Przetargi.pl
Renowacja elewacji i wymiana stolarki okiennej w Hali Spacerowej z 1894r. w Szczawnie-Zdroju

Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8493201 , fax. 74 8436764
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
    ul. Sienkiewicza 1 1
    58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8493201, fax. 74 8436764
    REGON: 00028830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja elewacji i wymiana stolarki okiennej w Hali Spacerowej z 1894r. w Szczawnie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlany zakłada renowację elewacji frontowej Hali spacerowej od ulicy T. Kościuszki i wymianę stolarki okiennej. Renowacja obejmuje remont cokołu z piaskowca, granitowych schodów zewnętrznych wraz z balustradą, ściany murowanej z cegły licowej, drewnianej konstrukcji i elementów dekoracyjnych, wymianę stolarki okiennej i remont istniejącej stolarki okiennej, montaż nowych drzwi, remont istniejących zewnętrznych rolet okiennych, wymianę parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich. Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym: Sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego planowanych prac - Wykonawca ma obowiązek sporządzić szczegółowy kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto zadania, stanowiącego dokument pomocniczy służący do określenia rzeczywistego kosztu realizowanego zadania. Ofertowy kosztorys budowlany musi by szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Musi być zweryfikowany i zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem), inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów) oraz podpisany przez wykonawcę prac i kierownika robót. Podpis inspektora nadzoru inwestorskiego musi mieć następujące brzmienie: Kosztorys zweryfikowano w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów. Inspektor nadzoru. Imię i nazwisko. Pieczęć. Wykonawca przekaże szczegółowy kosztorys ofertowy Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż 3 dni od dnia zawarcia umowy (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). Promocja projektu - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia promocji projektu zgodnie z aktualnymi wytycznymi dla beneficjenta Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Sposób wypełnienia obowiązków informacyjno-promocyjnych oraz treść tablic informacyjnych i pozostałych materiałów promujących zadanie zostanie ustalona z Wykonawcą po otrzymaniu przez Zamawiającego wytycznych instytucji współfinansującej realizację zadania. Skompletowanie dokumentacji powykonawczej - Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie projektu technicznego powykonawczego i kosztorysu powykonawczego wraz z obmiarem prac. Kosztorys robót budowlanych powinien być zweryfikowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i obmiarów, zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod kątem zgodności z wydanym pozwoleniem oraz podpisany przez wykonawcę prac i kierownika budowy/robót. Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą Zamawiającemu najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego robót (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, oznakowanie placu budowy, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.) wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagających takiego wytyczenia, sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót na składowisko odpadów, wywóz i składowanie materiałów użytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu robót po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem. elementy dotychczasowego wyposażenia podlegające demontażowi Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu lub po decyzji Zamawiającego usuwać jako odpad z budowy. wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Urzędu Miejskiego w Szczawnie-Zdroju na wjazd pojazdów obsługujących budowę do nieruchomości odcinkiem ulicy Sienkiewicza - Kościuszki na którym obowiązuje zakaz ruchu. z uwagi na lokalizację obiektu w strefie ochrony ujęć wód mineralnych zabronione jest parkowanie pojazdów przy remontowanym obiekcie. Przygotowanie Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i przekazanie go Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy. Szczegółowy zakres robót określają niżej wymienione dokumenty: Projekt Budowlany wraz z rysunkami. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych W/w dokumentacja techniczna stanowi załącznik SIWZ, wersja elektroniczna dokumentacji została zamieszczona na stronie Internetowej Zamawiającego. Dokumentacja techniczna w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zgodnie z zapisami Projektu Budowlanego (część opisowa oraz rysunkowa) Wykonawca przed zamówieniem okien i skrzydeł drzwiowych winien wykonać pomiary na budowie. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obiekt budowlany, w którym prowadzone będą prace wpisany jest decyzją z dnia 22.08.1977 r. do rejestru zabytków jako Hala Spacerowa w Zespole Zabudowań Zdrojowych pod numerem A 4763 671 Wł. Wszelkie prace budowlane należy prowadzić pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - delegatura w Wałbrzychu. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną pomieszczeń posiadających zabytkowy wystrój sztukatorski, stolarski, elementy metalowe itd. Demontowane elementy zabytkowe winny być ponownie wykorzystane w obiekcie. Wykonawca ma obowiązek zawiadamiania właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach, ujawnionych w trakcie prowadzonych prac i robót przy zabytku, które mogą mieć wpływ na stan zachowania obiektu zabytkowego. Zamawiający jest posiadaniu następujących dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: Decyzja Starosty Wałbrzyskiego Nr 852/2013 z dnia 6.12.2013r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Postanowienie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu Nr 459/2013 z dnia 15.11.2013r. o zatwierdzeniu pod względem konserwatorskim projektu budowlanego. Warunki i czas pracy Realizacja prac konserwatorskich i robót budowlanych nastąpi w czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania obiektu oraz bezpieczeństwo osób trzecich. Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy w dni robocze lub wykonywanie prac i robót w dni wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. Powyższa okoliczność nie wpływa na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawno-jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach