Przetargi.pl
Remonty dróg na terenie Gminy Jaktorów.

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg na terenie Gminy Jaktorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) wykonanie wyrównania dróg z uzupełnieniem destruktem asfaltowym w ilości 1.594 tony, 2) wykonanie wyrównania dróg z uzupełnieniem podbudowy gruzem betonowym kruszonym o frakcji 0-63 mm w ilości 1.679 ton, 3) wykonanie wyrównania dróg z uzupełnieniem podbudowy kruszywem łamanym o frakcji 0-31 mm w ilości 321 ton, 4) wykonanie koryta w ilości 1.011 m 3. 5) Przed przystąpieniem do wbudowania materiałów, o ktorych mowa w pkt 1,2 i 3 Wykonawca jest zobowiązany do wskazania Inspektorowi nadzoru pryzmy materiałów przeznaczonych do wdudowania pozwalającej na ocenę jakości tych materiałów. Do wskazanych matariałów do wbudowania, Wykonawca musi załączyć certyfikaty, karty techniczne, świadectwa jakości, aprobaty techniczne w celu ich zatwierdzenia. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały muszą być zgodne z opisanymi w dokumentacji projektowej. 6) Wykonawca przystąpi do wbudowania materiałów wyłącznie po zaakceptowaniu i zatwierdzenieu wskazanych materiałów do wbudowania w formie pisemnej - przez Inspektora nadzoru materiałów. 7) W przypadku nie zastosowanie się Wykonawcy do zapisu w ust. 4 i 5 Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji Przedmiotu umowy zrezygnować z użytych materiałów i żądać ponownego ich wbudowania, zgodnie z wymogami zawartymi w dokumentacji. Rezygnacja ta nastąpi w formie pisemnej i niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 8) Wykonanie koryta nawierzchni dróg gruntowych należy wykonać do wymaganych wymiarów tj. długości, i szerokości określonej każdorazowo w zleceniach, o których mowa w § 1 ust. 8 Projektu umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 9) Wywóz nakładu ziemi przy zachowaniu istniejących wbudowanych na drogach zaworów wodno-kanalizacyjnych, gazowych, studzienek teletechnicznych, wg. przedłożonej przez Zamawiającego mapy drogowej. Roboty przy użyciu maszyn drogowych – koparki, równiarki, rozciełacza do mas asfaltowych przy wbudowaniu destruktu. 10) Wbudowanie materiałów i stabilizacja nawierzchni z zagęszczeniem walcem drogowym z wibracją z zachowaniem spadków. 11) Stabilizację i osadzenie do poziomu nawierzchni drogi znajdujących się zaworów. 12) Zlecona naprawa poboczy nawierzchni dróg asfaltowych przy użyciu maszyny drogowej z wymaganym zagęszczeniem kruszywa i zachowaniem spadków. 13) Destrukt należy położyć rozściełaczem do asfaltu tj. warstwę o grubości od 8 cm do 13 cm, a następnie uwalcować walcem. 15) Ilość robót objętych zamówieniem jest ilością przewidywaną i orientacyjną. W konsekwencji ilość robót wskazanych w przedmiarze robót może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od faktycznych okoliczności i potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie następować będzie za faktycznie wykonane robót według ceny jednostkowej za 1 tonę destruktu bitumicznego, za 1 tonę gruzu betonowego oraz za 1 m3 wykonania koryta - podaną w Formularzu oferty. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu robót niż wskazany w przedmiarze, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części robót. 16) Roboty, o których mowa w ust. 2 będą każdorazowo zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w których zostanie określony termin rozpoczęcia i zakończenia oraz ich zakres rzeczowy. 17) W przypadku robót awaryjnych lub pilnych, Wykonawca każdorazowo wykonana te roboty w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia od Zamawiającego – faksem lub pisemnie. 18) Zamawiający wymaga aby podczas robót drogowych objętych zamówieniem Wykonawca ustabilizował do poziomu powierzchni drogi zawory wodociągowe, gazowe, kanalizacyjne wraz z istniejącymi studzienkami. 19) Sieć podziemna, o której mowa w powyższym zapisie, zostanie wskazana na bieżąco przy wykonywaniu robót przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 20) Zamówienie obejmuje również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ,Tymczasowego projektu organizacji ruchu lub Schematów zabezpieczenia robót, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 21) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecanie mu prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Szczegółowa specyfikacja techniczna. 2) Przedmiar robót Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. UWAGA!!! Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (Dz. U. Z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące poniżej wymienione czynmności były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014 r. Poz. 1502, z późn. zm.) tj.: operatorzy koparko - ładowarki, kierowcy. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiajacego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o ktorych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera zapis w Projekcie umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na który składają się: Przedmiar robót, Szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2a -2b do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 8. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada aktualną na czas wykonywania zamówienia Decyzję wydaną przez Starostwo - zezwalającą na zbieranie odpadów dla kodu nr 170107 – gruz betonowy oraz dla kodu nr 170302 – asfalt inny niż wynieniony w 170301 tj. destrukt betonowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument składany wraz z ofertą). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1. i ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ. 6. Jednocześnie, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2.2. – 2.4. SIWZ, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach