Przetargi.pl
Remonty dróg na terenie Gminy Łowicz w 2019 roku

Gmina Łowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Długa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 830 26 30 , fax. 46 830 26 31
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łowicz
    ul. Długa
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 830 26 30, fax. 46 830 26 31
    REGON: 75014831900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalowicz.pl, http://bip.uglowicz.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg na terenie Gminy Łowicz w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Łowicz w 2019 roku. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części: Część I: Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do Szkoły Podstawowej w miejscowości Dąbkowice Dolne oraz remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Placencja na terenie gminy Łowicz. 1) Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do Szkoły Podstawowej w miejscowości Dąbkowice Dolne. Przedmiotem zadania jest wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej z kostki brukowej na odcinku o długości 94,00 m i szerokości 3,0 m w miejscowości Dąbkowice Dolne. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, wykonanie kanału z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm, ustawienie krawężników betonowych, ustawienie obrzeży betonowych, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej w kolorze czerwonym o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie trawników dywanowych, montaż poręczy ochronnych, montaż oznakowania pionowego – 4 szt. 2) Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Placencja. Przedmiotem zadania jest wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na odcinku drogi wewnętrznej o długości 1 453,00 m i szerokości 3,0 m w miejscowości Placencja. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, wymianę istniejących przepustów rurowych o średnicy 40 mm i długości 6 m – 3 szt., wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm, montaż oznakowania pionowego – 4 szt. Część II: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Jastrzębia oraz Pilaszków oraz drogi gminnej Nr 105519E w miejscowości Zielkowice na terenie gminy Łowicz oraz remont – wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg w miejscowościach Strzelcew (Parcel) oraz Dąbkowice Górne na terenie gminy Łowicz: 1) Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Jastrzębia oraz Pilaszków. Przedmiotem zadania jest wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku drogi wewnętrznej o długości 1 208,00 m. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wyprofilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej, skropienie istniejącej nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na zimno, ustawienie krawężników betonowych, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej grubości 5 cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nowej warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej grubości 4 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, montaż oznakowania pionowego – 10 szt. 2) Remont drogi gminnej Nr 105519E w miejscowości Zielkowice. Przedmiotem zadania jest wykonanie remontu – naprawy odcinka drogi gminnej Nr 105519E o długości 345,00 m i szerokości 4,5 m w miejscowości Zielkowice. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, frezowanie nawierzchni asfaltowej, usunięcie karpin, krzewów i korzeni z pasa drogowego, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni drogi, skropienie nawierzchni drogi emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR-1 grubości 3 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR1 grubości 3 cm, uzupełnienie, wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm. 3) Remont – wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi w miejscowości Strzelcew (Parcel). Przedmiotem zadania jest wykonanie nakładki asfaltowej na drodze wewnętrznej o długości 180,00 m w miejscowości Strzelcew (Parcel). Zakres prac obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, uzupełnienie ubytków podbudowy z kruszyw naturalnych frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni drogi, skropienie nawierzchni drogi emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki AC 11S dla KR-1 grubości 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11S dla KR1 grubości 4 cm, uzupełnienie, wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm, montaż oznakowania pionowego – 2 szt. 4) Remont – wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi w miejscowości Dąbkowice Górne. Przedmiotem zadania jest wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej Nr 1058261E o długości 570,00 m i szerokości 4,5 m w miejscowości Dąbkowice Górne. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty pomiarowe, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni drogi, skropienie nawierzchni drogi emulsją asfaltową na zimno, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR1 o grubości 4 cm, ścinanie i plantowanie poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Maksymalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 12 do SIWZ). 7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na stronie http://bip.uglowicz.nv.pl 8. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w następujących terminach: Część I: 30 wrzesień 2019 rok,Część II: 30 październik 2019 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Część II: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p., tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO SA II Oddział Łowicz 85 1240 1819 1111 0000 1088 6643 z adnotacją: „Remonty dróg na terenie Gminy Łowicz w 2019 roku – Część ……..” 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. ,W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Urząd Gminy Łowicz ul. Długa 12, 99-400 Łowicz pokój nr 10 (sekretariat) do dnia 9 lipca 2019 r. do godz. 10:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Należy złożyć go osobno w zamkniętej kopercie. Kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11. Wadium składane w formie, o której mowa w pkt 10 musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium, musi zawierać dane Zamawiającego, Gwaranta oraz Wykonawcy, termin ważności gwarancji, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. Gwarancja winna zawierać wykaz przypadków, zgodnie z ustawą p.z.p., kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.zp., z przyczyn leżących po jego Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.zp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy z sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p., a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p. 18. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 5. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach