Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
ul. Złotoryjska 89 89
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
REGON: 00002754200033 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty maszyn i urządzeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: obróbce mechanicznej elementów maszyn, naprawach, konserwacji i remontach maszyn i urządzeń produkcyjnych zakładu produkcji hutniczej i chemicznej IMN O/Legnica, wykonaniu i montażu konstrukcji stalowych, naprawach, remontach i konserwacji instalacji wentylacyjnych, odpylających i odsiarczających, związanych z urządzeniami produkcyjnymi, naprawach i konserwacji rurociągów wodnych i sprężonego powietrza, montażu izolacji instalacji wodnych i gazowych, remontach, naprawach i konserwacji instalacji odpylających, wykonaniu robót ogólnobudowlanych w zakresie obiektów produkcyjnych, hal i magazynów, wykonaniu prac konstrukcyjno-montażowych w zakresie modernizacji instalacji produkcyjnych, wykonaniu awaryjnych napraw i remontów związanych z zachowaniem ciągłości produkcji. Szczegółowy zakres prac, koszty wstępne za dany etap robót i terminy wykonania poszczególnych etapów będą każdorazowo przed przystąpieniem do robót szczegółowo uzgodnione między stronami na podstawie pisemnych zleceń. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację wykonanych konstrukcji, instalacji i maszyn. Do wykonywania prac awaryjnych Wykonawca przystąpi w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Wynagrodzenie za przedmiot umowy zostanie rozliczone częściowymi fakturami VAT, w oparciu o protokoły bezusterkowego odbioru wykonanych i zakończonych robót. Wartość robót zostanie określona na podstawie kosztorysów powykonawczych, sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru, sporządzonych na podstawie obmiaru robót, ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych jakościowo robót oraz składników cenotwórczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o stanie zdrowia zezwalającym na pracę na danym stanowisku; dysponują co najmniej dziesięcioosobową brygadą remontową, w skład której wchodzi: a)min. 3 pracowników z uprawnieniami spawaczy elektrycznych i gazowych, b)min. 2 pracowników z uprawnieniami do pracy na wysokości, c)min. 2 pracowników z uprawnieniami do obsługi wózków widłowych; dysponują zapleczem magazynowym zlokalizowanym w promieniu 150 km od zakładów IMN O/Legnica w Legnicy wraz z warsztatem naprawczym wyposażonym w następujące urządzenia: a.do obróbki skrawaniem: frezarka, tokarka, szlifierka, b.spawarki do spawania metodami: TIG, MAG, MIG, c.przecinarka do cięcia materiałów ze stali specjalnych - kwaso- i żaroodpornych o grubości do 30 mm; d.wszelkie inne narzędzia, w tym narzędzia pomocnicze i podstawowe wyposażenie warsztatu; dysponują możliwością wykonania prostych projektów oraz dokumentacji; zapewniają gotowość do rozpoczęcia wykonywania prac awaryjnych w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia zapewniają gotowość rozpoczęcia realizacji zlecenia w ciągu maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania przeglądu serwisowego sterylizatora parowego SECUREX HP COM Nr fabryczny 97127, rok produkcji 1997
Dodano: 2015-05-13 - Usługa konserwacji i przeglądu myjni w Centralnej Sterylizacji
Dodano: 2013-04-26 - SIWZ - ZDH/17/2013 - Remonty maszyn i urządzeń
Dodano: 2013-04-04 - Usługa konserwacji zgrzewarek i myjni wg pakietów 1 - 2
Dodano: 2012-12-14 - OZ/04/2012 - Remonty maszyn i urządzeń
Dodano: 2012-04-27 - ZDH/18/2011 - Remonty maszyn i urządzeń
Dodano: 2011-07-21 - Dostawa części do urządzeń wytwarzających dezynfekat wody basenowej wraz z serwisem
Dodano: 2011-07-06 - Dostawa części do urządzeń wytwarzających dezynfekat wody basenowej wraz z serwisem
Dodano: 2011-06-17 - Dostawa części do urządzeń wytwarzających dezynfekat wody basenowej produkcji firmy WEDECO wraz z serwisem.
Dodano: 2010-07-21 - USŁUGA PRZYSTOSOWANIA MOSTU HORYZONTOWO - KONTROWEGO W BUDYNKU OPERY WROCŁAWSKIEJ DO SPEKTAKLU OPOWIEŚCI HOFFMANA J. OFFENBACHA
Dodano: 2009-09-23