Przetargi.pl
Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2010r. do czerwca 2011r.

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków opałowych do szkół i placówek oświatowych z terenu miasta i gminy Lwówek na okres grzewczy od października 2010r. do czerwca 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa środków opałowych w asortymencie jak niżej, w szacunkowo wyliczonej ilości na okres grzewczy 2010/2011r. Wielkość dostawy jest uzależniona od warunków atmosferycznych i trwania okresu grzewczego, minimalna dostawa 3 tony w jedno miejsce. Przedmiot zamówienia obejmuje także załadunek opału i transport od Dostawcy na miejsce przeznaczenia wskazane w lokalizacji dostawy, oraz rozładunek opału na miejscu dostawy - placówki oświatowe z terenu miasta i gminy Lwówek. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia - środki opałowe zsumowano na podstawie wyliczeń szacunkowych z poprzednich okresów opalowych - zapotrzebowań placówek oświatowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w przedstawionych asortymentach opału (Wykonawca ma prawo wyboru asortymentu opału, na który zamierza złożyć ofertę, lub akceptacji każdego z asortymentu z przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych panujących w okresie grzewczym, zwiększenia bądź zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych. Zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem energetycznej wartości opałowej poszczególnych części zamówienia MJ/kg/ zawartość popiołu % / zawartość siarki % Wyszczególnione części zamówienia Asortyment z przedmiotu zamówienia Wartość energetyczna (minimalne parametry przedmiotu zamówienia) Ilość ton (szacunkowo) A - koks gruby 27 / 6 / 0,8 15 B - orzech gruby 30 / 7 / 0,6 46 C - orzech średni 27 / 7 / 0,7 30 D - groszek 24 / 8 / 0,8 20 E - miał wysokokaloryczny 23 / 18 / 0,8 196 Parametry przedmiotu zamówienia określone w siwz należy traktować jako minimalne (nie gorsze jak wyszczególnione w zestawieniu powyżej). Lokalizacja dostaw - placówki oświatowe na terenie gminy Lwówek wg poniższego zestawienia. Lokalizacja dostawy Asortyment Wielkość zamówienia 1. 2. 3. Przedszkole Lwówek ul. Sczanieckiej 56 z oddziałami w: Koninie i Zgierzynce koks orzech gruby groszek miał wysokokaloryczny 15ton 8ton 15ton 8ton 4. Szkoła Podstawowa Grońsko 25 orzech średni 17ton 5. Szkoła Podstawowa Lwówek, ul. Szkolna 4 miał wysokokaloryczny groszek 90ton 5ton 6. Szkoła Podstawowa Posadowo 30 miał wysokokaloryczny 40ton 7. Zespół Szkoły i Przedszkola Brody Poznańskie 1 orzech gruby miał wysokokaloryczny 25ton 10ton 8. Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola Chmielinko 55 - szkoła - przedszkole orzech gruby orzech średni miał wysokokaloryczny 13ton 13ton 6ton 9. Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola Pakosław 152 - szkoła - przedszkole miał wysokokaloryczny 42ton Kody Wspólnego Słownika Zamówień, kod CPV : 09111000-0 węgiel i paliwa na bazie węgla. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy. 2) Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego, wielkość każdej dostawy zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (poszczególnych placówek oświatowych), terminy i ilości dostaw opału poszczególne placówki oświatowe będą określały na bieżąco, zawiadamiając wybranego Wykonawcę telefonicznie, najpóźniej na 2 dni przed każdą dostawą określając konkretnie ilość i miejsce dostawy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres. 4) Za termin dokonania dostawy uważany będzie dzień dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu i jego przyjęcie przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki oświatowej. 5) Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki oświatowej do której dostawa była przeznaczona, odbiór musi być potwierdzony pisemnie. 6) Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. 8. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach