Przetargi.pl
Remonty i konserwacje ogrodzeń, remont części pomieszczeń w budynku nr 108 przy ul. Gdańskiej 147, budynku nr 19 przy ul. Szubińskiej 105 i budynku nr 4 przy ul. Dwernickiego 1 oraz likwidację urządzeń wodnych studni głębinowej Osowa Góra.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacje ogrodzeń, remont części pomieszczeń w budynku nr 108 przy ul. Gdańskiej 147, budynku nr 19 przy ul. Szubińskiej 105 i budynku nr 4 przy ul. Dwernickiego 1 oraz likwidację urządzeń wodnych studni głębinowej Osowa Góra.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: CZĘŚĆ I Remont ogrodzenia ceglanego z przęsłami stalowymi (roboty ogólnobudowlane: murarskie, ślusarskie, malarskie) kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 147 (Roboty ogólnobudowlane) Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: rozebranie części: przykryć betonowych cokołu oraz filarów wykonanych z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej, naniesienie pędzlem lub wałkiem środka czyszczącego na powierzchnie ceglane i betonowe, zmycie myjką ciśnieniową (woda ciepła), miejscowe doczyszczenie powierzchni ceglanych i betonowych cokołu (szlifierka), odgrzybienie ciągłe dwukrotne powierzchni ceglanych i betonowych metodą opryskiwania, miejscowe oczyszczenie płotu (Graffiti) przy pomocy myjki wysoko ciśnieniowej, miejscowa naprawa powierzchni murów ceglanych przy głębokości kucia ? cegły (wstawienie cegły w kolorystyce istniejącej), wykucie i oczyszczenie ścierne lub chemiczne spoin, odtworzenie części filarków prostokątnych z cegieł budowlanych pełnych dopasowanych do oryginalnych występujących w partii cokołowej, uzupełnienie drobnych ubytków w cegłach oraz czapkach betonowych zaprawą barwioną (w kolorystyce zgodnej z pozostałymi elementami), wzmocnienie powierzchni ceglanych i betonowych w miejscach wykonania napraw i uzupełnień, oczyszczenie i uzupełnienie spoin na połączeniach czap betonowych cokołu, uzupełnienie pęknięć pionowych w cegle na słupach, miejscowe scalenie kolorystyczne powierzchni ceglanych naprawianych z istniejącymi, naprawa bram wjazdowych i furtek, wykonanie ekranów zabezpieczających (osłaniających) na czas czyszczenia strumieniowo - ściernego bram wjazdowych i furtek do kompleksu, demontaż przęseł stalowych ogrodzenia przez wycięcie szlifierką kątową w celu oczyszczenia strumieniowo - ściernego do drugiego stopnia czystości konstrukcji stalowej oraz pomalowanie pędzlem farbą chlorokauczukową do gruntowania i dwukrotne emalią ogólnego stosowania, drobne roboty ślusarskie polegające na wyprostowaniu, w spawaniu brakujących elementów ogrodzenia tj. zakończenia (groty), odcinki pręta kwadratowego (do 20 cm), montaż pomalowanych przęseł, wywiezienie i utylizacja gruzu, wygrodzenie tzw. działki roboczej pasa drogowego po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji przed rozpoczęciem robót. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000- 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) CZĘŚĆ II Remont (przestawienie) ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. Gdańskiej 147 (ogrodzenie od ul. Powstania Listopadowego) Remont ogrodzenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym w Bydgoszczy przy ul. Warszawskiej 10 (Roboty ogólnobudowlane) Ogrodzenie ul. Powstania Listopadowego demontaż (do odzysku) zabezpieczenia płotu (3 nitki drutu kolczastego na wysięgnikach stalowych z concentriną), demontaż (do ponownego wbudowania) ogrodzenia betonowego (słupy oraz przęsła), wykonanie ogrodzenia z elementów zdemontowanych w nowym miejscu wraz z zabezpieczeniem (drutu kolczastego na wysięgnikach stalowych z concentriną), roboty pozostałe: wykonanie otworu w powierzchni betonu pod nowe słupy, dwukrotne malowanie elewacji farbą emulsyjnymi. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45340000 - 2 (Instalowanie ogrodzenia) Ogrodzenie ul. Warszawska 10 rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika o wysokości 1,5 m oraz fundamentu (cokołu) betonowego o grubości do 20 cm, wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km oraz utylizacja gruzu, postawienie nowego ogrodzenia: Ogrodzenie panelowe cynkowane ogniowo, malowane jednokrotnie farbą fasadową proszkową w kolorze zielonym RAL 6005, z paneli zgrzewanych z prętów o średnicy min. 5 mm o oczkach 50 mm w podstawie i 200 mm w wysokości, wzmocnione poprzez cztery poziome przetłoczenia. Wysokość paneli min. 2,0 m na słupkach z rur stalowych prostokątnych 60x40x3 mm zabetonowanych w B-15 w rozstawie 2,5 m z podmurówką prefabrykowaną gładką o wysokości 300 mm. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45340000 - 2 (Instalowanie ogrodzenia) CZĘŚĆ III Konserwacja ogrodzenia stalowego na cokole betonowym kompleksu wojskowego przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy Konserwacja ogrodzenia stalowego na cokole betonowym kompleksu wojskowego przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy (część od strony ul. Szubińskiej i ul. Eugeniusza Połtyna) (Roboty ogólnobudowlane) Ogrodzenie ul Szubińska 105 czyszczenie przęseł stalowych przez szczotkowanie ręczne i mechaniczne do trzeciego stopnia czystości elementów stalowych (płaskowniki, zastrzały, słupy, brama), malowanie farbą poliwinylową do gruntowania oraz emalią poliwinylową ogólnego stosowania, wykonanie i przestawienie tymczasowych ekranów zabezpieczających przy czyszczeniu konstrukcji stalowych szlifierką kątową, miejscowe wyrównanie powierzchni poprzez skucie nierówności betonu oraz odbicie luźnych tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych, gruntownie powierzchni pionowych oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej poziomej, wykonanie zaprawy wyrównującej pod płytki klinkierowe, zabezpieczenie narożników wypukłych kątownikami aluminiowymi, licowanie cokołu betonowego płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x6 cm. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000- 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Ogrodzenie ul. Szubińska 2 Ręczne oczyszczenie i przygotowanie cokołu betonowego do pomalowania, Pomalowanie farbami elewacyjnymi cokołu betonowego z wcześniejszym zagruntowaniem. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000- 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) CZĘŚĆ IV Roboty remontowe ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne pomieszczeń w piwnicy w budynku nr 108 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy Roboty remontowe ogólnobudowlane obejmują między innymi: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie cokolika cementowego, rozebranie obicia ścian z desek nieotynkowanych, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej, wykucie z muru krat (11 szt.), wykucie z muru ościeżnic drewnianych oraz poszerzenie otworu w ścianie o gr. 0,5 cegły, uzupełnienie ścian z bloczków z betonu komórkowego, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych, wykonanie tynków wewnętrznych, położenie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na elementy prefabrykowane, wykonanie ochrony narożników wypukłych kątownikiem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych w sanitariatach, zmycie i zeskrobanie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT, nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej samopoziomującej w pomieszczeniach, wykonanie posadzek z płytek (łazienka), licowanie ścian płytkami, ułożenie cokolików, ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akryl., wstawienie ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami drzwiowymi, montaż drzwi antywłamaniowych jednoskrzydłowych, wykonanie sufitu podwieszanego, ułożenie, zgrzanie oraz zabezpieczenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych typu TARKETT, odtłuszczenie oraz gruntowanie posadzki z lastryka, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie rur wodociągowych, obsadzenie kratek wentylacyjnych, zamontowanie krat stalowych, montaż folii na oknach, wywiezienie i utylizacja gruzu oraz odpadku z rozbiórki posadzek. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania części osprzętu (oprawy świetlówkowe, łączniki instalacyjne, gniazda wtyczkowe). Roboty wodnokanalizacyjne obejmują: montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (rurociągów, osprzętu i elementów tzw. białego montażu), wymianę fragmentu instalacji co (przyłącza do grzejników, zawory grzejnikowe, grzejniki stalowe), próby szczelności instalacji wodociągowej i co, Główny przedmiot zamówienia CPV - 45453000 - 7 (roboty remontowe i renowacyjne) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45430000 - 0 (Pokrywanie podłóg i ścian) CPV - 45442100 - 8 (Roboty malarskie) CPV - 45332000 - 3 (Roboty instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45331000 - 6 (Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311100 - 1 (Roboty instalacyjne elektryczne) CPV - 45311200 - 2 (Roboty instalacyjne elektryczne) CZĘŚĆ V Likwidacja studni głębinowej likwidacja urządzeń wodnych studni głębinowej nr 3 o gł. 17,0m stanowiącej ujęcie wody nr 2 na terenie kompleksu wojskowego Osowa Góra, gm. Sicienko sporządzenie dokumentacji powykonawczej w formie dokumentacji geologicznej zlikwidowanej studni (zgodnie z art. 88, 92, 97 Ustawy Prawo geologiczne i górnicze Dz. U. Nr 163 poz. 981 z dnia 9.06.2011r.) uzyskanie dokumentu świadczącego o przyjęciu dokumentacji (art.93 ust. 7, ust.8 i art. 161 ust. 2 Ustawy Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. nr 163 poz. 981 z dnia 9.06.2011r.) Główny przedmiot zamówienia : CPV- 45255110-3 Roboty budowlane Nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień: roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne CZĘŚC VI Remont pomieszczeń sanitarnych budynku nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy (Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne) Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru ościeżnic drewnianych (1szt.), rozebranie ścianki o gr. ? cegły, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, uzupełnienie ścianek z cegły o gr. ? cegły, przygotowanie powierzchni starych tynków pod malowanie, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, wymiana fragmentu posadzki z płytek terakotowych, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie farbą olejną: stolarki drzwiowej, rur wodociągowych i gazowych, grzejników radiatorowych, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm, montaż ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych (2 szt.), wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania części osprzętu (oprawy żarowe, łączniki instalacyjne). Roboty wodnokanalizacyjne obejmują: wymianę wyeksploatowanych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (demontaż i montaż rurociągów, osprzętu i elementów tzw. białego montażu), wymianę fragmentu instalacji co (przyłącza do grzejników, zawory grzejnikowe, grzejniki żeliwne). Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45332000 - 3 (rob. instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (rob. instalacyjne elektryczne) CZĘŚĆ VII Remont pomieszczeń w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy (Roboty ogólnobudowlane, instalacja wodnokanalizacyjna i elektryczna) Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru ościeżnic stalowych, demontaż i montaż okien, montaż ościeżnic drzwiowych metalowych, rozebranie odbojnic ściennych, listew przypodłogowych oraz zabudowy ściennej, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, położenie okładziny z płyt gips.- karton., położenie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, gruntowanie podłoży powierzchni pionowych i poziomych, położenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, montaż listew przyściennych, malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych; malowanie farbą olejną: tynków wewnętrznych, krat i balustrad z prętów prostych, rur wodociągowych i gazowych, utylizacja wykładziny PCW, wywiezienie gruzu spryzmowanego. Roboty wodnokanalizacyjne obejmują: roboty w zakresie wymiany elementów centralnego ogrzewania (zawory grzejnikowe, dwuzłączki, odpowietrzniki), wykonanie prób i regulacji instalacji centralnego ogrzewania. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania części osprzętu (lampy, wyłączniki, gniazdka), wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45332000 - 3 (rob. instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (rob. instalacyjne elektryczne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: CZĘŚĆ I Nr 1 - Specyfikacja techniczna ogólna (STO) - ogrodzenie ceglane Gdańska 147; Nr 2 - Książka przedmiarów - ogrodzenie ceglane Gdańska 147; Nr 3 - Zdjęcie nr 1- ogrodzenie ceglane Gdańska 147; Nr 4 - Zdjęcie nr 2- ogrodzenie ceglane Gdańska 147; Nr 5 - Zdjęcie nr 3- ogrodzenie ceglane Gdańska 147; Nr 40 - Projekt umowy cz. I; CZĘŚĆ II Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalowanie ogrodzenia; Nr 7 - Książka przedmiarów (ogrodzenie od ul. Powstania Listopadowego); Nr 8 - Książka przedmiarów (ogrodzenie od ul. Warszawskiej 10) ; Nr 41 - Projekt umowy cz. II; CZĘŚĆ III Nr 9 - Specyfikacja techniczna ogólna (STO); Nr 10 - Książka przedmiarów - ul. Szubińska 2; Nr 11 - Książka przedmiarów - ul. Szubińska 105 ; Nr 12 - Zdjęcie ul. Szubińska 2; Nr 13 - Zdjęcie ul. Szubińska 105; Nr 42 - Projekt umowy cz. III CZĘŚĆ IV Nr 14 - Przedmiar - roboty budowlane bud. 108 ul. Gdańska 147; Nr 15 - Przedmiar - roboty elektryczne bud. 108 ul. Gdańska 147; Nr 16 - Przedmiar - roboty instalacyjne bud. 108 ul. Gdańska 147; Nr 17 - Specyfikacja techniczna - roboty budowlane bud. 108 ul. Gdańska 147; Nr 18 - Specyfikacja techniczna - roboty elektryczne bud. 108 ul. Gdańska 147; Nr 19 - Specyfikacja techniczna - roboty instalacyjne bud. 108 ul. Gdańska 147; Nr 43 - Projekt umowy cz. IV CZĘŚĆ V Nr 20 - Specyfikacja techniczna ogólna (STO) - cz. V; Nr 21 - Projekt robót - cz. V; Nr 22 - Przedmiar robót; Nr 42 - Projekt umowy - cz. V CZĘŚĆ VI Nr 23 - Przedmiar - roboty sanitarne bud. 19 ul. Szubińska 105; Nr 24 - STWIOR - roboty sanitarne bud. 19 ul. Szubińska 105; Nr 25 - Przedmiar - roboty budowlane i elektryczne bud. 19 ul. Szubińska 105; Nr 26 - Specyfikacja techniczna - roboty budowlane i elektryczne bud. 19 ul. Szubińska 105; Nr 45 - Projekt umowy cz. VI; CZĘŚĆ VII Nr 27 - Zdjęcie drzwi bud. nr 4 ul. Dwernickiego 1; Nr 28 - Przedmiar robót bud. 4 ul. Dwernickiego 1; Nr 29 - Specyfikacja techniczna ogólna bud. 4 ul. Dwernickiego 1; Nr 46 - Projekt umowy cz. VII; Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązany jest spełniać wymogi ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ. 1. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji jest on zobowiązany do wypełnienia pkt 11 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 37 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru. 2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania pracowników ochrony budynku Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięcia tych nieprawidłowości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli: 1) ich realizacja nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów Ustawy, 2) możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 3) wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku zaistnienia okoliczności: a) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujących poprawienie parametrów technicznych; c) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ww. zmiany będą musiały być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, a zmiany wymienione w pkt 2) i 3) dodatkowo uzgodnione z projektantem. 5. Zastosowane w toku robót materiały i urządzenia (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 6. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - powinny być zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w poszczególnych kodach pozycji przedmiaru zgodnie z założeniami do Katalogów Norm Rzeczowych, a także postanowieniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej element szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 9. W przypadku wystąpienia rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy projektu budowlanego. Konieczność wykonania robót wynikających z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie nie będą zmianą przedmiotu umowy i nie stanowią również zamówień dodatkowych w rozumieniu Ustawy. Wykonanie i rozliczenie takich robót odbędzie się wg reguł przewidzianych w umowie z zachowaniem jednak zasady nie wykroczenia poza przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Część I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Część II - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100); Część III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część IV - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); Część V - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Część VI - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Część VII - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 61 1010 1078 0106 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium sprawa nr 51/ZP/RB/INFR/2014 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, bez odsetek oraz nie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach