Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg i ulic gminnych oraz powiatowych na teren miasta Lubina

Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
    ul. Kilińskiego 10
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
    REGON: 39064753500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg i ulic gminnych oraz powiatowych na teren miasta Lubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni dróg i ulic gminnych oraz powiatowych na terenie miasta Lubina w tym: - remonty cząstkowe nawierzchni drogowych o powierzchni naprawianej do 5m2 i powyżej 5m2, - przywracanie cech użytkowych nawierzchni drogowych poprzez min.: uszorstnianie nawierzchni, powierzchniowe utrwalenie itp., - wzmocnienie nawierzchni nowymi warstwami oraz przez wymianę warstw (frezowanie i układanie nowych warstw nawierzchni), - regulacja pionowa wbudowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego, - inne roboty niewymienione wyżej a wynikające z utrzymania interwencyjnego mającego charakter działania awaryjnego. 2. Zakres prac obejmuje: a)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy z „recyklera”, b)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej wytworzonej w wytwórni, c)frezowanie, d)remont nawierzchni „patcherem” z użyciem grysów i emulsji asfaltowej, e)regulacja włazów i skrzynek od urządzeń podziemnych, f)naprawa dróg przy użyciu frezu poasfaltowego, g)naprawa elementów dróg: •rozebranie i ułożenie krawężników oraz obrzeży betonowych, •rozebranie i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, •mechaniczna ścinka poboczy, •zalewanie szczelin dylatacyjnych i pęknięć nawierzchni asfaltowej, •zakup i montaż słupków blokujących, •zakup i montaż barier bezpieczeństwa, •odtworzenie poziomej organizacji ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach