie musi spełniać oferowany sprzęt. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz spełniać wszelkie obowiązujące normy jakości i bezpieczeństwa z zakresu przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć charakterystykę techniczną oferowanego sprzętu, podając w niej także określony model urządzenia (można ją zamieścić w tabelach znajdujących się w wymienionych powyżej załącznikach). Wykonawca przedstawi w swojej ofercie sprzęt zgodny z wymienionym w specyfikacji lub inny, o równoważnych lub wyższych parametrach techniczno-jakościowych. Na każde zadanie należy złożyć oddzielną ofertę cenową. Oferowana cena musi zawierać koszt transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność prawną w przypadku dokonania sprzedaży oprogramowania z naruszeniem praw patentowych, wykorzystaniem w sposób nieuprawniony znaku towaru lub wzoru przemysłowego i naruszenie innych praw autorskich oraz zasad obrotu handlowego. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum gwarancji producenta, z zastrzeżeniem zapisów specyfikacji. W przypadku awarii w okresie gwarancji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Czas naprawy w uzasadnionych przypadkach może być wydłużony do 14 dni od daty zgłoszenia, jednak wówczas Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy o podobnych parametrach i funkcjonalności. Jeżeli w okresie gwarancji wystąpią więcej niż trzy awarie, Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana sprzętu na nowy, o takich samych parametrach techniczno-jakościowych. Okres gwarancji wydłuży się automatycznie o czas trwania napraw. Termin realizacji - 21 dni od daty podpisania umowy Kod CPV - 30.21.70.00-3, 30.23.21.20-1, 30.23.32.11-3, 30.23.32.30-2, 33.45.10.00-6, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.24.00.00-3, 33.45.21.00-4, 30.23.13.00-0. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania zamówienia w pełnym zakresie.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w pkt II ppkt 1: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 (treść oświadczenia jest zamieszczona na druku oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie i doposażenie punktów koordynacyjnych projektu pt. Nowe wyzwania - nowe możliwości. Informatyzacja Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego
Dodano: 2015-02-05 - Zakup wraz z dostawą sprzętu - 4 zadania w ramach realizacji projektu pn. Program wspomagania szkół powiatu zawierciańskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-12-29 - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego: 3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 3 szt. zestawów komputerowych, 2 szt. drukarek, 3 szt. monitorów, 1 szt. skanera, licencji oprogramowania OCR- ABBYY FINE READER 11 CORPORATE EDITION EDU lub równoważnego, 6 sztuk pamięci przenośnej USB 2.0 dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2011-11-15 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2010-11-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.
Dodano: 2009-11-24