Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, , fax. 43 8246166; 8234184
- Data zamieszczenia: 2019-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
ul. Kilińskiego 7/11
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, , fax. 43 8246166; 8234184
REGON: 00001775600159 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi Przedmiot zamówienia składa się z 2 (dwóch) niezależnych od siebie części: Część 1 1. Remont okresowy w II Oddziale ZUS w Łodzi, Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 24, budynek B. 2. Remont okresowy w Inspektoracie ZUS, Sieradz (98-200), ul. Piłsudskiego 8. 3. Remont okresowy w Inspektoracie ZUS, Wieluń (98-300), ul. 3 Maja 7. Część 2 1. Remont okresowy w Inspektoracie ZUS, Pabianice (95-200), ul. Kościuszki 31. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Formularz Oferty. 2). Harmonogram rzeczowo-finansowy – sporządzony zgodnie z Wzorem nr 6 stanowiącym załącznik do SIWZ, określający kolejność i terminy wykonania robót oraz ich finansowanie. 3). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg Wzoru nr 4 do SIWZ. 4). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5). W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony (np. umowy konsorcjum) i załączonej do oferty. 6). Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2024-07-09 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Remont drewnianej konstrukcji ścian zewnętrznych zabytkowego kościoła w Popowicach”
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bełchatowie
Dodano: 2024-06-04 - Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Dodano: 2024-06-03 - „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach”
Dodano: 2024-05-08 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 86 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-02 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-04-15