Przetargi.pl
Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w IV kwartale 2010r

Nadleśnictwo Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Kolejowa 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2669101, 269102 w. 38 , fax. 067 2669519
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Okonek
    ul. Kolejowa 16 16
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2669101, 269102 w. 38, fax. 067 2669519
    REGON: 57006445800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w IV kwartale 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie remontów i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek do wykonania w IV kwartale 2010r., obejmujące: 1).Profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na powierzchni 60.000 m2 2)Utwardzanie nieprzejezdnych odcinków dróg gruzobetonem wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oraz ułożeniem warstwy tłucznia - na powierzchni (suma odcinków dróg) 2700 m2 . Przewiduje się utwardzenie około 9 odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Okonek po około 300 m2 każdy, przy wykorzystaniu materiału wykonawcy w zakresie usług wskazanych w pkt. 2. Warunki wykonywania zadania. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w Specyfikacji. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określane będą w zleceniach przekazania prac do wykonania . Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo - jakościowego prac będzie zgłoszenie do odbioru oraz sporządzony protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. Strony dopuszczają redukcję zakresu zadań do wykonania, a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych prac. 5. Warunki zapłaty za wykonane usługi. 1) Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. 2) Rozliczenia za wykonane usługi następować będą za rzeczywiście wykonane usługi na podstawie stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac w ofercie wykonawcy. 3) Zapłata za wykonane usługi następować będzie w terminie do 30 dni po złożeniu faktury..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/okonek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach