Przetargi.pl
Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3655801 w. 231 , fax. 48 38 15 061
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
    ul. Graniczna 24
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3655801 w. 231, fax. 48 38 15 061
    REGON: 67200798700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-radom.finn.pl – zakładka Zamówienia publiczne - przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: Część 1 – Remont drogi powiatowej nr 3530W Klwatka – Bogusławice - Skaryszew, odcinek długości 1 510 m od km 6+850 do km 8+360 W ramach robót należy wykonać m.in.: 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej, 2) umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym, 3) remont istniejących urządzeń odwadniających, 4) naprawa powstałych przełomów 5) remont zjazdów, 5) wykonaniu niezbędnych robót ziemnych. Część 2 – Remont drogi powiatowej nr 3545W Wierzbica – Polany – Krzyżanowice, odcinek długości 1 030 m, od km 7+480 do km 8+510 W ramach robót należy wykonać m.in.: 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej, 2) umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym, 3) remont istniejących urządzeń odwadniających, 4) naprawa powstałych przełomów 5) wysokościowe dowiązanie istniejących zjazdów do rzędnych projektowanych nawierzchni i podczyszczonych rowów, 6) wykonaniu niezbędnych robót ziemnych. Część 3 – Remont drogi powiatowej nr 3505W Jaszowice – Wacławów - Sławno odcinek długości 1 595 m, od km 2+095 do km 3+690 W ramach robót należy wykonać m.in.: 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej, 2) umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym, 3) remont istniejących urządzeń odwadniających, 4) naprawa powstałych przełomów 5) wysokościowe dowiązanie istniejących zjazdów do rzędnych projektowanych nawierzchni i podczyszczonych rowów, 6) wykonaniu niezbędnych robót ziemnych. 7) wymianie przepustu Ø 80 cm i długości L=10 m. Zamawiający wymaga dla wszystkich w/w części ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni. Remonty w/w dróg powiatowych należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ – w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1. Dokumentacją określającą przedmiot zamówienia 2. Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST). 3. Przedmiarem robót. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Tomie III SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach każdej z Części zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - na część 1 – 12.000 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych), - na część 2 – 11.000 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych), - na część 3 – 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 11.1 SIWZ oraz w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów zobowiązanie o którym mowa w pkt 12.2. SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie osób podpisujących dokumenty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach