Przetargi.pl
Dostawa części do urządzeń wytwarzających dezynfekat wody basenowej wraz z serwisem

Wrocławski Park Wodny S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-558 Wrocław, ul. Borowska 99
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7711500 , fax. 071 7711500
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Park Wodny S.A.
    ul. Borowska 99 99
    50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7711500, fax. 071 7711500
    REGON: 93304118100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części do urządzeń wytwarzających dezynfekat wody basenowej wraz z serwisem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Serwis urządzenia do dezynfekcji wody basenowej. Zadanie nr 2 - Dostawa części zamiennych. Zadanie nr 1: 1. Usługa serwisowania dotyczy następujących urządzeń produkcji firmy WEDECO przeznaczonych do wytwarzania dezynfekatu wody basenowej: a. urządzenie generator ozonu typ SMO 200X VA907590, szt.1 b. urządzenie destruktor ozonu typ COD, szt.1 c. system wprowadzania gazu szt. 1, d. system pomiaru ozonu w wodzie typ Depoloox szt.1, e. system przygotowania powietrza szt.1, 2. W ramach usługi regularnego przeglądu serwisowego wykonywanego w okresach co 3 miesiące (4x w roku) do obowiązku serwisu należy: a. przegląd techniczny urządzenia, ocena jego stanu, sprawdzenie wszystkich funkcji i działania całego urządzenia oraz związanego z nim układu sterowania; b. czyszczenie urządzenia z zabrudzeń wynikających z całkowitego czasu pracy urządzenia poza czyszczeniem związanym z codzienną pielęgnacją urządzenia, które powinno być regularnie wykonywane przez personel obsługi, zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi urządzenia, c. wymianę niezbędnych części zamiennych i elementów zużywających się, wyszczególnionych w TABELI CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH LISTA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH- załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja części zamiennych; 3. W przypadku zdarzeń awaryjnych, zaistniałych w okresach między regularnymi przeglądami serwisowymi, do obowiązku serwisu należy: a. reakcja na zgłoszenie w ciągu 24 godzin, przy czym przez reakcję rozumie się kontakt telefoniczny i rozpoznanie problemu technicznego zgłoszonego przez upoważnionego pracownika WPW SA, b. wykonanie naprawy urządzenia w ciągu trzech dni roboczych, gdy dostępne są części zamienne i naprawa jest możliwa do wykonania na miejscu w WPW SA, c. w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin będzie wydłużony o czas niezbędny do ich dostarczenia, jednak nie dłużej niż o 14 dni, d. terminy, o których jest mowa w pkt. 3 a, b, c liczone będą z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ustawowych. e. zamawiający szacuje 4 awarie w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż awarie mogą nie wystąpić w ogóle. 4. Do napraw urządzenia w przypadkach awarii zalicza się: a. regenerację uszkodzonych elementów wykonywaną w miejscu instalacji lub, jeżeli to będzie konieczne, w warsztacie serwisu. Przy tym, wszelkie naprawy i/lub regeneracje poza miejscem instalacji w WPW SA odbywać się będą po pozostawieniu sprawnie działającego urządzenia lub, jeżeli to niemożliwe, pozostawieniu za zgodą WPW SA urządzenia wyłączonego, b. wymianę uszkodzonych elementów lub przyrządów w zakresie, jaki serwis uważa za konieczny do poprawnego działania urządzenia, c. wykonanie testów kontrolnych pracy po przeprowadzeniu naprawy, d. naprawę z wykorzystaniem części zamiennych będących w posiadaniu WPW SA. W tym przypadku naprawa zostanie wykonana w ramach usługi serwisowania, o której jest mowa w pkt. 3, e. wszelkie inne prace wykonywane poza okresami regularnych przeglądów serwisowych, o których jest mowa w pkt. 2 Zadanie nr 2 a. części zamienne w podstawowym zakresie wyszczególnione są w TABELI CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH załącznik nr 1 do SIWZ, z podziałem na listę CZĘŚCI ZAMIENNYCH MECHANICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH, ELEKTROTECHNICZNYCH. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla zadania nr 2 w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 20%. 7) Aukcja elektroniczna i umowa ramowa; Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w Formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ ) tych części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.(art. 36 ust.4 ustawy Pzp) 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał możliwość dotarcia na miejsce usterek lub awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia - stosowne oświadczeni znajduje się w Formularzu oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ. 10) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej oraz zgodnie z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W nienieszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parkwodny.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach