Przetargi.pl
Remonty nawierzchni drogowych

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, ul. Opalińskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 54637700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części: Część numer 1: „Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczy” Rodzaj wykonywanych prac: - wykopy mechaniczne rowów na odkład - rozplantowanie mechaniczne urobku - wykopy mechaniczne z transportem urobku - prace koparka z rozliczeniem godzinowym - prace równiarka z rozliczeniem godzinowym - remont przepustów o średnicy 40 i 50 cm. - odmulenie przepustów - mechaniczne ścinanie poboczy Roboty ziemne mechaniczne - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV – 1700 m3 - Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 1700 m3 - Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2·km, grunt kategorii III-IV – 2850 m3 - Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5·km odległości transportu, ponad 1·km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV. – 650 m3 - Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 – 60 godzin - Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi – 50 godzin Przepusty drogowe - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury PP Pragma karbowane Fi 50·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 25 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50·cm – 10 szt. - Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30·cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2 - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury PP Pragma karbowane Fi 40·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 25 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40·cm – 20 szt. - Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,50·m, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy. – 40 m Ścinanie poboczy - Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10·cm, z transportem urobku na odległość do 2 km – 10000 m2 Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 2: „Remonty nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem” Zakres wykonywanych prac - oskardowanie uszkodzonego miejsca - wywiezienie oskardowanego materiału - oczyszczenie wyboju - wypełnienie tłuczniem - zaklinowanie z polewaniem woda - zagęszczenie wałem wibracyjnym - miałowanie lub wirowanie miejsc remontowanych - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi - rozścielenie kruszywa - zagęszczanie wałem wibracyjnym Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych - Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych, zagęszczenie mechaniczne – 560 m3 Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 - 31.5mm. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. – 470 m3 Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 - 40mm. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. – 800 m3 Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 - 63mm - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. – 370 m3 Remont nawierzchni drogowych żużlem - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. – 900 m3 Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 3: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych” Zakres wykonywanych prac - Wycięcie uszkodzonego miejsca z nadaniem regularnych kształtów - oczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km. - skropienie uszkodzonego miejsca bitumem - rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem. - oczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywiezieniem Remonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznych - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, lepiszcze: asfalt, mechaniczne obcinanie krawędzi, masa grysowa - 45 m3 - Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji - Remonty przy użyciu grysów i emulsji z zastosowaniem remontera – 30 m3 Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części zgodnie z pkt 19 siwz Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z trzech części. Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia kosztorysu ofertowego w zakresie części numer 1, 2, 3 zgodnie z dołączonymi do swiz przedmiarami robót z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – (wg załącznika nr 8- na część nr 1 i 2 do siwz; wg załącznika nr 9- na część nr 3 do siwz) 2) Przedmiary robót – (wg załącznika nr 5 do siwz- na część nr 1, wg załącznika nr 6 do siwz- na część nr 2, wg załącznika nr 7 do siwz- na część nr 3) Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, tabelę z obmiarem robót. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy uproszczony powinien w pełni odpowiadać przedmiarom robót (wg załącznika nr 5, 6, 7 do siwz). Wykonawca może zastosować dowolne podstawy wyceny, istotne jest aby wycenione pozycje w kosztorysie ofertowym uproszczonym były w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość). Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga – w zakresie części numer 1, numer 2, numer 3 - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: operatorzy maszyn budowlanych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych-www.uzp.gov.pl) . Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część numer 1- 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Część numer 2- 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). Część numer 3- 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną z wyżej wymienionych części, wadia podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – Remonty nawierzchni drogowych” – część numer …………. oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach