Przetargi.pl
Remonty i utrzymanie ulic na terenie miasta Włocławek w latach 2013- 2014

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i utrzymanie ulic na terenie miasta Włocławek w latach 2013- 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie dróg krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od 01.01.2013r do 31.12.2014r w zakresie robót (prac). I. Roboty ziemne 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 1 do 9. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - odspojenie gruntu wykonywane ręcznie lub mechanicznie z przerzutem na odkład lub z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km); - w przypadku braku możliwości skarpowania wykopy należy zabezpieczyć szalunkami stalowymi lub prowadzić w obudowach typu BOKS; - zasypanie wykopu wykonane ręcznie lub mechanicznie z gruntu z wykopu lub piaskiem dostarczonym w miejsce wbudowania; - załadunek i wywóz gruntu z odkładu wykonany mechanicznie. Miejsce odwozu zostanie wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km); 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. II. Roboty rozbiórkowe 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 10 do 39. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - rozbiórkę warstw podbudów, nawierzchni, krawężniki, obrzeża, oporniki, ławy betonowe, ścieki, chodniki z wywozem gruzu poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko (transport do 20km); - sortowanie rozebranych elementów z odwozem nadających się do ponownego wbudowania jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru. Miejsce odwozu zostanie wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km); 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. III. Podbudowy 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys ofertowy pozycje od 40 do 59. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - wykonanie koryta (profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego) przeznaczonego do ułożenia konstrukcji nawierzchni dróg i chodników; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem; - wykonanie podbudowy betonowej z betonu c16)20 z pielęgnacją piaskiem i wodą; - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem warstwy; - wykonanie podbudowy z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem; - podbudowa z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej wykonana na miejscu lub z gotowej mieszanki dostarczonej w miejsce wbudowania; - podbudowa z destruktu betonowego. Gruz betonowy o frakcji 0-63,5 mm przekruszony z betonów o wytrzymałości minimum c8)10; 3. Dla pozycji gdzie roboty należy wykonać z materiału Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsce składowania materiałów zlokalizowane na terenie miasta Włocławek a Wykonawca załaduje i dowiezie materiał w miejsce wbudowania (transport do 20km); 4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. IV. Nawierzchnie 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 60 do 109. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonych asfaltowych; - skropienie nawierzchni nieulepszonych emulsją asfaltową średniorozpadową K2; - skropienie nawierzchni ulepszonych asfaltowych emulsją asfaltową szybkorozpadową K1-60; - ulepszenie podłoża piaszczystego doziarnionego pospółką i cementem w korycie drogi, wytrzymałość Rm=2,5 MPa, pielęgnacja podłoża przez posypanie piaskiem i polewanie wodą; - profilowanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną wg PN-EN 13108-1 dla ruchu ciężkiego; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wg PN-EN 13108-1 dla ruchu ciężkiego. Warstwa wiążąca i ścieralna; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA; - wykonanie cienkich warstw bitumicznych na gorąco z betonu asfaltowego do bardzo cienkich warstw wg WT-2 2010 o grubości warstwy po zagęszczeniu od 2,0 cm do 3,0 cm; - wykonanie uszczelniajacej i uszorstniajacej cienkiej warstwy nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno. Warstwa ścieralna o grubości od 8 do 10 mm oraz warstwa wyrównawcza o grubości od 4 do 5 mm; - wykonanie nawierzchni pojedyńczo lub podwójnie utrwalonej grysami i emulsją asfaltową modyfikowaną; - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej lub kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej; - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej szarej lub kolorowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej; - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 4)6 lub 9)11 cm na podsypce cementowo - piaskowej; - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych o powierzchni do 1m2 ułożonych na podsypce piaskowej; - wykonanie nawierzchni z kamienia narzutowego (polnego), wysoko˜ść† brukowca 16-20 cm; - wykonanie nawierzchni betonowej z betonu c20)25 z wykonaniem szczelin dylatacyjnych oraz pielęgnacją nawierzchni; - wykonanie nawierzchni betonowej z betonu c30)37 z dodatkiem zbrojenia rozproszonego (włókna stalowe w ilości 20 kg)m3 mieszanki) z wykonaniem szczelin dylatacyjnych oraz pielęgnacją nawierzchni; - wykonanie nawierzchni chodników z materiałów: płyt betonowych 50x50x7 cm, płyt betonowych 35x35x5 cm, kostki betonowej gr 6 cm kolorowej lub szarej na podsypce cementowo - piaskowej; - wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni płyty ponad 3,0 m2 ułożonych na podsypce piaskowej; - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego. Destrukt asfaltowy zgodny z SST D- 04.10.01; - profilowanie nawierzchni gruntowych równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. - wykonanie doziarnienia dróg gruntowych destruktem betonowym lub asfaltowym z wyprofilowaniem nawierzchni i zagęszczeniem. Wymagania co do destruktu betonowego jak przy wykonaniu podbudowy, destrukt asfaltowy zgodny z SST D- 04.10.01; 3. Dla pozycji gdzie roboty należy wykonać z materiału Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsce składowania materiałów zlokalizowane na terenie miasta Włocławek a Wykonawca załaduje i dowiezie materiał w miejsce wbudowania (transport do 20km); 4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. V. Krawężniki i obrzeża 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 110 do 120. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - wykonanie koryta pod ławy krawężnikowe z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km) - ustawienie krawężników betonowych lub kamiennych wystających lub wtopionych na ławie z betonu c12)15; - ustawienie oporników betonowych na ławie z betonu c12)15; - ustawienie obrzeży betonowych; - w przypadku ustawiania krawężników betonowych na łukach o promieniu mniejszym niż 12 m należy stosować krawężniki łukowe; 3. Przy pozycjach w których materiał zapewnia Zamawiający (tj. Krawężniki, oporniki, obrzeża) Zamawiający wskaże miejsce składowania materiałów zlokalizowane na terenie miasta Włocławek a Wykonawca załaduje i dowiezie materiał w miejsce wbudowania (transport do 20km); 4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. VI. Remont i utrzymanie kanalizacji deszczowej 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 121 do 180h. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - wykonanie studni chłonnych z kręgów betonowych w gotowym wykopie. Wykonanie komina z kręgów, montaż pokrywy nastudziennej z pierścieniem odciążającym i włazem kanałowym żeliwnym dla ruchu ciężkiego klasy D400; - demontaż studni rewizyjnych lub chłonnych w gotowym wykopie. Demontaż włazu, pokrywy nastudziennej, pierścienia odciążającego oraz komina z kręgów betonowych z wywozem gruzu poza teren robót; - wykonanie kanału z rur z tworzywa sztucznego PVC kielichowe o sztywności ścianek SN8 zgodne z PN-EN 1401-1, PN-EN 13476; - demontaż rurociągu betonowego kielichowego lub kamionkowego w gotowym wykopie; - demontaż studzienki ściekowej ulicznej betonowej o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem. Rozebranie nawierzchni i podbudowy wokół wpustu, demontaż obudowy żeliwnej, pokrywy nastudziennej, pierścienia odciążającego, nadstawki betonowej, osadnika, syfonu, odłączenie przykanalika; - regulacja pionowa studzienek wpustów i włazów kanałowych kanalizacji deszczowej. Demontaż i ponowny montaż pierścienia, pokrywy nastudziennej i obudowy żeliwnej. W przypadku niemożliwości odzyskania elementów wpustu należy zastosować nowe materiały. Nowe wpusty żeliwne oraz włazy kanałowe z żeliwa szarego klasy D400; - uzupełnienie brakującego rusztu wpustu ulicznego. Ruszty żeliwne dla wpustów klasy D400 z żeliwa szarego. W przypadku konieczności zabezpieczenia rusztu przed kradzieżą należy go przyspawać elektrodami do spawania żeliwa. Długość spawu czołowego dla jednego rusztu około 25 cm; - uzupełnienie pokrywy żelbetowej o średnicy fi 70cm na kominach studni kanalizacji deszczowej; - naprawa elementów betonowych kanalizacji deszczowej (przykanaliki betonowe, kolektory, kanały, kominy studni rewizyjnych). Ręczne rozkucie uszkodzonego betonu, oczyszczenie betonu i nawilżenie wodą, przygotowanie, ustawienie i rozebranie deskowania, ułożenie mieszanki betonowej z betonu c16/20 w deskowaniu wraz z zagęszczeniem i wyrównaniem powierzchni, pielęgnacja betonu. W przypadku konieczności szybkiego zakończenia prac należy zastosować zaprawy hydrauliczne s szybko wiążące; - regulacje wysokościowe skrzynek zasuw wodociągowych i gazowych oraz studni teletechnicznych. Rozebranie nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, demontaż oraz ponowny montaż obudowy na wymaganą wysokość; - udrożnianie wpustów ulicznych, czyszczenie separatorów, piaskowników, studni chłonnych, studni rewizyjnych, liniowych ścieków, dylatacji na mostach i wiaduktach, cieków przykrawężnikowych, (koryt GARA), ściąganie wód opadowych; - wymiana materiału chłonnego w studniach chłonnych; - mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych; - utrzymanie przepompowni; 3. Dla pozycji gdzie roboty należy wykonać z materiału Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsce składowania materiałów zlokalizowane na terenie miasta Włocławek a Wykonawca załaduje i dowiezie materiał w miejsce wbudowania (transport do 20km). Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko. 4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ VII. Remonty nawierzchni 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 181 do 210. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - frezowanie nawierzchni bitumicznych frezarką o szerokości frezowania minimum 1,0m wraz z oczyszczeniem i odwozem destruktu. Zamawiający wskaże miejsce składowania destruktu zlokalizowane na terenie miasta Włocławek (transport do 20km); - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową wykonywane przy pomocy remontera drogowego; - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z docięciem, dokuciem, smarowaniem wykonywane przy użyciu recyklera. Materiał z rozbiórki uszkodzonej nawierzchni po doziarnieniu i dodaniu asfaltu podgrzać w recyklerze do temperatury 140 - 160 st C. Wbudowywana masa mineralno - asfaltowa z recyklera dla KR3-6 o uziarnieniu 0)12,8 dla warstw ścieralnych zgodna z PN-S- 96025:2000. Dla warstwy podbudowy mieszanka mineralno - asfaltowa z recyklera dla KR3-6 o uziarnieniu dostosowanym do głębokości wykonywanych napraw zgodna z PN-S-96025:2000; - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z docięciem, dokuciem, smarowaniem i odwozem destruktu asfaltowego. Mieszanka mineralno - asfaltowa dla KR3-6 o uziarnieniu dostosowanym do głębokości wykonywanych napraw dla warstwy ścieralnej i podbudowy zgodna z wg PN-EN 13108-1; - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami na zimno. Remont będzie wykonywany w trybie pilnym na wezwanie Zamawiającego lub w warunkach uniemożliwiających wykonanie remontu masami na gorąco; - Remonty cząstkowej nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15 cm, nawierzchni z kostki betonowej gr 6 lub 8 cm, nawierzchni brukowcowych z kamienia narzutowego 16-20 cm, nawierzchni z kostki kamiennej, nawierzchni z płyt ażurowych oraz pełnych betonowych, chodników z płyt betonowych, krawężników i obrzeży betonowych. Roboty obejmują rozebranie elementów, sortowanie w celu ponownego wbudowania, profilowanie i zagęszczenie podłoża, rozścielenie podsypki cementowo - piaskowej lub piaskowej oraz ponowne wbudowanie elementów; 3. Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko. 4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ VIII. Konserwacja i remonty sygnalizacji świetlnych 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 211 do 274. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Bieżącym utrzymaniem i remontami objęte są wszystkie sygnalizacje świetlne będące w zarządzie MZD we Włocławku. Do obowiązków wykonawcy z zakresie prac utrzymaniowych należy: a. codzienny przegląd stanu technicznego wszystkich sygnalizacji świetlnych; b. czyszczenie masztów i sygnalizatorów wg potrzeb (zlecenie Zamawiającego); c. usuwanie zaistniałych awarii sygnalizacji wynikających z jej pracy; d. wymiana przepalonych źródeł światła w sygnalizatorach; e. sprawdzanie i regulacja wszystkich urządzeń detekcyjnych w sygnalizacjach; f. całodobowej dyspozycyjności pod telefonicznym numerem dyżurnym; g. obsługa zdalna(GSM, WIFI) i bezpośrednia sterowników; 3. Materiały nadające się do ponownego wbudowania jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km); 4. Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko. 5. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ IX. Oznakowanie poziome 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 275 do 285. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Wykonywanie oznakowania poziomego winno być robione w warunkach atmosferycznych określonych przez producentów materiałów przeznaczonych do wykonywania tych prac. Przystąpienie do wykonywania prac musi nastąpić nie później niż 24 godziny od chwili otrzymania zlecenia od zamawiającego, ze szczegółowym wykazem prac do wykonania. O rozpoczęciu prac Wykonawca powiadomi niezwłocznie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie prace przy oznakowaniu poziomym należy wykonywać poza godzinami szczytu komunikacyjnego. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ X. Opracowanie Projektów Organizacji Ruchu 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 286 do 287. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Opracowanie projektów organizacji ruchu dla robót remontowych i utrzymaniowych prowadzonych w pasie drogowym ulic na terenie miasta Włocławka w przypadkach wymagających wprowadzenia czasowych lub stałych zmian w istniejącej organizacji ruchu związanych z: - wyłączeniami z ruchu chodników; - wyłączeniami z ruchu części jezdni; - robotami w pasach międzyjezdniowych; - całkowitym zamknięciem ulic i organizacją objazdów; - opracowywanie projektów ruchowych sygnalizacji świetlnych; Dokumentacja przekazywana Zamawiającemu musi: - zawierać trzy egzemplarze OR uzgodnionej z SRD KMP dla ulic, dla których jest to wymagane i być zatwierdzona przez organ zarządzający ruchem na tych ulicach. - być opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach i sprawowania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. nr 177 z 2003r poz. 1729) z późniejszymi zmianami Przy opracowywaniu projektów OR obowiązują następujące przepisy: - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach i sprawowania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. nr 177 z 2003r poz. 1729) z późniejszymi zmianami. - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r. (Dz. U. nr 220 z 2003r. Poz. 2181) W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Wraz z późniejszymi zmianami. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. nr 108 z 2005r. Poz. 908) z późniejszymi zmianami. - Ustawa z dnia 21 marca 1985r. O drogach publicznych (Dz. U. nr 14 poz. 60 z 1985r) z późniejszymi zmianami. XI. Oznakowanie Pionowe 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 288 do 304. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego objęte są wszystkie drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe i gminne w granicach miasta Włocławka. a. Codzienny przegląd stanu oznakowania na terenie miasta; b. Uzupełnianie brakującego oznakowania, konserwacja i utrzymanie w czystości; c. Oznakowanie ze względów bezpieczeństwa w ramach tzw Pogotowia Drogowego wszelkich awarii zaistniałych na terenie miasta, a zgłoszonych przez Zamawiającego, Policję, lub inne służby porządkowe. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej wszelkich napraw oznakowania. Taka dokumentacja stanowić będzie załącznik do faktury rozliczającej zużyte materiały; d. Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem czasowych zmian organizacji ruchu drogowego przy robotach wykonywanych na rzecz MZD; e. Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem imprez okolicznościowych organizowanych na rzecz miasta. 3. Oznakowanie pionowe musi być utrzymywane w stanie czytelnym i kompletnym, zgodnym z projektami stałej organizacji ruchu, które są do wglądu u Zamawiającego. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do całodobowej dyspozycyjności 7 dni w tygodniu w ramach Pogotowia Drogowego. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i SST. Zamawiający rozliczy materiały wbudowane w ramach prac konserwacyjnych na podstawie dokumentacji zdjęciowej, dokumentacji projektowej i wizji w terenie. 4. Materiały nadające się do ponownego wbudowania jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru. Miejsce odwozu zostanie wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km) Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko. 5. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ XII. Roboty i utrzymanie obiektów mostowych 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 305 do 331. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - naprawy umocnień stożków obiektów mostowych z uzupełnieniem ubytków; - naprawy powierzchni betonowych mostów zaprawami PCC; - czyszczenie i konserwacja dylatacji i łożysk mostowych oraz elementów odwodnienia; - naprawy stalowych barier sprężystych; - naprawa konstrukcji betonowych - rozbiórki, zbrojenie, betonowanie, izolacja, - naprawa nawierzchni chodników mostowych; - naprawa i uzupełnienie stalowych elementów konstrukcji mostowych; - naprawy powłoki antykorozyjnej powierzchni betonowych; - naprawy powłoki antykorozyjnej konstrukcji stalowych; - usunięcie graffiti i wykonanie powłoki antygraffiti. 3. Materiały nadające się do ponownego wbudowania jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru. Miejsce odwozu zostanie wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport urobku do 20km) Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko. 4. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ XIII. Brygada Interwencyjna 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 332. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - doraźne zabezpieczenie ubytków w nawierzchni masą na zimno. Oprócz czasu pracy brygady interwencyjnej osobno będzie rozliczany zakres robót z pozycji nr 196 kosztorysu ofertowego; - uczestnictwo w uporządkowaniu pasa drogi po zaistniałych wypadkach - w tym drobne roboty poprawkowe po wyspecjalizowanych służbach ratowniczych np. Straży Pożarnej; - zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych (dziury, wymycia, wyrównanie rozjeżdżonych poboczy itp ) i powypadkowych w koronie drogi; - po lub w czasie trwania burz połączonych z silnymi wiatrami - interwencyjne objazdy drogi celem utrzymania przejezdności - usuwanie gałęzi, wiatrołomów, uszkodzonego drzewostanu; - wykonywanie innych robót wchodzących w zakres bieżącego utrzymania dróg; - Inne prace związane z wypadkami losowymi, jak: naprawa rozjeżdżonych poboczy, usunięcie zanieczyszczenia jezdni spowodowanego przez pojazdy ze źle zabezpieczonym ładunkiem. 3. Ogólne wymagania dotyczące robót: Praca brygady polega na pracy wykonywanej w dni robocze oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta. W ramach zamówienia przewidziano wykonywanie robót interwencyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg zlecanych na polecenie Inspektora Nadzoru MZD. Roboty realizowane będą w oparciu o polecenia Zamawiającego. Lokalizacja oraz ilość i rodzaj robót określona będzie przez Zamawiającego. Zlecone roboty należy rozpocząć niezwłocznie , o ile strony nie ustalą inaczej. Zgłoszenie dokonywane będzie telefonicznie z późniejszym potwierdzeniem na piśmie. W przypadku interwencji (zgłoszenia) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia samochodu wraz z pracownikami i sprzętem w ciągu 2 godzin od czasu wezwania, miejsce podstawienia ustali Zamawiający. W ramach brygady interwencyjnej Wykonawca udostępni samochód dostawczy do 0,9 tony ładowności wraz z kierowcą i dwoma robotnikami. 4. Obmiar robót: Jednostką obmiarową pracy jest 1 godz. Na cenę jednostkową usługi składa się : - czas gotowości do podjęcia interwencji liczony od chwili powzięcia informacji o zdarzeniu do podjęcia czynności ( max. do 2 godz. - w zależności od miejsca zdarzenia ) - czas pracy przy usuwaniu usterek. XIV. Zieleń drogowa, utrzymanie poboczy, rowów 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 333 do 345. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: - ścinanie drzew, frezowanie pieńków, cięcie gałęzi przy pomocy podnośnika z wywozem poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko, koszenie chwastów i jednorocznych samosiewów, humusowanie z obsianiem, ścinanie poboczy, uzupełnianie poboczy pospółką, czyszczenie rowów z profilowaniem skarp, ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych; - sadzenie drzew lub krzewów z całkowitą zaprawą dołów z jednoroczną pielęgnacją w okresie gwarancyjnym ( rozliczenie kosztów drzew lub krzewów nastąpi na podstawie faktury za zakupiony materiał po określeniu przez zamawiającego gatunków roślin przeznaczonych do nasadzeń; - wywóz dłużycy oraz urobku po ścinaniu poboczy w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport do 20km); - wywóz pozostałości po czyszczeniu przepustów i rowów należy odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę lub odwiezieniem na składowisko. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ XV. Utrzymanie czystości przejścia podziemnego 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 346 do 348. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Utrzymanie czystości tunelu PKP - PKS na odcinku od wejścia z ul. Kościuszki do ul. Węglowej łącznie z Pochylnią oraz placu przed wejściem do tunelu PKP od strony ul. Węglowej Utrzymanie czystości polega na: - jednokrotnym w ciągu dnia zamiataniu powierzchni przejścia łącznie ze schodami, pochylnią i placem przed wejściem (powierzchnia placu 1700m2); - myciu raz w tygodniu posadzki, schodów i szyb w drzwiach (koszty poboru wody ponosi wykonawca); - omiataniu raz w miesiącu ścian i sufitów; - konserwacji oświetlenia (wymiana przepalonych świetlówek - koszty zakupu ponosi wykonawca); - konserwacja oświetlenia na placu wejście od strony ul. Węglowej - słupy 2 szt (wymiana przepalonych żarówek - koszty zakupu ponosi wykonawca); - wywóz nieczystości z koszy i utylizacja; - oczyszczaniu w okresie zimowym placu, schodów i pochylni z lodu i śniegu oraz posypywanie piaskiem i solą w celu likwidacji śliskości; - Udrażnianiu cieków przyściennych dla prawidłowego odprowadzania wód;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 65 000,00 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach