Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.reszel.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia dla części II - „Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Reszel”. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco, o szacunkowej ilości – 50 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości – 100 m2 3) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania, o szacunkowej ilości - 50 m2 2. Przewidywane ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowych ilości przedmiotu umowy w zależności od bieżących potrzeb i nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie. 3. Przewidywane ilości będące przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. 4. Zamawiający w miarę potrzeb będzie każdorazowo zlecał odcinki dróg do remontu, ustalał zakres prac oraz termin ich wykonania. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia najpóźniej w ciągu 2 dni od dnia przekazania drogi do remontu. 5. Na wykonane roboty Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy. Początek gwarancji liczy się od daty sporządzenia protokołu odbioru robót. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania miejsca robót, zapewniając jednocześnie płynność ruchu kołowego i pieszego, - wykonania zleconych prac solidnie i fachowo, - realizacji robót na każde żądanie i wskazanie Zamawiającego, - przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p. poż. i innych obowiązujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, ofertą i wzorem umowy . Opis przedmiotu zamówienia dla części III - „Remont dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej w obrębie miasta Reszel”. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco, o szacunkowej ilości – 200 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości – 250 m2 3) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania, o szacunkowej ilości - 300 m2 2. Przewidywane ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowych ilości przedmiotu umowy w zależności od bieżących potrzeb i nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie. 3. Przewidywane ilości będące przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. 4. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał odcinki dróg do remontu, ustalał zakres prac oraz termin ich wykonania. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia najpóźniej w ciągu 2 dni od dnia przekazania drogi do remontu. 5. Na wykonane roboty Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy. Początek gwarancji liczy się od daty sporządzenia protokołu odbioru robót. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania miejsca robót, zapewniając jednocześnie płynność ruchu kołowego i pieszego, - wykonania zleconych prac solidnie i fachowo, - realizacji robót na każde żądanie i wskazanie Zamawiającego, - przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p. poż. i innych obowiązujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, ofertą i wzorem umowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach