Przetargi.pl
Remonty lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 11 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 11 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 11 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.   Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Żwirki 16 m. 4 lokal zamienny 60 dni Część 2 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Czerwona 2 m. 2 lokal socjalny 45 dni 2 Wólczańska 72 m. 39a lokal socjalny 45 dni Część 3 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Piłsudskiego 67 m. 176 lokal socjalny 30 dni 2 Targowa 14 m. 21 lokal socjalny 30 dni Część 4 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Przybyszewskiego 40 m. 13 lokal socjalny 30 dni 2 Podgórna 27 m. 10 lokal socjalny 30 dni Część 5 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Jaracza 15 m. 5 lokal zamienny 45 dni 2 Piotrkowska 117 m. 37 lokal zamienny 45 dni Część 6 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 6-go Sierpnia 84/86 m. 1a lokal zamienny 30 dni 2 6-go Sierpnia 94 m. 15 lokal zamienny 30 dni Część 7 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Łagiewnicka 4 m. 8 lokal zamienny 30 dni 2 Mielczarskiego 32 m. 4 lokal zamienny 30 dni 3 Zielona 47 m. 27 lokal zamienny 30 dni Część 8 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Dębowa 8 m. 1 lokal zamienny 30 dni 2 Krucza 7 m.25 lokal zamienny 30 dni 3 Słowiańska 26 m.1/2 lokal zamienny 30 dni Część 9 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Pabianicka 74/76 . 43 lokal zamienny 30 dni 2 Rudzka 7m. 7 lokal zamienny 30 dni 3 Rudzka 8 m. 12 lokal zamienny 45 dni Część 10 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Solna 11/13/15 m. 15 lokal zamienny 30 dni 2 Wólczańska 148 m. 20 lokal zamienny 30 dni Część 11 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Tuwima 55 m. 9 lokal zamienny 30 dni 2 Wodna 38 m.16/17 lokal zamienny 30 dni 3 Zbocze 22 m. 4 lokal zamienny 30 dni Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót / kosztorysach nakładczych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach