Gmina Dobrcz ogłasza przetarg
- Adres: 86-022 Dobrcz, ul. Długa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 648 010 , fax. 523 648 032
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
ul. Długa 50
86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 648 010, fax. 523 648 032
REGON: 53425600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są „Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych”. Zakres prac obejmuje: – oczyszczenie i skropienie asfaltem lub emulsją asfaltową (w ilości 0,4-0,5 kg/m2) nawierzchni remontowanej drogi, - ułożenie na wcześniej oczyszczoną i skropioną asfaltem lub emulsją asfaltową nawierzchnię, warstwy ścieralnej AC11S o grubości min. 4cm, w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. 2. Zakres umowy: 1) Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem remontów nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez ułożenie nakładek bitumicznych na terenie gminy Dobrcz w następujących miejscowościach : - Borówno ul. Polna – ok. 0,63 km ( 2220 m2 ), - Kotomierz ul. Zdrojowa i Krótka - ok. 0,59 km ( 2070 m2 ) - Kotomierz ul. Koronowska/ul. Miodowa - ok. 0,05 km ( 170 m2 ) oraz ewentualnie inne drogi wskazane przez Zamawiającego. Planowana ilość wykonanych nakładek bitumicznych ogółem wynosi ok. 4460 m2 , nie więcej niż do wysokości posiadanych w budżecie gminy środków finansowych przeznaczonych na ten cel. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(w oryginale). 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury pieszo-rowerowej w gminie Chełmno
Dodano: 2024-06-03 - Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
Dodano: 2024-05-20 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-04-24 - „Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-02-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa
Dodano: 2024-02-07 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-14 - Remont trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Świedziebnia
Dodano: 2023-12-07 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-10-30