Przetargi.pl
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, ul. Długa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 648 010 , fax. 523 648 032
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    ul. Długa 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 648 010, fax. 523 648 032
    REGON: 53425600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych”. Zakres prac obejmuje: – oczyszczenie i skropienie asfaltem lub emulsją asfaltową (w ilości 0,4-0,5 kg/m2) nawierzchni remontowanej drogi, - ułożenie na wcześniej oczyszczoną i skropioną asfaltem lub emulsją asfaltową nawierzchnię, warstwy ścieralnej AC11S o grubości min. 4cm, w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. 2. Zakres umowy: 1) Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem remontów nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych na terenie gminy Dobrcz w następujących miejscowościach : - Borówno ul. Polna – ok. 0,63 km ( 2220 m2 ), - Kotomierz ul. Zdrojowa i Krótka - ok. 0,59 km ( 2070 m2 ) - Kotomierz ul. Koronowska/ul. Miodowa - ok. 0,05 km ( 170 m2 ) oraz ewentualnie inne drogi wskazane przez Zamawiającego. Planowana ilość wykonanych nakładek bitumicznych ogółem wynosi ok. 4460 m2 , nie więcej niż do wysokości posiadanych w budżecie gminy środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(w oryginale). 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach