Przetargi.pl
REMONTY STRZELNIC I OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ POKRYĆ DACHOWYCH INNYCH OBIEKTÓW - sprawa numer 32/2012

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY STRZELNIC I OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ POKRYĆ DACHOWYCH INNYCH OBIEKTÓW - sprawa numer 32/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są remonty strzelnic garnizonowych typu B i pokrycia dachowego oraz remont oświetlenia zewnętrznego strzelnicy szkolnej typu B zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: ZADANIE NR 1: Remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B bez zmiany geometrii osi strzelnicy w Brodnicy, w kompleksie przy ul. Targowej; ZADANIE NR 2: Remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B bez zmiany geometrii osi strzelnicy w Grupie, w kompleksie przy ul. Dworcowej; ZADANIE NR 3: Remont pokrycia dachowego budynku nr 7 w Grudziądzu, w kompleksie przy ul. Czwartaków 1; ZADANIE NR 4: Remont pokrycia dachowego budynku nr 2 w Grupie gm. Dragacz, kompleksie przy ul Dworcowej; ZADANIE NR 5: Remont oświetlenia zewnętrznego strzelnicy szkolnej typu B w Grupie gm. Dragacz, kompleksie przy ul Dworcowej; 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: w zadaniu nr 1: 1)rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych (skucie górnej części fundamentu stanowiska strzeleckiego nr 1, skucie betonu na gruncie pod ułożenie kostki betonowej); 2)wykonanie posadzki betonowej na gruncie w stanowisku strzeleckim nr 1; 3)wymiana belek drewnianych ułożonych w gruncie w kulochwycie dolnym, wymiana desek w gruncie w kulochwycie dolnym, wymiana belek drewnianych ułożonych w przesłonie nr 1, wymiana desek w przesłonie nr 1 i 2, wymiana deskowania przykrycia przesłony nr 1 i 2, wymiana desek na stanowiskach strzeleckich, wymiana desek na ławkach; 4)dwukrotna impregnacja grzybobójcza belek i desek; 5)dwukrotne malowanie blach na kulochwycie dolnym; 6)wymiana piasku w kulochwycie głównym; 7)ustawienie rusztowania warszawskiego dla wymiany desek, uzupełnienia kruszywa i naprawy przykrycia w przesłonie nr 1 i 2; 8)wsypanie i uzupełnienie kruszywa w przesłonie nr 1 i 2; 9)roboty ziemne związane z zasypaniem stanowiska strzeleckiego nr 1; 10)humusowanie skarp z obsianiem trawą; 11)wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych; 12)tynkowanie ścian fundamentowych; 13)uzupełnienie tynków zewnętrznych; 14)wykonanie tynków zewnętrznych nakrapianych cementowych; 15)wykonanie i montaż balustrady drewnianej zewnętrznej; 16)wykonanie podsypki, ustawienie obrzeży betonowych, ułożenie kostki betonowej gr 6cm; 17)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. w zadaniu nr 2: 1)Wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2600 mm 6 szt. i zbijakami o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 2)Wymiana kątownika stalowego 50x50x5 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 3)Wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 4)Ułożenie papy izolacyjnej w przesłonach nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej; 5)Dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem; 6)Demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną falistą uwzględniając 25% nowej i 75% uprzednio zdemontowanej. Materiał z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 7) Uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji 2-5 mm; 8)Wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki z odzysku która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania; 9)Wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 10)Wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na odcięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 120o - 135o. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu infrastruktury na odległość do 1 km; 11)Wymiana podkładów kolejowych drewnianych w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 12)Wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50 mm z przykręconą wzdłużnie na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50 mm. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 13)Wybranie ziemi z kulochwytu głównego osi typ B (pochyła skarpa), przesianie i ponowne umieszczenie z uformowaniem; 14)Uzupełnienie darniny w kulochwycie głównym osi typ B (pochyła skarpa) na płasko bez humusu z kołkowaniem kołkami drewnianymi; 15)Wymiana opraw halogenowych z żarnikiem 1000W na oprawy metalohalogenkowe z odbłyśnikiem o parametrach 400W E40 z zamontowaną (żarówką) lampą metalohalogenkową HQI-T 400W E40 lub równoważną; 16)Wymiana (żarówka) lampy metalohalogenkowej HQI-T 400W E40 lub równoważna; 17)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. w zadaniu nr 3: 1)Wymiana pokrycia dachowego z papy; 2)Wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz kominków wentylacyjnych z blachy ocynkowanej; 3)Wymiana instalacji odgromowej; 4)Naprawa tynków; 5)Miejscowa naprawa ścian przez przemurowanie i spięcie klamrami rys na ścianach; 6)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. w zadaniu nr 4: 1)Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - trzy warstwy papy; 2)Wymiana wyciągów dachowych wykonanych z tarcicy gr. 25 mm o wym. 0,40*0,60 wys. 0,60 z daszkiem; 3)Wymiana deskowania z desek o grubości 25 mm na styk oraz utylizacja starych desek; 4)Ułożenie papy podkładowej na tekturze na uprzednio wymienionym deskowaniu jednowarstwowo; 5)Wymiana pasa nadrynnowego z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 6)Wykonanie obróbek blacharskich murków ogniowych oraz opierzenia połaci dachowej z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; 7)Wymiana rynien dachowych o średnicy 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 8)Zamontowanie zbiorniczków przy rynnach z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; 9)Obrobienie wyciągów dachowych drewnianych blachą stalową ocynkowaną gr. 0,55 mm; 10)Wymiana rur spustowych o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 11)Pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową modyfikowaną na welonie wysokość 25 cm na przygotowanym istniejącym pokryciu z papy bitumicznej polegającym na likwidacji nierówności i pęcherzy; 12)Wymiana zabudowy okapów z desek gr. 25 mm jednostronnie struganych z zaimpregnowaniem dwukrotnie drewnochronem oraz utylizacją starych desek; 13)Demontaż i ponowny montaż złączy instalacji odgromowej do rynny okapowej; 14)Prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. w zadaniu nr 5: 1)Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku słupa; 2)Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg mocowanych na słupie oświetleniowym żelbetowym WZ; 3)Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze 15-30 kg mocowanych na słupie oświetleniowym żelbetowym WZ z pojedynczego na podwójny o kącie rozwarcia 135 stopni; 4)Wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych WZ wraz z wysięgnikiem o wys. 7-10 m YDY 3x2,5 mm2; 5)Montaż na wysięgniku opraw do lamp rtęciowych; 6)Ręczne kopanie i zasypanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. I-II; 7)Rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni płyt do 3 m2 i ponowny montaż; 8)Ręczne układanie kabli wielożyłowych YDY 4x6 mm2; 9)Nasypanie warstwy piasku grubości 0,1 m na dno rowu kablowego o szer. do 0,4 m; 10)Układanie bednarki ocynkowanej 25x4 mm w rowach kablowych; 11)Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie - bednarka 25x4 mm; 12)Układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie; 13)Demontaż słupów oświetleniowych żelbetowych WZ; 14)Stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg w gruncie katI-II; 15)Montaż złącz słupowych TB-1; 16)Montaż złącz słupowych TB-2; 17)Montaż wysięgników rurowych jednoramiennych o ciężarze do 15 kg na słupie oświetleniowym stalowym; 18)Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg dwuramiennych o kącie rozwarcia 180 stopni na słupie oświetleniowym stalowym; 19)Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg dwuramiennych o kącie rozwarcia 135 stopni na słupie oświetleniowym stalowym; 20)Wciąganie przewodów w słup stalowy z wysięgnikiem rurowym YDY 3x2,5mm2; 21)Wymiana tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych żelbetowych na złącza słupowe TB-1; 22)Wymiana tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych żelbetowych na złącza słupowe TB-2; 23)Wymiana i uzupełnienie zamknięć stalowych do słupów oświetleniowych żelbetowych ośmiokątnych; 24)Ustawienie do pozycji pionowej pochylonych słupów oświetleniowych żelbetowych; 25)Montaż automatu zmierzchowego sterującego oświetleniem; 26)Montaż rozdzielnicy RN 1x12 do montażu osprzętu modułowego mocowanej do istniejącej rozdzielni żeliwnej lub na ścianie budynku; 27)Montaż elementów rozdzielnic modułowych - szyna nośna; 28)Montaż elementów rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa); 29)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 16A; 30)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 6A; 31)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 16A; 32)Wymiana styczników suchych bez obudowy 3 biegunowych na styczniki instalacyjne modułowe R25, 25A, 230V; 33)Wymiana styczników suchych bez obudowy 3 biegunowych na styczniki instalacyjne modułowe R40, 40A, 230V; 34)Badanie linii kablowej pomiędzy słupami o ilości żył 4; 35)Wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego; 36)Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-5 do SIWZ). 4.Roboty będą wykonywane na obiektach czynnych (z wyjątkiem zadania nr 1 i 2, gdzie strzelnice będą wyłączone z eksploatacji). 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4, 5 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku - poruszanie się po klatce schodowej itp.); 4)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych; 5)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. 12.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. Z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa - dotyczy zadania nr 4. 13.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 15.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem pisemnym (dopuszcza się przesłanie faksem) - Wykonawca zostanie powiadomiony o możliwości wizji lokalnej niezwłocznie telefonicznie lub faksem. Dokonanie wizji lokalnej dotyczy udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego; 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 18 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 1.000,00 zł Zadanie Nr 2: 1.000,00 zł Zadanie Nr 3: 2.600,00 zł Zadanie Nr 4: 600,00 zł Zadanie Nr 5: 2.000,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15) LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania na jakie nosi wadium oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach